וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב יוצאת למשחק חוץ ראשון בפריז: "מעמד מרגש למועדון"

18.10.2022 / 15:32

האדומים יתארחו אצל פריז בסקטבול (רביעי, 21:30, ספורט1), נועלת הטבלה מצרפת. פרנקו: "זה אתגר גבוה עבורנו". טימור: "אין זמן לחשוב על המשחק הקודם". הכירו את היריבה

שחקני הפועל תל אביב, קסבייר מנפורד וכריס הורטון, בריאיון לאתר הרשמי/הפועל תל אביב, האתר הרשמי

כשהיא עדיין מושלמת בכל המסגרות תתארח מחר (רביעי, 21:30, ספורט 3) הפועל תל אביב בפריז אצל פריז בסקטבול במחזור השני ביורוקאפ. האדומים גברו במחזור הראשון על לונדון ליונס בהיכל שלמה ואילו הצרפתים הביסו במחזור הראשון את טורק טלקום אנקרה בטורקיה.

האדומים המריאו לפנות בוקר לפריז ויערכו היום בערב את האימון המסכם לקראת המשחק. בהפועל סיפרו בימים האחרונים כי מדובר ביריבה האיכותית ביותר שהם פגשו עד כה, וכי הם יצטרכו להיות בשיאם על מנת לצאת עם ניצחון מפתיע מהאולם בבירת צרפת. עידן זלמנסון שנפגע בקרסול לפני הניצחון על הפועל חיפה נמצא בספק גדול להתמודדות, ובהיעדרו צפויה הפועל לקצר את הרוטציה בעמדות הפנים כשכריס הורטון, שהצטיין בעונה שעברה בצרפת, וג'יילן הורד ילחמו בגבוהים הצרפתים.

שחקן הפועל תל אביב, בר טימור, עם קסבייר מנפורד. מאור אלקסלסי
"כל משחק בעונה הזאת הוא שונה". טימור/מאור אלקסלסי

ההתרגשות סביב הקבוצה גדולה לקראת המשחק הראשון באירופה, וכ-750 אוהדים צפויים לנסות ולתת לקבוצה אווירה ביתית במשחק החוץ. בינתיים ממשלת טורקיה סירבה לאשר לטורק טלקום למכור כרטיסים לאוהדי הפועל לקראת המשחק שייערך בין הקבוצות בשבוע הבא באנקרה.

"זה יהיה משחק החוץ הראשון של הפועל תל אביב במסגרת אירופית אחרי שנים רבות", אמר דני פרנקו לקראת המשחק, "מעמד מרגש לאוהדים ולמועדון. היריבה מציבה רמת אתגר גבוהה עבורנו. ננסה ללמוד על עצמנו דרך המשחק הזה. נביא את המשחק הקבוצתי והנחישות. כולנו, ביחד, ננסה לעשות הכי טוב לעמוד באתגר הזה".

הקפטן בר טימור הוסיף: "אנחנו באים אחרי ניצחון חשוב בליגה שהדגיש את הרוח שלנו. לוח המשחקים צפוף ואין זמן לחשוב על המשחק הקודם, הפוקוס הוא על המשחק הבא. פריז בסקטבול היא קבוצה טובה ומוכשרת. הם לא התחילו את הליגה הצרפתית טוב, אבל ביורוקאפ ניצחו את אנקרה בחוץ, וזה מראה איך כל משחק בעונה הזאת הוא שונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן ז'לגיריס אקסל טופאן. GettyImages
פעם ב-NBA וביורוליג, היום בפריז. אקסל טופאן במדי ז'לגיריס/GettyImages

פריז בסקטבול ניצלה בעונה שעברה, עונת הבכורה שלה בליגה הצרפתית, מירידה במחזורי הנעילה והעונה היא משחקת ביורוקאפ. את הליגה הצרפתית פתחה פריז בצורה מזעזעת עם חמישה הפסדים בחמישה מחזורים והיא נועלת את הטבלה, כשרק במשחק האחרון נגד מונאקו הורשה המאמן שלה וויל וויבר האמריקאי, להדריך אותה.

הכוכב הגדול של הקבוצה הצרפתית הוא הגארד האמריקאי קייל אלמן ג'וניור שקולע כמעט 20 נקודות למשחק בליגה המקומית. שלושה אמריקאים נוספים בקבוצה - הגארד טיירון וואלאס ששיחק בקליפרס ובאטלנטה, אמיר סימס ששיחק מעט בניו יורק ניקס והפורוורד דאסטין סלבה. הפורוורד אמאר גגיץ' הוא שחקן נבחרת בוסניה שהגיע מציבונה זאגרב. בגזרה המקומית השם הגול הוא אקסל טופאן בן ה-30 (1.99) שהיה בסגל מילווקי כשזכתה באליפות ושיחק גם במדי ניו אורלינס ודנבר, וביורוליג במדי אולימפיאקוס וז'לגיריס קובנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully