וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב בבית הדין: תפסנו שניים מהאוהדים שזרקו אבוקות

עודכן לאחרונה: 19.10.2022 / 19:54

במהלך הדיון בעקבות אירועי הדרבי, בקבוצה הציגו את השניים כחלק מקו ההגנה שלהם ודרשו לתת עונשים פרטניים ולא עונשים קולקטיביים שיפגעו במועדון. ההחלטה צפויה להתקבל רק מחר

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 19.10/ספורט1

מכבי תל אביב הבהירה הערב (רביעי) בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל כי תפסה היום בבוקר שני אוהדים של הקבוצה שהיו מעורבים בזריקת אבוקות במהלך הדרבי הסוער. בקבוצה הציגו את השניים כחלק מקו ההגנה של עורכת הדין של הקבוצה יעל מרגלית, אשר גרסה בבית הדין כי עונשים פרטניים הם הדרך להילחם בהתפרעויות ביציעים ועונשים קולקטיביים הם לא הפיתרון.

תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף ביקש בתחילת הדיון כי יושת על מכבי תל אביב עונש של סגירת יציעים 10 ו-11 לשני משחקים בגין זריקת האבוקות. לעומתו, טענה עו"ד מרגלית היא כאמור תומכת בתפיסת האוהדים עצמם והיא הוכיחה באמצעות מנהל האבטחה של מכבי תל אביב שהיה נוכח במשחק, כי המועדון ממשיך לפעול כדי להגיע למתפרעים וכי למרות שהפעם היה מאוד קשה לאתר את הזורקים שהיו עם מסיכות, הצליח המועדון בשיתוף פעולה עם גורמי ביטחון להגיע לאוהדים אשר נגדם ייפתחו הליכים משמעתיים בקרוב.

אבוקות ורימוני עשן בדרבי התל אביבי. קובי אליהו
במכבי תל אביב טוענים שהם תפסו שניים מזורקי האבוקות/קובי אליהו

מרגלית ביקשה כי בית הדין יסתפק בקנס וסיפרה כי גם אופ"א סוגרת יציעים רק במקרים של גזענות ולא התפרעויות של אוהדים. במועדון מקווים כי בית הדין יילך לקראתם וימשיכו לתמוך בקבוצה שפועלת כבר כמה שנים נגד האוהדים המתפרעים, אם כי ייתכן שבית הדין יילך עם הצד של תובע ההתאחדות וכן יעניש את הקבוצה בעקבות אירועי הדרבי, שבו הושלכו אבוקות למגרש מצד אוהדי מכבי ובעיקר הפועל תל אביב. ההחלטה הסופית צפויה להתקבל רק מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully