וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן ודורטמונד עלו שלב בגביע הגרמני, ברמן הודחה

שופו מוטינג כיכב עם צמד ובישול ב-2:5 של האלופה על אוגסבורג, סגניתה גברה 0:2 על האנובר מליגת המשנה. פדרבורן הפתיעה עם 4:5 על ברמן בפנדלים, פרייבורג שרדה מותחן גדול בדרך ל-1:2 על סט. פאולי

תקציר ניצחונה של באיירן מינכן 2:5 על אוגסבורג בגביע הגרמני/ספורט1

משחקי הגביע הגרמני נמשכו היום (רביעי) כשבמוקד: באיירן מינכן האלופה ניצחה 2:5 אצל אוגסבורג ועלתה לשלב הבא. בורוסיה דורטמונד עשתה את העבודה שלה מוקדם יותר עם 0:2 בחוץ על האנובר מליגת המשנה. ורדר ברמן הודחה, פרייבורג ניצלה עם שער בתוספת הזמן.

אריק-מקסים שופו מוטינג שחקן באיירן מינכן. רויטרס
קיבל הזדמנות בהרכב וניצל אותה. שופו מוטינג/רויטרס

אוגסבורג - באיירן מינכן 5:2

באיירן מינכן חטפה מפלה בגביע בשנה שעברה כשהובסה מול מנשנגלאדבך. היא ניצבה הפעם שוב מול קבוצת בונדסליגה וגם נקלעה לפיגור משער של פדרסן כבר בדקה התשיעית. אלא שאריק מקסים שופו מוטינג קיבל הזדמנות בהרכב וניצל אותה בשתי ידיים, או יותר נכון רגליים. הקמרוני השווה ל-1:1 בדקה ה-27 ובישל לקימיש את המהפך בדקה ה-53. בדקה ה-59 מוטינג השלים צמד, אבל אופמקאנו צימק בשער עצמי (65). אלא שבאיירן לא נבהלה מהספיגות וחתמה את ההצגה שלה עם שערים של ג'מאל מוסיאלה (74) ואלפונסו דייויס קינח בתוספת הזמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
יוסופה מוקוקו בורוסיה דורטמונד. רויטרס
בשלב הבא בגביע. מוקוקו חוגג עם שחקני דורטמונד/רויטרס

האנובר - בורוסיה דורטמונד 2:0

אחרי ההפסד הכואב בליגה מול אוניון ברלין המפתיעה, דורטמונד לא לקחה סיכונים בגביע ועלתה בהרכב חזק למפגש מול נציגת ליגת המשנה. יוסופה מוקוקו קיבל הזדמנות בחוד ואחרי 11 דקות "בישל" את הגול העצמי של ברייט אמבי. ג'וד בלינגהאם, שנכנס כמחליף בדקה ה-63, הבטיח את הניצחון בפנדל בדקה ה-71. קארים אדיימי הורחק בדקה ה-86 באדום ישיר אחרי תיקול גס.

צפו בתקציר ניצחונה של דורטמונד

תקציר גביע גרמני: דורטמונד - האנובר 0:2/ספורט1

פרייבורג - סט. פאולי 1:2 (אחרי הארכה)

דרמה גדולה, ובסיומה שרדה המדורגת שלישית בבונדסליגה את המפגש עם המדורגת 12 בליגת המשנה. לוקאס דאשנר כבש ראשון (42), מתיאס גינטר שלח את המשחק להארכה עם שער שוויון בדקה ה-93, ואז, בדקה ה-119, הכריע מיכאל גרגוריץ'.

פדרבורן - ורדר ברמן 4:5 (בפנדלים)

הקבוצה מצמרת ליגת המשנה הפתיעה את המדורגת 9 בבונדסליגה. לאונרדו ביטנקורט החמיץ את הפנדל המכריע במצב של 4:4, לאחר שעזר לברמן לחזור מ-2:0 ל-2:2 בזמן החוקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully