וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ארלס בארקלי חתם על חוזה חדש כפרשן, עשוי להרוויח 200 מיליון דולר

עודכן לאחרונה: 18.10.2022 / 9:32

כוכב העבר, שחוזר על ידי הסעודים נהנה מהמגמה החדשה בארה"ב לשלם לפרשנים סכומי עתק, וימשיך להגיש את "תוכנית הספורט הכי טובה בתולדות הטלוויזיה"

קליפ סיכום היום בספורט, 18.10/ספורט1

צ'ארלס בארקלי סיכם על חוזה חדש עם רשת TNT, שבמסגרתו כדורסלן העבר צפוי להרוויח לפחות 100 מיליון דולר לעשר שנים לתפקידו כפרשן. על פי "ניו יורק פוסט", החוזה עשוי להגיע ל-200 מיליון דולר, בעקבות שדרוגים מיוחדים.

לבארקלי נותרו עוד שלוש שנים בחוזה הנוכחי, שכבר הוא מבטיח לו 10 מיליון דולר לשנה, אבל עם תום חוזהו, בסיום עונת 2024/25, הוא רשאי לעובור לרשת מתחרה אחרת או לכל פלטפורמה דיגיטלית, כמו אמזון או אפל. לאחרונה דווח שהוא קיבל הצעה חוזה מסבב הגולף החדש שהוקם (LIV) בבעלות סעודית, ו"WarnerMedia" החליטו להחתים אותו על חוזה חדש, שעשוי להעניק לבארקלי יותר מרק פרשנות של NBA - ולערב אותו בין השאר בסרטי תעודה והפקות, שיעניקו לו עוד סכומים גדולים וינפחו את חוזהו.

צ'ארלס בארקלי, כדורסלן עבר. Tim Nwachukwu, GettyImages
לאורך כל הקריירה ככדורסלן הרוויח 40 מיליון דולר. הוא עושה את זה בשנתיים כפרשן. בארקלי/GettyImages, Tim Nwachukwu

ההחתמה של בארקלי היא חלק מניסיון של TNT לשמור על ההרכב המצליח, במה שמכונה ב"אתלטיק" כ"תוכנית הספורט הכי טובה בתולדות הטלוויזיה". שאקיל אוניל, שותפו לפאנל, כבר חתום על חוזה ארוך טווח, אבל כעת TNT האריכה גם את החוזים של המגיש ארני ג'ונסון ושל הפרשן קני סמית'.

בארקלי בן ה-59 דיבר בעבר על רצונו לפרוש בגיל 60, אבל כעת ייתכן שההצעה החדשה תשאיר אותו בתפקיד עוד כמה שנים. "אנחנו משפחה", אמר בארקלי על הרביעייה האהובה, "אבל לא אשקר, זו הצעה משנת חיים, אני בר מזל".

בשנים האחרונות פרשני ספורט בארה"ב מרווחיחים סכומי עתק, מגמה שמובילה ליגת הפוטבול, כששחקני עבר כמו טוני רומו וטרוי אייקמן מרוויחים 18 מיליון דולר בעונה. לאחרונה פורסם שטום בריידי ירוויח 375 מיליון דולר ב-10 שנים במסגרת חוזה עם פוקס. יש לציין כי בארקלי הרוויח בכל קריירת ה-NBA המרשימה שלו בסך הכל כ-40 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully