וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תרוויח? מונאקו נחתה בישראל לפנות בוקר בשל עיכוב בטיסה

18.10.2022 / 8:00

הצרפתים הגיעו ארצה באיחור לקראת המשחק בהיכל (21:05). ג'יילן אדאמס צפוי לקבל דקות ראשונות, מנקו מודה: "הסיטואציה מורכבת"

מכבי תל אביב תארח הערב (שלישי, 21:05) את מונאקו הצרפתית במסגרת המחזור השלישי ביורוליג, במשחק הראשון מתוך שניים במפעל השבוע. הצהובים מגיעים למשחק עם מאזן של ניצחון אחד והפסד אחד ואילו הקבוצה הצרפתית מושלמת ביורוליג עד כה עם שני ניצחונות.

במכבי ערכו אמש את האימון המסכם בהיכל, תחת התחושה שאפשר לנצח את מונאקו ולשים את ההפסד המאכזב לפנרבחצ'ה מיום שישי מאחור. הצהובים סימנו כמה מפתחות: בכל הנוגע להתקפה, בקבוצה ינסו להימנע ממפגשים עם שחקן ההגנה הנפלא ג'ון בראון. בהגנה הם בעיקר ישתדלו להשתפר בריבאונד, ולסגור את הקלעים של מונאקו.

ג'יילן אדאמס שערך אימון מלא יקבל דקות ראשונות ביורוליג, אך בקבוצה העריכו כי אלו יהיו דקות מצומצמות. עם זאת, בצוות המקצועי סיפרו כי ירצו להריץ את אדאמס בהרכבים שונים כדי "לקבל תחושה" לגביו.

ג'יילן אדאמס, מכבי תל אביב. באדיבות מכבי תל אביב, אתר רשמי
קטש רוצה "להרגיש" אותו. ג'יילן אדאמס במדים החדשים/אתר רשמי, באדיבות מכבי תל אביב

"אני מרגיש שאנחנו מוכנים. היו לנו ימים טובים של אימונים, אנחנו רוצים להתעשת אחרי הפסד ורוצים לנצח בכל משחק בית העונה. אנחנו בכיוון הנכון", אמר ג'וש ניבו. לגבי המאצ'אפ עם ג'ון בראון סיפר ניבו: "לג'ון בראון יש ידיים טובות מאוד, יש לו אינסטינקטים טובים בהגנה, צריכים לדעת איפה הוא ולהיות חזקים עם הכדור, כל הזמן לשים לב איפה הוא נמצא".

רפי מנקו דיבר על חוסר העקביות של הצהובים עד כה: "עקביות זו הבעיה שלנו מתחילת ההכנה בעצם. אנחנו מנסים לתקן את זה בכל מיני דרכים, בין אם זה בווידאו או על המגרש, כדי שבכל שלב של המשחק נדע מה אנחנו רוצים לעשות. ככל שהזמן יעבור, נתקרב ל-40 דקות של כולם על אותו דף. צריכים לבוא ממוקדים נגד קבוצה מצוינת, ולעשות את העבודה כדי לנצח ולשמור על הבית".

על הקליטה שלו בקבוצה אמר מנקו: "מעצם היותי שחקן מכבי בקבוצה כל כך עמוקה עם כל כך הרבה משחקים ומטרות, הסיטואציה הזאת היא באמת מובנת ומורכבת. התפקיד של כל שחקן בסגל הוא לתת את המקסימום מתי שעודד קורא לו. הכדורסל ביורוליג או בכל מקום אחר הוא 5 על 5. זו אמנם הרמה הכי גבוהה באירופה, אני עדיין צריך להתרגל לקצב, אבל מנסה לתת את המקסימום בכל רגע".

מייק ג'יימס, שחקן מונאקו. Roberto Finizio, GettyImages
ההכנה נפגעה. מייק ג'יימס/GettyImages, Roberto Finizio

היריבה הערב מכוונת גבוה מאוד, ובינתיים נראית נהדר. בשבוע שעבר גברה הקבוצה על אנאדולו אפס אחרי הארכה, ורוצה להמשיך במומנטום גם בהיכל בו הפסידה בעונה שעברה. מצד שני, ההכנה שלהם למשחק לא הייתה אידיאלית, אחרי שתקלה במטוס שהביא אותם ארצה התעכב, וגרם לקבוצה לנחות בישראל רק לפנות בוקר.

"מכבי אחת הקבוצות הגדולות ביורוליג, קבוצה שמונעת על ידי הקהל שלה במשחקי בית", אמר המאמן סשה אוברדוביץ'. "בהזדמנות הכי קטנה, הם יוצרים מומנטום. נצטרך לסגור את משחק המעבר שלהם, להישאר בשליטה. זה משחק גדול, מאצ'אפ ברמה גבוהה. עדיין מוקדם לדבר על קבוצות שלא הפסידו, אבל השחקנים רעבים לעוד ניצחונות ויתנו הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully