וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני שפרעם מליגה א' הפתיעה את בני יהודה, טירה ניצחה את יפו בפנדלים

עודכן לאחרונה: 19.10.2022 / 22:39

שתי קבוצות מליגה א' צפון עלו לסיבוב ח' על חשבון קבוצות מהלאומית: שפרעם הפכה ל-1:2 מול הכתומים, טירה חזרה פעמיים מפיגור וחגגה 2:3 בפנדלים

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 19.10/ספורט1

סיבוב ז' בגביע המדינה יגיע היום לסיומם עם שלושה משחקים אחרונים, שבסיומם תתבהר תמונת העולות לסיבוב ח' שההגרלה שלו תיערך היום.

את משחקי היום פתחה הפתעה גדולה: בני שפרעם שעלתה בתום העונה שעברה לליגה א', ניצחה את בני יהודה מהליגה הלאומית 1:2 בביתה. קארים אבובקאר העלה את הזהובים ליתרון בדקה ה-24, אבל עלי חטיב הוותיק איזן בדקה ה-47.

במחצית השנייה בני יהודה החמיצה כמה מצבים, אבל לאחר מכן דווקא שפרעם הפעילה לחץ כבד על השער של עומר ניראון, עד שבדקה ה-78 חוסיין בושנאק בעט כדור אלכסוני לפינה הרחוקה. הישג גדול לקבוצה שמאומנת על ידי שחקן העבר פיראס מוגרבי.

אחרי שזכתה בגביע המדינה ב-2017 וב-2019 (מתוך ארבע זכיות בהיסטוריה שלה), בני יהודה מודחת מהגביע בשלב מוקדם. אלישע לוי שהחליף את אורי גוטמן המפוטר, עדיין לא הביא את המפנה.

מאמן בני יהודה אלישע לוי. דני מרון
לא הוביל למפנה. אלישע לוי/דני מרון

במשחק שנעל את סיבוב ז', מ.ס. טירה מליגה א' הדיחה את מכבי קביליו יפו עם 2:3 בדרמת פנדלים, אחרי 2:2 ב-120 דקות. ז'וסי לופטה העלה את קבוצת הצמרת מהלאומית ליתרון בדקה ה-29, אבל מומן מנסור השווה בדקה ה-54 וג'ון אוגו הפציץ למשקוף ולא הצליח למנוע הארכה. דובב גבאי שנכנס כמחליף העניק ליפו עוד יתרון בדקה ה-105, אבל ארבע דקות לאחר מכן יהב אפריאט, שקם מהספסל בצד השני, השווה וכפה דו-קרב פנדלים. טירה החטיאה את שתי הבעיטות הראשונות ובכל זאת ניצחה, שכן יפו החמיצה לאחר מכן שלוש בעיטות ונפרדה מהגביע. טירה תארח את הפועל פתח תקוה בסיבוב ח'.

משחק נוסף:

בני זלפה - אדומים אשדוד 1:0
לאשדוד: ניב לבנת (80)

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

התאריכים של גביע המדינה

12.12.22: סיבוב ח'
4.1.23: שמינית גמר
1.2.23: רבע גמר, משחק ראשון
1.3.23: רבע גמר, משחק שני
3.5.23: חצי גמר
24.5.23: גמר גביע המדינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully