וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד טוענים: אמבפה יהיה מוכן להישאר - רק אם ניימאר יעזוב

לפי "אל פאיס", כוכב פ.ס.ז' מאס בהתנהגות של חברו לקבוצה, והתאכזב שחוזהו הוארך. המתמודד לנשיאות ברזיל: "ניימאר מפחד שאבחר לנשיאות ואגלה כיצד מחקו לו את החוב למס הכנסה"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 19.10/ספורט1

קיליאן אמבפה התנה את הישארותו בפריז סן ז'רמן עד סיום חוזהו ב-2025 בעזיבתו של ניימאר, כך מדווחים הערב (רביעי) ב"אל פאיס". לפי התקשורת הספרדית, כוכב נבחרת צרפת מאס ב"השפעה השלילית" שיש לחברו לקבוצה על חדר ההלבשה, ואף התאכזב מאוד כשפריז בחרה להאריך את חוזהו של ניימאר עד 2027. זו, כך נטען, אחת הסיבות לכך שאמבפה הביע פעם נוספת את רצונו לעזוב את המועדון כבר בינואר.

לפי "אל פאיס", צ'לסי עשויה לבצע מהלך על ניימאר, ואף לשקול לשאול אותו לעונה אחת תמורת 40 מיליון יורו. פריז מוכנה לשלם את רוב משכורתו, אם כי החוק בצרפת מונע זאת, במקרה של מעבר לקבוצה ממדינה אחרת. גם ניוקאסל הביע עניין בכוכב הברזילאי בחלון הקיץ, אך ניימאר סירב לעבור למגפייז, ואפילו לא שקל זאת לרגע.

שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבפה עם ניימאר. רויטרס
שוב לא שקט. ניימאר ואמבפה/רויטרס

בברזיל מחכים בכיליון עיניים ל-30 באוקטובר, אז יתקיים הסיבוב השני לבחירות לנשיאות. הנשיא המכהן ז'איר בולסונארו הינו אחד משני המועמדים שהעפילו לסיבוב השני, אך המנצח בסיבוב הראשון הוא דווקא יריבו, לולה, שכיהן כנשיא בין 2003 ל-2010 ומנסה כעת לשוב לתפקיד.

ימים ספורים לפני הסיבוב הראשון זכה בולסונארו לתמיכה של לא אחר מאשר ניימאר, הכוכב הכי גדול בכדורגל המקומי ב-15 השנים האחרונות ומי שנחשב לבעל השפעה רבה במדינה. בעקבות זאת, היריב לולה התראיין והצהיר כעת כי כוכב פריז סן ז'רמן לא הביע תמיכה מתוך עמדה פוליטית, אלא מתוך פחד הקשור לענייניו האישיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
שחקן פריז סן ז'רמן ניימאר. רויטרס
חוטף אש מכיוון לא צפוי. ניימאר/רויטרס

"לניימאר יש את הזכות לבחור מי הוא רוצה בתור נשיא", אמר לולה, "אני חושב שהוא מפחד שאם אני אזכה בבחירות, אני אדע כיצד בולוסנארו מחק לו את החוב למס הכנסה. זה ברור שבולסונארו עשה עסקה עם אביו של ניימאר. עכשיו יש להם בעיות מס בספרד וזו בעיה שבכלל לא קשורה אליי".

בימים אלה מתקיים בספרד משפט החוקר את העברתו של הברזילאי מסנטוס לברצלונה בשנת 2013, לאור החשד כי כמה מן הגורמים המעורבים בעסקה ביצעו עבירות הונאה ושחיתות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully