וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תודה שהגשמתם לי חלום": הישראלית שעברה חוויה מדהימה באנפילד

אורטל מרציאנו מאילת לא דמיינה את עוצמת החוויה כשזכתה בחבילת VIP במסגרת שת"פ של ספורט1 וקרלסברג: "לא חושבת שיש משהו שיוכל להתעלות על זה". אז מה כל כך ריגש אותה?

אורטל מרציאנו במשחק של ליברפול. באדיבות המצולמת,
הייתם מתחלפים איתה? אורטל מרציאנו/באדיבות המצולמת

במהלך השנה החולפת מלאו 30 שנה לשיתוף הפעולה בין קרלסברג לליברפול. במסגרת מבצע משותף לקרלסברג, ספורט1 ומועדון הפאר מהפרמיירליג, בחרו גולשי ספורט1 את השער היפה ביותר שכבש שחקן ישראלי של ליברפול. מי שזכתה בפרס הראשון היא אורטל מרציאנו מאילת, והחוויה שלה עוררה בנו השראה. כך היא כתבה לנציג קרלסברג נועם חזות.

"הי נועם, בוקר טוב. שלומי נפלא. מתנצלת על הדיליי בתגובה, לקח לי זמן לעכל כל מה שעברתי ולרדת לקרקע אחרי האושר הגדול הזה שעבר עליי. התקשתי למצוא את המילים מרוב התרגשות. ראשית אני רוצה להודות מכל הלב לך ולכל מי שהיה שותף בימי הקסם החלומים שעברו עלי, לקרלסברג וספורט 1 על שהגשמתם לי חלום עוד מנעוריי - להגיע יום אחד להיכל התהילה הקסום אנפילד ולראות הכי מקרוב שאפשר את הקבוצה אותה אני אוהדת, ובה אני חברת מועדון. את החוויה שעברתי לא אשכח עד סוף חיי וללא ספק היא הטובה ביותר, המיוחדת ביותר והמרגשת ביותר שחוויתי או אחווה. לא חושבת שאי פעם יהיה משהו שיוכל להתעלות על הימים הללו".

אורטל מרציאנו. באדיבות המצולם,
להרגיש את אנפילד מקרוב. אורטל מרציאנו עם ג'ו גומז/באדיבות המצולם

אורטל השתאתה מהארגון המוקפד ומהחוויה במתקן: "מרגע ההמראה ועד רגע הנחיתה בישראל דאגו לנו פשוט להכל - המלון היה מדהים ומפנק, שירות ההסעות שקרלסברג עובדת איתם בליברפול והנהג המקסים, האדיב והמקצועי ג'ו שהיה צמוד אלינו כל הזמן, ארוחת הערב במסעדה סופר טעימה ומפנקת וכמובן גולת הכותרת - המארחת והמלווה שלנו ג'מה סקוט המדהימה. אין לי מילים לתאר כמה נחמדה ומקסימה היא - מסבירת פנים , סבלנית, היתה זמינה לכל שאלה והכול בחיוך. הסיור ביום הראשון גרם לי פשוט לבכות, דמעות של התרגשות שלא הפסיקו לזלוג עד סוף החוויה בכל רגע באצטדיון, מהמוזיאון עטוף התהילה והגביעים , חנות המוצרים, חדרי ההלבשה, והיציעים שהכניסה אליהם השרתה בי אווירת קסם של ממש.

"לא האמנתי כמה קרוב אפשר להיות לקבוצה אותה אני מעריצה כל כך במשך עשרות שנים. התמזל מזלי ואף זכינו לחזות בניצחון יוקרתי ובאירוח כיד המלך בלאונג' הסופר מפנק של קרלסברג, פשוט מדהים. זכינו לשוחח שם עם שחקני עבר של המועדון, כאלו שחתומים על לא מעט שערים חשובים במהלך ההיסטוריה של המועדון כמו ניל מלור, האיש שהעלה במו רגליו את ליברפול משלב הבתים לשלבי הנוק אאוט בשנה שבה זכתה בצ'מפיונס באיסטנבול ב-2005, מארק רייט ומארק וולטרס, ואפילו לפגוש את האחראית המדהימה שהגיעה מהמטה הראשי של קרלסברג. היא ראתה את ההתרגשות הרבה שבה היתי שרויה וכל כך שמחה עבורי בסוף המשחק כשהתרגשתי מהניצחון.

ואז הגיע הדובדבן שבקצפת. "אין ונראה שלא יהיו לי שיהיו לי מספיק מילים חמות ותודה כל חיי כדי להגיד לקרלסברג. בלאונג' מלא בבני מזל שהיו שם קראו דווקא לי לעלות לבמה בזמן שהגיע השחקן שנבחר למצטיין, ג'ו גומז, והעניקו לי חולצה ייחודית של קרלסברג וליברפול עליה הוא חתם לי. הייתי צריכה להחזיק עצמי כדי לא להתעלף. בחלוף 48 שעות מאותו רגע אני מרגישה שטרם הצלחתי להסדיר דופק מהתרגשות. התמזל מזלי, אין ספק. מרגישה שחיה בחלום ממה שחוויתי בזכותכם, כל מי שאחראי לזה - אליו שלוחה תודה חמה וענקית, ממני ומקרובת משפחתי סהר דואני חזן שהצטרפה אליי והתרגשה בעצמה מאד. אני אסירת תודה".

וכל שהיא הייתה צריכה לעשות הוא לבחור בשער של יוסי בניון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully