וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל תקיים משחקי ידידות נגד זמביה וקפריסין בחודש הבא

19.10.2022 / 12:13

הנבחרת תארח את האפריקאים ב-17.11 בפתח תקוה, וכעבור שלושה ימים, ביום פתיחת המונדיאל, תפגוש באותו המגרש את הנבחרת מהאי שכן

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 19.10/ספורט1

בעוד 32 נבחרות יהיו בשלבים האחרונים של ההכנה לקראת המונדיאל, נבחרת ישראל תקיים בחודש הבא שני משחקי ידידות באצטדיון שלמה ביטוח, כך הודיעה היום (רביעי) ההתאחדות לכדורגל. הנבחרת של אלון חזן תארח ב-17.11 את נבחרת זמביה, וכעבור שלושה ימים - ביום בו יצא לדרך גביע העולם (20.11) - תפגוש ישראל את קפריסין. שעות המשחקים טרם פורסמו.

בעוד המפגש מול זמביה יהיה הראשון אי פעם של הנבחרת נגד האפריקאים, המשחק נגד הנבחרת מהאי השכן יהיה הפעם ה-16 בה הנבחרות נפגשות. ישראל מחזיקה ביתרון משמעותי עם תשעה ניצחונות, כאשר בשלושה משחקים לא הושגה הכרעה ובשלושה נוספים הייתה זו קפריסין שיצאה עם ידה על העליונה.

- אלי דסה שחקן נבחרת ישראל (שמאל) מול קונסטנטינוס מקרידיס שחקן נבחרת קפריסין. ברני ארדוב
היכרות ארוכת שנים. אלי דסה נגד קפריסין במוקדמות יורו 2016/ברני ארדוב

במפגש נגד זמביה תהיה אפשרות ללאמק בנדה, שחקן הנבחרת האורחת, לשוב ולשחק באצטדיון בפתח תקוה אחרי שבשנה שעברה שיחק במדי מכבי פתח תקוה. כזכור, המלאבסים מכרו הקיץ את הזמבי ללצ'ה מהליגה הבכירה באיטליה תמורת 2 מיליון יורו. את הקישור בין ישראל לזמביה עשה סוכן השחקנים הישראלי ניר קרין שעובד כבר שנים מול הכדורגל הזמבי.

צמד משחקי הידידות ישמש כ"חזרה הגנרלית" של חזן לקראת קמפיין מוקדמות יורו 2024 שייצא לדרך במרץ עם משחק בית נגד קוסובו ומפגש קשה בחוץ מול שווייץ. גם רומניה, בלארוס ומולדובה הוגרלו ל"בית הישראלי", ממנו שתי הראשונות יעפילו לטורניר שייערך בגרמניה. גם אם לא תשיג את אחד מבין שני המקומות הראשונים, ישראל הבטיחה את מקומה בפלייאוף המוקדמות אחרי שסיימה במקום הראשון בבית שלה בליגת האומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully