וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוהט: דאבור כבש צמד ב-54 דקות, הופנהיים חגגה על שאלקה בגביע

אחרי שכבש נגדם בליגה, החלוץ הרשית פעמיים (5 ו-43) לפני שהוחלף ב-1:5 והעלה את מאזנו ל-4 שערים ב-3 משחקים. לייפציג הביסה את המבורג, דרמשטאט הדיחה את מנשנגלדבאך

תקציר: הופנהיים - שאלקה 1:5/ספורט1

משחקי הסיבוב השני בגביע הגרמני נפתחו הערב (שלישי) עם 1:5 מוחץ של הופנהיים וצמד של מונס דאבור, הפתעת ענק בדמות הדחת בורוסיה מנשנגלדבאך על ידי דרמשטאט וניצחונות קלים של ר.ב. לייפציג, איינטרכט פרנקפורט ומיינץ. בנוסף, גם בוכום ו-וולפסבורג עלו לשלב הבא.

שחקן הופנהיים מונס דאבור. רויטרס
בכושר אדיר. דאבור/רויטרס

הופנהיים - שאלקה 1:5

מי יעצור את מונס דאבור? ארבעה ימים בלבד אחרי שכבש מול שאלקה במשחק הליגה, החלוץ הישראלי יכול לזקוף לזכותו הבקעה במשחק שלישי רצוף עם צמד עוד לפני המחצית. דאבור, שכבש גם בהפסד הביתי מול ברמן, פתח שוב בהרכב המארחת ואחרי חמש דקות בלבד קיבל כדור ברחבה, עבר באלגנטיות את השומר שלו וגלגל לפינה הרחוקה. אנחליניו הכפיל כעבור 11 דקות למארחים ובדקה ה-43 דאבור השלים צמד כדי לקבוע 0:3 עוד לפני ההפסקה. זה היה שערו הרביעי של החלוץ הלוהט בשלושת המשחקים האחרונים ואחרי שיובש על הספסל ברוב העונה שעברה, דאבור פורע את השטרות עם פתיחת עונה מדהימה. הבלם אוזאן קבאק כבש את הרביעי בדקה ה-51 ושלוש דקות אחר כך דאבור הוחלף, כנראה כדי לנוח לקראת המשחק נגד באיירן מינכן בשבת. פאבל קאדז'אבק הבקיע את החמישי והאורחים רק צימקו משער של דומיניק דרקסלר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
יוסוף פאולסן, ר.ב. לייפציג. RONNY HARTMANN, GettyImages
צמד בזק גמר סיפור במחצית הראשונה. פאולסן/GettyImages, RONNY HARTMANN

ר.ב. לייפציג - המבורג 0:4

המבורג לא הצליחה לשוב לליגה הבכירה בגרמניה וגם העונה היא נלחמת בצמרת הבונדסליגה השנייה בתקווה להעפיל בחזרה. בגביע היא סיימה את דרכה מול לייפציג החזקה, שרשמה ניצחון חמישי בששת משחקיה האחרונים בכל המסגרות. יוסוף פאולסן הדני הבקיע צמד תוך שלוש דקות (33 ו-36) ולמעשה הבטיח לקבוצתו את הכרטיס לשלב הבא, לא לפני שגם מוחמד סימקאן (69) ובנימין הנריכס (81) הצטרפו לחגיגה וקבעו את תוצאת הסיום.

קווין טראפ, שוער איינטרכט פרנקפורט. Alexander Hassenstein, GettyImages
עברו בהצלחה את שטוטגרט הקטנה. טראפ/GettyImages, Alexander Hassenstein

שטוטגרט קיקרס - איינטרכט פרנקפורט 2:0

הקבוצה מהליגה החמישית בגרמניה הפסידה רק משחק אחד העונה וסיימה בעוד שתי תוצאות תיקו, ניצבת כמובן בראש טבלת הליגה שלה, אבל מול העיטים מהבונדסליגה המשחק הסתיים בשלב מוקדם מאוד. בשבת התפוצצה איינטרכט על באייר לברקוזן עם 1:5 וכך עצרה רצף של שלושה משחקים ללא הפסד, היום היא הייתה רגועה הרבה יותר על אף שגם הכוכבים עלו ב-11 והסתפקה בשערים של רנדל קולו מואני והרוויה סמולצ'יץ' בדקות 11 ו-18 בהתאמה.

דרמשטאט - בורוסיה מנשנגלדבאך 1:2

כשנה אחרי שמנשנגלדבאך כבשה חמישייה לרשת באיירן מינכן והיממה את גרמניה בדרך לשלב הבא בגביע, היום הקבוצה ספגה הפסד מביך מבחינתה וסיימה את דרכה במפעל מוקדם מהצפוי. גלדבאך התארחה אצל מוליכת ליגת המשנה ונקלעה לפיגור כבר בפתיחה משער של פיליפ טיץ (23), אך לוקה נץ בן ה-19 השווה מיד עם פתיחת המחצית השנייה, בדקה ה-48. המילה האחרונה הייתה של המארחת, שבדקה ה-79 נהנתה משער של ארון סידל וחגגה העפלה לשלב הבא - נותרה עם הפסד אחד בלבד העונה בכל המסגרות, אי שם בחודש יולי במחזור פתיחת הבונדסליגה השנייה.

תוצאות נוספות:

לובק - מיינץ 3:0
למיינץ: אלכסנדר האק (16), מרכוס אינגברטסן (43), איימן ברקוק (89)

וולדהוף מנהיים - נירנברג 1:0
לנירנברג: גריט גהוקה (עצמי, 63)

אלברסברג - בוכום 1:0
לבוכום: אנתוני לוסילה (85)

בראונשווייג - וולפסבורג 2:1
לבראונשווייג: מוריס מולטהאופ (40). לוולפסבורג: מתיאס סוואנברג (8), יאקוב קמינסקי (65)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully