וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי ביורופקאפ: עמיאל וצ'אצ'אשוילי בכפר בלום, הפועל חיפה באוסטריה

18.10.2022 / 16:30

הפועל גליל עליון תנסה להישאר מושלמת במפעל של פיב"א כשתארח את באמברג (17:30) עם הנציגים הישראלים. החבורה של דרוקר תתארח אצל גמונדן (20:00) במטרה להשיג ניצחון ראשון

תקציר ניצחונה של ריאל מדריד 88:94 על ג'ירונה/ספורט1

הנציגות הישראליות ביורופקאפ ימשיכו מחר (רביעי) את דרכן במפעל בתקווה לשפר עמדות לקראת השלבים המכריעים בשלב הבתים. הפועל גליל עליון תארח למשחק מסקרן את באמברג של אורן עמיאל וגבי צ'אצ'אשוילי. הפועל חיפה תצא למשחק חוץ לא פשוט אצל סגנית אלופת אוסטריה גמונדן.

אורן עמיאל מאמן באמברג. רויטרס
ינצח בישראל? עמיאל/רויטרס

הפועל גליל עליון - באמברג (17:30)

אחרי הניצחון החשוב על הפועל באר שבע, הפועל גליל עליון מגיעה לאחד המשחקים החשובים ביותר שלה באירופה אם ברצונה להעפיל לשלב הבתים השני. הקבוצה של ברק פלג יודעת שניצחון על באמברג ייתן לה מקדמה רצינית בקרב על אחד משני המקומות הראשונים וכדי לעשות כך היא תצטרך להתקרב ליכולת הטובה שלה במשך 40 דקות. בגליל מרוצים מההשתלבות של הזרים החדשים ומהתרומה שנותן גם העונה שחקן הפנים האמריקאי ברייס וושינגטון. לוטן אמסלם ימשיך להיעדר בשל הפציעה בברכו.

באמברג הייתה עד לפני כמה שנים הקבוצה המובילה בגרמניה אך בשנים האחרונות התדרדרה מאוד. הקבוצה של אורן עמיאל הפסידה את כל משחקיה עד כה העונה בליגה, אך דווקא באירופה הצליחה לחזור מפיגור משמעותי נגד חמניץ בדרך לניצחון. השם המעניין ביותר בקבוצה הוא הישראלי גבי צ'אצ'אשוילי שעזב הקיץ את כפר בלום וקולע 5.3 נקודות למשחק בליגה הגרמנית, כשחוץ ממנו שם מוכר נוסף הוא אמיר בל ששיחק בהפועל באר שבע. השחקנים הבולטים של באמברג הם שחקני נבחרת גרמניה פטריק הקמן וכריסטיאן שנגפלדר והצ'כי ירומיר בוחצ'יק.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
ריצ'רד האוול, הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
צפוי לקבל יותר דקות. האוול/מאור אלקסלסי

גמונדן - הפועל חיפה (20:00)

הקבוצה של שרון דרוקר יצאה לאוסטריה אחרי ההפסד הביתי להפועל תל אביב, בו הובילה בהפרש מבטיח לקראת המחצית ונפלה מהרגליים ב-20 הדקות האחרונות. בחיפה יודעים שהמשחק הנוכחי נגד גמונדן הוא משחק שאסור להם להפסיד אם ברצונם להעפיל שלב, ועל מנת לעשות זאת הם יצטרכו לקבל מדבונטה אפסון הרבה יותר ממה שנתן ביום ראשון. ריצ'רד האוול, שמיעט לשחק עד כה, צפוי לקבל יותר דקות באוסטריה.

גמונדן, סגנית אלופת אוסטריה, אותה אימן בעבר הישראלי בוב גונן, מודרכת על ידי אנטון מירוליבוב הפיני. מלבד הבסיס האוסטרי שלה מחזיקה הקבוצה שלושה שחקנים אמריקאים וגארד צרפתי. השחקן המוביל שלה הוא הגארד-פורוורד אורלנד קינג שקלע 22 נקודות בהפסד לאנטוורפן במחזור הראשון ביורופקאפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully