וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה לנבחרת פורטוגל: דיוגו ז'וטה יחמיץ את המונדיאל

יורגן קלופ אישר כי שחקן ההתקפה של ליברפול ייעדר מהטורניר בקטאר לאחר שנפצע בשריר התאומים בניצחון על מנצ'סטר סיטי

תקציר ניצחונה של ליברפול 0:1 על מנצ'סטר סיטי/ספורט1

מכת הפציעות שעוברת על ליברפול לא פוסקת מאז תחילת העונה, אך נדמה שהאחרונה בשרשרת הפציעות היא כואבת וטראגית במיוחד. דיוגו ז'וטה, אחד השחקנים החשובים בהתקפה של הרדס, סובל מפגיעה בשריר התאומים שתיאלץ אותו לפספס את המונדיאל שייצא לדרך בחודש הבא.

את החדשות הרעות בנוגע לשחקן נבחרת פורטוגל בישר יורגן קלופ במהלך מסיבת עיתונאים בה אמר: "האבחנה הראשונית של הפציעה הייתה די ברורה ואלה חדשות מאוד עצובות עבורנו".

ז'וטה נפצע ב-0:1 של סגנית אלופת אנגליה על מנצ'סטר סיטי בראשון האחרון, ובעוד לא נאמר כמה זמן בדיוק הוא ייעדר מהמגרשים, אך בכל אופן לא נראה אותו על כר הדשא לפני חזרת הפרמיירליג מפגרת המונדיאל ב"בוקסינג דיי" בסוף דצמבר.

הפורטוגלי היה אמור להיות חלק משמעותי מחוליייה התקפית מרשימה במיוחד שכוללת את כריסטיאנו רונאלדו, ברנרדו סילבה, ברונו פרננדש, ז'ואאו פליקס ורפאל לאאו, אך לצערו במשחקי גביע העולם בקטאר הוא יצפה מהצד. לז'וטה בן ה-25 יש 28 הופעות במדי הנבחרת הבוגרת, במהלכן הבקיע עשרה שערים.

עבור ז'וטה מדובר בפציעה שנייה העונה, והדבר הגביל אותו לשמונה הופעות בלבד במדי ליברפול בכל המסגרות, בהן לא הבקיע אך בישל חמישה שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully