וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון היסטורי לאליצור שומרון, מעלה אדומים הפתיעה את מכבי חיפה

עודכן לאחרונה: 19.10.2022 / 0:09

הקבוצה מהשומרון גברה במפתיע על עירוני רמת גן 84:93, אשקלון גברה על רעננה אחרי שתי הארכות. נהריה עדיין בלי ניצחון

המחזור השני בליגה הלאומית שוחק הערב (שלישי) במלואו עם שבעה משחקים, שהולידו לא מעט הפתעות. עירוני נהריה ספגה הפסד נוסף, הפעם 69:79 מול עפולה. אליצור שומרון רשמה ניצחון היסטורי בליגה הלאומית כשגברה על מכבי עירוני רמת גן. מכבי ראשון לציון שרדה דרמה אדירה בחבל מודיעין. גם מעלה אדומים רשמה ניצחון בכורה.

יובל לוין אליצור שומרון. יעל אמסילי,
ניצחון היסטורי. יובל לוין חוגג עם שומרון/יעל אמסילי

מכבי עירוני רעננה - אליצור אשקלון 88:83 (לאחר שתי הארכות)

משחק אדיר במטרווסט מסתיים רק לאחר 50 דקות ודרמה גדולה, כשהדרומיים מנצלים את הסגל העמוק שלהם על מנת לשמור על מאזן מושלם. הקבוצה של אבי סוכר נראתה טוב בחצי הראשון אותו סיימה ביתרון 34:28. ברבע השלישי האורחים הצליחו לברוח עם יכולת נהדרת של גל גילינסקי ותומאס גיפסון. אלא שברבע האחרון המומנטום התהפך ופעולות גדולות של ג'ייסון סיגרס קבעו שיוויון 68 בתום המועד החוקי. בתוספת הזמן מכבי רעננה אף עלתה ליתרון אחרי שלשה של ג'ורדן לואיס, אך דקראיי טאקר הגיב בשלשה. תומאס גיפסון קבע 80:78, 15 שניות לסיום וג'ייסון סיגרס עמד בלחץ ומהקו שלח את המשחק להארכה נוספת. בחמש הדקות הנוספות הדרומיים כבר היו הרבה יותר טובים וניצלו את הסגל העמוק שלהם בדרך לניצחון גדול.

מכבי עירוני רמת גן - אליצור שומרון 93:84

ניצחון היסטורי לאליצור שומרון בליגה הלאומית. הקבוצה של דרור כהן סיפקה משחק התקפי מרשים ויצאה מזיסמן עם ניצחון מרשים על מכבי עירוני רמת גן. הקבוצה של יניב בורגר הופיעה בלי שון אוונס הפצוע, וזה אפשר לאורחים לקלעו ב-53 אחוז ל-2 נקודות ולשלוט לחלוטין בריבאונד ההתקפה. אייל שולמן היה נהדר נגד האקסית עם דאבל דאבל של 20 נקודות ו-10 ריבאונדים והוביל חמישה שחקנים בדאבל פיגרס. לאחר שני משחקים, שתי הקבוצות עם ניצחון והפסד.

מכבי חיפה - מכבי מעלה אדומים 98:82

ניצחון מרשים לחבורה של יאיר גבירץ ברוממה, בדרך לניצחון ראשון העונה. דווקא הפתיחה הייתה של המקומיים שהובילו בפער דו ספרתי כבר ברבע הראשון, אלא שברבע השני הגיע המפנה. האורחים צלפו מכל מקום וכפו שיוויון במחצית. בחצי השני זה כבר היה במעמד צד אחד בלבד - מכבי מעלה אדומים עשתה מה שרק רצתה בהתקפה והצליחה לברוח ליתרון דו ספרתי שנשמר עד לסיום המשחק. האורחים קלעו 11 שלשות ב-44 אחוז ונהנו מ-22 נקודות של שמחה הלפרט.

תוצאות נוספות:

א.ס רמה"ש - הפועל ר"ג גבעתיים 83:71
הפועל חבל מודיעין - מכבי ראשון לציון 87:85
הפועל עפולה - עירוני נהריה 69:79
מכבי רחובות - אליצור נתניה 80:77

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully