וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שיחה עם חסון: גיא לוזון התנצל על הסטירה ולא ייענש

מאמן הנבחרת הצעירה נפגש עם יו"ר ההתאחדות לגבי התקרית עם מורגן ופליטת הפה על רומניה, חסון: "בטוח שדברים כאלו לא יישנו". יילה חוס: "אנחנו מרוצים מההגרלה, זה יאתגר אותנו לטובה"

קליפ סיכום היום בספורט, 18.10/ספורט1

הנבחרת הצעירה של ישראל הוגרלה הערב (שלישי) בשלב הבתים של יורו 2023 עד גיל 21 לבית ג' עם אלופת אירופה גרמניה, אנגליה וצ'כיה. את הגרמנים ישראל פגשה פעמיים בשלב המוקדמות והפסידה 3:2 ו-1:0. את האנגלים הנבחרת ניצחה ביורו 2013 שנערך בישראל, כאשר גם אז גיא לוזון היה על הקווים.

אגב, טרם יציאתו הבוקר לרומניה להגרלת הבתים לאליפות אירופה לנבחרות צעירות, נפגש אמש מאמן הנבחרת גיא לוזון עם יו"ר ההתאחדות אורן חסון והמנהל המקצועי של הנבחרות הצעירות יילה חוס.

בשיחה שב לוזון והתנצל על אמירתו לגבי הגעת הישראלים לטורניר ברומניה והדגיש כי בשעת שמחה גדולה על עצם ההעפלה, מיד לאחר הניצחון על אירלנד, התבטא באופן לא ראוי כלפי המארחים והאורחים. לוזון ציין בנוגע ל"שיחה" שלו עם זיו מורגן במהלך המשחק, כי ברור לו שהתמונות משדרות מסר לא ראוי והדבר לא יישנה. כזכור, לוזון נתפס על ידי המצלמות כשהוא נותן סטירה למורגן במהלך המשחק, מה שגרם לתגובות רבות וזעם על המאמן וההתנהגות הלא שגרתית שלו כלפי השחקן.

אורן חסון, יו"ר ההתאחדות הגיב על התקרית ואמר: "היה חשוב מבחינתי לקיים את השיחה אמש ולהדגיש שוב את הכללים הנדרשים מכל בעל תפקיד במסגרת ההתאחדות לכדורגל ונבחרות ישראל. אני והמנהל המקצועי הדגשנו כי לא נקבל התנהגות, פיזית, מילולית, ערכית, שתחרוג מכללים אלה וגיא, שכבר יום למחרת הניצחון על אירלנד התנצל על הדברים, שב ואמר שלא יישנו. אני משוכנע כי כך יהיה ויודע שמעתה כל תשומת הלב שלנו תתמקד באתגר הגדול שמביא עמו יורו 2023 לנבחרות צעירות".

גיא לוזון מאמן נבחרת ישראל הצעירה. דני מרון
התנצל שוב על התקרית עם מורגן ופליטת הפה. גיא לוזון/דני מרון

המאמן הלאומי של הנבחרת הצעירה התייחס להגרלה בסיומה: "הגרלה מאתגרת מאוד מול מעצמות כדורגל. נעשה הכל כדי להביא את היכולות שלנו גם מול נבחרות כאלה והכי חשוב, לייצג את הכדורגל שלנו".

המנהל הטכני של הנבחרות הצעירות, יילה חוס, ניתח את הבית אליו הוגרלה ישראל: "בית מאוד מעניין, במיוחד שזה בית שאנחנו וגרמניה כבר נפגשנו במוקדמות וכך גם צ'כיה ואנגליה, אז אנחנו מכירים אחת את השנייה טוב. הצ'כים נבחרת טובה מאוד, ספגו מעט בשלב המוקדמות. הם טובים בהגנה ומאורגנים במשחק שלהם, אנחנו נצטרך לנתח אותם ואת שחקני המפתח. אנגליה זו נבחרת עם שחקנים שמגיעים מהפרמיירליג ומהצ'מפיונשיפ, כך שהם רגילים לשחק בקצב גבוה מאוד. זה מאתגר וזה טוב עבורנו לשחק מול נבחרות כאלה. מול גרמניה שיחקנו כבר במוקדמות, הצלחנו להתמודד מולם בעבר בסך הכל די טוב, זה משחק פתוח. אנחנו מרוצים מההגרלה. זה לא קל, אבל זה מאתגר לטובה. נקווה להיות כמה שיותר טובים בטורניר הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יילה חוס. יניב טוכמן
מרוצה מההגרלה המאתגרת. יילה חוס/יניב טוכמן

קפטן הצעירה בטוח שישראל תוכל לעשות טורניר מכובד: "כל הגרלה היא קשה במעמד כזה, הנבחרות שאיתנו בבית כמו אנגליה שעם המון כוכבים וגרמניה שפגשנו וניפגש איתה שוב, הן טובות. גם צ'כיה מאוד פיזית וטובה. כל נבחרת בשלב הזה קשה. אני מאמין בנו, אנחנו נבחרת מאומנת וחזקה, עם עבודה קשה אנחנו יכולים לעשות המון דברים יפים".

עדן קארצב הגיב לבית הקשה: "באליפות אירופה לנבחרות צעירות עם 16 הנבחרות הטובות באירופה, אין הגרלות קלות וכך גם הפעם. מדובר בהגרלה קשה, במיוחד שנמצאות איתנו בבית אריות כדורגל כמו גרמניה ואנגליה, אבל אנחנו מאמינים בדרך וביכולת שלנו ועם המון נחישות, אמונה ועבודה קשה, שאפשר לעשות דברים יפים באליפות הזו. יש לנו נבחרת מצויינת עם הרבה מאוד כישרונות. נגיע כדי להביא גאווה למדינה שלנו ולהראות לכולם שיש לנו נבחרת חזקה ועוצמתית שהעפילה בזכות לאליפות הזו".

גם זיו מורגן מאמין שאפשר להשיג תוצאות טובות באליפות: "כאשר אתה מעפיל לאליפות אירופה מן הסתם כל הגרלה שתקבל היא קשה. קיבלנו נבחרות מהטופ העולמי שיבואו ויציגו כדורגל מהיר ואגרסיבי. עם הגיבוש שלנו והמון אמונה השמיים הם הגבול. בעזרת השם נביא את היכולת למשחקים ונעשה את התוצאות הכי טובות שאנחנו יכולים".

שחקן נבחרת ישראל, עדן קארצב. ברני ארדוב
"נגיע כדי להביא גאווה למדינה". עדן קארצב/ברני ארדוב

אליפות אירופה עד גיל 21 תתחיל ב-21 ביוני ותסתיים עם משחק הגמר ב-8 ביולי. משחקי הנבחרת בשלב הבתים יהיו בטביליסי, בירת גאורגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully