וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לם צפוי לאמן נגד מכבי ת"א, מכבי נתניה תארח את ריינה ללא קהל

18.10.2022 / 18:54

המאמן העביר את אימון הבוקר, הבעלים והמנהל המקצועי הבהירו לו שהם רוצים שימשיך בתפקידו. גורם במועדון: "הוא נראה גמור, כואב לו מאוד לשמוע את הקריאות מהקהל". עונש על תנאי הופעל נגד הקבוצה בבית הדין, אכזבה מקארצב, אוחנה ורוטמן

תקציר: מכבי נתניה - הפועל ירושלים 2:0/ספורט1

בני לם העביר את היום (שלישי) אימון הבוקר של מכבי נתניה, ונכון לעכשיו מסתמן שהוא נשאר בתפקידו. לם קיבל הבוקר גיבוי מוחלט מהבעלים אייל סגל ומהמנהל המקצועי אלמוג כהן, שהבהירו כי הם רוצים שהוא ימשיך בתפקידו ונראה שהמאמן ידריך את הקבוצה גם במשחק הקרוב נגד מכבי תל אביב (שני, 20:30).

מכבי נתניה נוצחה אמש (שני) 2:0 בבית על ידי הפועל ירושלים והיא רחוקה כעת נקודה אחת בלבד מהקו האדום. כבר אתמול, למרות האכזבות, הנטייה בנתניה הייתה שלא לפטר את המאמן, למרות ההערכה במועדון שדווקא לם עשוי להניח את המפתחות בעקבות ההפסד אמש.

המאמן, שירד מכר הדשא כשאוהדי נתניה קוראים לו להתפטר, התראיין בסיום ההפסד ועל פי דבריו ניתן היה להבין שהוא לא פוסל את אופציית ההתפטרות, אולם ייתכן שהדברים נאמרו בסערת רגשות ותחת השפעת ההפסד הכואב. לם אמר שהוא מתכוון לדבר עם המנהל המקצועי אלמוג כהן.

"בני בחור מאוד רגיש, אין אנשים כאלה, הוא כולו לב אחד גדול", אמר גורם במועדון. "הוא נראה גמור בסיום המשחק, אפשר היה לראות עליו שהוא לקח קשה מאוד את ההפסד הזה. בני גדל כאן, הוא חלק מהעיר הזאת ומהמועדון הזה, כואב לו לשמוע את הקריאות מהקהל. אנחנו מקווים שהוא יישאר חזק ולא יישבר מבחינה מנטלית. לכולם ברור שהמצב רע מאוד, מה יש להגיד? התוצאות אומרות הכל".

בני לם, מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
זה לא זה. בני לם/ברני ארדוב

אוהדי הקבוצה ליוו בשריקות בוז את ירידת השחקנים מכר הדשא והביעו את זעמם גם מחוץ לאצטדיון. הרוחות סערו במהלך הלילה גם ברשתות החברתיות ויש לא מעט אוהדים שאף האשימו חלק מהשחקנים בשביתה איטלקית לכאורה, במהלך ההפסד אמש לאדומים מירושלים.

נתניה שנמצאת במשבר עמוק, לא ניצחה מאז המחזור הראשון ואמש זה היה משחק שביעי ברציפות שבו הקבוצה לא מצליחה לנצח. הבעיות בנתניה רבות ונראה שמבחינה מקצועית, שחקנים רבים לא נמצאים בכושר והקבוצה מתקשה להבקיע שערים. היהלומים כבשו עד כה שבעה שערים בלבד בשמונת מחזורי הפתיחה, המאזן הנמוך בליגה יחד עם סקציה נס ציונה שנועלת את הטבלה.

במועדון כבר חושבים על שינויים בסגל לקראת חלון ההעברות של ינואר. הקשר הגרמני אריך ברקו שוב לא נכלל בסגל ולפחות בשלב זה, נראה שגורלו כבר נחרץ. המגן פלוריאן הארטהרץ, שנראה רע במשחקים האחרונים גם בשל פציעה ממנה הוא סובל באיזור האכילס, איבד את מקומו בהרכב ואף לא נכנס כמחליף וגם הוא עשוי לשלם בינואר את מחיר הכישלון של הקבוצה. בנתניה הביעו את אכזבתם גם מהיכולת של עדן קארצב, מיכאל אוחנה ולירן רוטמן שפתחו בהרכב ונראו רע מאוד. שחקן נוסף שהציג יכולת גרועה אמש, הוא הקשר בוריס אנו שנכנס כמחליף בחצי השני וכלל לא הורגש על המגרש.

ועוד במכבי נתניה, הערב נענשה הקבוצה על ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל באירוח משחק ללא קהל בעקבות הדלקת אבוקות על ידי האוהדים. מכיוון שזוהי הרשעתה השלישית של מכבי נתניה העונה בגין עבירות התנהגות של הקהל, החליט הדיין עו"ד גיורא לנדאו להפעיל את עונש התנאי שעומד כנגד המועדון ועל כן המשחק נגד מכבי בני ריינה ייערך בדלתיים סגורות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

המחזור הבא בליגת העל

הפועל ירושלים - הפועל באר שבע
הפועל חיפה - סקציה נס ציונה
מ.ס. אשדוד - בית"ר ירושלים
עירוני קרית שמונה - מכבי חיפה
בני ריינה - בני סכנין
הפועל חדרה - הפועל תל אביב
מכבי תל אביב - מכבי נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully