וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה מבטיח: "אתן את מעט הלב שנשאר לי כדי שהקהל יהיה גאה"

18.10.2022 / 6:20

טרנר כבר לא המבצר של הפועל באר שבע ולמאמן "קשה להסביר מה קורה פה", אך הוא מבין שהמפתח הוא בהגנה. שכטר העביר מסר אחרי ה-1:1 מול נס ציונה, והבהיר: "בתחילת העונה, הייתי מוכן לשלם את המחיר הזה כדי להיות באירופה"

תקציר: הפועל באר שבע - סקציה נס ציונה 1:1/ספורט1

תחושת אכזבה עצומה בהפועל באר שבע אחרי התיקו הביתי 1:1 אמש (שני) מול סקציה נס ציונה. המשחק סומן במועדון כאחד שחובה לקחת בו שלוש נקודות ולהתקרב למכבי תל אביב ולמכבי חיפה בטבלה, אלא שהאדומים מבירת הנגב סובלים עד כה מבעיה עיקרית דווקא באצטדיון טרנר. המגרש שהיה בעבר מבצרם הפך למכשול.

אליניב ברדה ומאור מליקסון, שאירחו בעבר כשחקנים קבוצות שהיו חוששות רק מהכניסה לאצטדיון, רואים מתחילת העונה איך היריבות באות לטרנר ולוקחות נקודות: המאזן של הפועל באר שבע בבית עומד על חמש נקודות בלבד מ-15 אפשריות. לקבוצה יש רק ניצחון ביתי אחד מחמישה משחקים, לעומת מאזן מושלם בשלושה משחקי חוץ.

אור בלוריאן ושחקני הפועל באר שבע. דני מרון
קבוצות כבר לא חוששות להגיע לטרנר. שחקני באר שבע/דני מרון

ברדה, ששמע היטב את שריקות הבוז של האוהדים, לא רצה לחפש תירוצים במסיבת העיתונאים בסיום המשחק, אבל בכל זאת נגע בכמה בעיות שאיתן הוא והשחקנים מתמודדים, כמו העומס בעקבות ההשתתפות בקונפרנס ליג במקביל לליגה. יחד עם זאת, המאמן הבהיר: "אנחנו נמשיך לדרוש את המקסימום מעצמנו ונוציא את המקסימום מהקיים".

על בעיית הביתיות והתוצאות הרעות בבית אמר: "קשה להסביר מה קורה לנו בטרנר. יצא שאנחנו לא מנצחים, אבל אני בטוח שבסוף זה יתהפך. נמשיך לעבוד על הדברים הפחות טובים כי זה חשוב להחזיר את טרנר להיות מבצר כמו שהוא היה תמיד. יש תקופות שהדברים הולכים בהן יותר קשה, אבל דווקא עכשיו זה הזמן לעבוד יותר קשה ולהתאחד. להיות ביחד כדי לצאת מזה".

למשחק אמש הגיעו פחות מ-10,000 צופים, שכאמור ליוו את השחקנים בשריקות בוז צורמות בסיום. ברדה התייחס לכך: "האוהדים הם הכוח שלנו והם הדבר הכי חשוב במועדון הזה. אני לא סופר בכל משחק כמה אוהדים מגיעים. אעבוד בשבילם הכי קשה ואתן את המעט לב שנשאר לי בשביל שהקהל יפוצץ את האצטדיון ויילך הביתה גאה. אני חושב שעד עכשיו הקהל היה גאה והלך עם ראש מורם. נעשה הכל כדי שזה יימשך".

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אריאל הרוש, שוער הפועל באר שבע. דני מרון
גם אריאל הרוש ספג במשחקו הראשון העונה/דני מרון

לגבי ההחלטות שלו להעלות ליציע את אסטריט סלמאני ואנדרה מרטינס, ולתת לאריאל הרוש לפתוח בשער, הסביר: "אנחנו לפני חודש מאוד אינטנסיבי עם הרבה משחקים, אז החלטתי לתת קצת מנוחה לשחקנים. אין שום דבר מעבר לזה. לגבי הרוש, הוא וגלזר ביחסים טובים מאוד וחשבתי שבמשחק הזה אפשר לתת לאריאל לפתוח וראיתם שהוא היה בסדר גמור ובכושר טוב מאוד".

עניין נוסף שמעיב על פתיחת העונה הזו של הפועל באר שבע הוא כמות השערים שהיא ספגה. בשמונה מחזורים יש לה כבר עשרה שערי חובה, וזה כשהשוער שלה הוא שוער נבחרת ישראל והיה חתום על כמה הצלות. אמש אפילו מיגל ויטור, המניה הכי בטוחה, שגה וסידר פנדל לנס ציונה. "ספגנו יותר מדי שערים מתחילת העונה", אמר ברדה. "כבשנו 16 שערים, שזה יפה, אבל ספגנו 10 וזה הרבה. אם נדע לא לספוג, ננצח משחקים. הפקק הזה ממנו אנחנו סובלים ייפתח בסוף. אנחנו צריכים להמשיך לייצר מצבים, לדעת לשמור יותר טוב על השער שלנו ובסוף זה יסתדר".

איתי שכטר, חלוץ הפועל באר שבע. דני מרון
מאמין בקבוצה. איתי שכטר/דני מרון

איתי שכטר עתיר הניסיון אמר: "אני מאמין בקבוצה ובמועדון. זה הזמן שלנו השחקנים להיות ביחד. כמו שידענו לחגוג באלוף האלופים ובעלייה לקונפרנס, המטרה שלנו זה להיות עכשיו ביחד. אנחנו בתקופה פחות טובה. זה לא חוכמה לשמוח ולהיות יחד רק כשיש תוצאות טובות. עכשיו צריך להתאחד ולהיות אחד בשביל השני".

על קצב צבירת הנקודות הוסיף שכטר: "היו לנו הרבה משחקים העונה שבהם לא ידענו לכבוש ונכנסנו סתם ללחץ. רצינו להיות היום עם עוד ארבע נקודות שהגיעו לנו, אבל אם היו שואלים אותי בתחילת העונה אם אני רוצה להיות בקונפרנס אבל להפסיד כל כך הרבה נקודות בליגה, הייתי כנראה מוכן לשלם את המחיר הזה. אנחנו עושים טיסות ומשחקים ברמה הכי גבוהה שיש. זה לא פשוט. הסגל מתקצר בגלל עוד משחקים שמייצרים פציעות, אבל אנחנו נתאושש ובקרוב נעבור למשחק בשבוע, שזה יקל עלינו מאוד".

מי שנפצע אתמול והצטרף לרשימה הוא איתן טיבי, שכבר במחצית הראשונה מתח שריר. במקומו נכנס אור בלוריאן, שרשם דקות ראשונות טובות והוא ימשיך בהרכב גם מול הפועל ירושלים במחזור הקרוב.

המשחק בין הפועל ירושלים להפועל באר שבע, במסגרת המחזור התשיעי בשבת הקרובה (17:30), ישודר בערוץ ספורט4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully