וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: הישג לנבחרות טניס השולחן של ישראל

נבחרות הגברים והנשים העפילו לשלב הבא באליפות אירופה. הצלחה לנבחרת הגברים בכדורשער בטורניר הכנה במדריד לקראת אליפות אירופה דרג ב'. אירוע טור דה סונול 2022 יוצא לדרך

טניס שולחן בישראל. איגוד טניס השולחן,
יש במה להתגאות. נבחרת הגברים/איגוד טניס השולחן

יום נהדר לנבחרות הנשים והגברים של ישראל, אשר העפילו לשלב השני של מוקדמות אליפות אירופה. נבחרת הנשים הפסידה 3:2 לבלגיה לאחר שני נצחונות של מרינה קרבצ'נקו והפסדים של כרמית דור ואלינור דוידוב. בהמשך התאוששה הנבחרת והשיגה ניצחון מצוין על שוויץ. נצחונות של אלינור דוידוב, כרמית דור וסיני יצחקי במשחק המכריע העניקו את הניצחון בסיום 2:3 והבטיחו את ההעפלה לשלב הבא.

גם נבחרת הגברים רשמה ניצחון מצוין על נבחרת בולגריה, 1:3. שני נצחונות של טל ישראלי, נצחון של מיכאל טאובר והפסד של איתי אביבי. הבטיחו את ההעפלה לשלב הבא באליפות אירופה.

סובב אופניים כנרת. פטריסיה בן עזרא,
סובב אופניים כנרת/פטריסיה בן עזרא

אירוע האופניים הגדול בצפון 'טור דה סונול' 2022 סובב כנרת באופניים ע"ש יוסי דור ז"ל יצא לדרך בפעם ה- 44 ביום שבת 5.11.22. 'טור דה סונול' מתקיים ביוזמת המועצה אזורית עמק הירדן, איגוד ערים כנרת, בחסות חברת סונול ובהפקת קבוצת בן דרור , וישתתפו בו 10,000 רוכבים.

לראשונה בטור דה סונול - מסלול semi תחרותי, הקפה מלאה, לרוכבים שאדרנלין זורם בדמם ומעוניינים בזינוק נפרד עם מדידת זמנים הכולל פרסים. כמו כן יתקיים מסלול תחרותי, הקפה מלאה, בשיתוף איגוד האופניים אשר יביא את מיטב רוכבי האופניים התחרותיים בישראל הכולל פרסים.

אירוע סובב כינרת מתאים גם לרוכבים בתחילת דרכם ולרוכבים מקצועיים בדרגות קושי שונות. הרוכבים יוכלו לבחור מבין 3 מסלולי רכיבה עממיים שונים עם נופה המרהיב של הכנרת:

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
  • הקפה מלאה של הכנרת - מסלול כביש הקפה מלאה של הכנרת - 60.5 ק"מ מצמח דרך טבריה. סיום בחוף צמח (לבני 13 ומעלה בלבד).
  • הקפה חלקית - מסלול כביש הקפה חלקית - 31 ק"מ, מצומת אלמגור/ חוף אמנון , דרך יהודייה, דרך עין גב ומעגן. סיום בחוף צמח (לבני 8 ומעלה בלבד).
  • מסלול משפחתי - 10 ק"מ. יציאה מאשדות יעקב מאוחד תחנת הדלק סונול, במסלול בשדות ומטעי העמק על דרכי עפר / סלולות , סיום בחוף צמח.
  • בסיום האירוע יתקיים הפנינג לכל המשפחה עם חנויות ניידות של סונול - Sogood, משאיות 'פודטראסק' ולהקת מקומית, כמו כן יחולקו מדליות לרוכבים, עוגה אישית וחטיף נייטשר וואלי.

ניר גלילי, מנכ"ל סונול: "מזה שנים שמה סונול ערכים חברתיים במוקד פעילותה. החיבור והתמיכה בספורט הישראלי נמצאים בהלימה עם ערכים אלו ומהווים עבורנו גאווה גדולה. סובב כנרת באופניים, בהשתתפות אלפים רבים של ישראלים, מגילאים שונים, שייהנו מהנוף הכה מיוחד של צפון הארץ שלנו, הוא מסוג האירועים שסונול גאה לתמוך בהם, להשתתף בהם ולקדמם. אנחנו מקווים לראות את חובבי האופניים מרחבי הארץ מדוושים מסביב לכנרת".

עידן גרינבאום ראש מועצת עמק הירדן ויו"ר איגוד ערים כינרת:" הקפת הכנרת המסורתית היא אחד מאירועי האופניים האהובים במדינת ישראל ולבטח הוותיק שבהם, המתקיים במזג האוויר הנוח של עונת הסתיו. כמדי שנה אנחנו מצפים ליותר מ- 10,000 רוכבים שיבואו ליהנות מרכיבה בנופים המרהיבים סביב לאגם הלאומי. אנו מזמינים את המשתתפים ובני משפחותיהם ליהנות מחדרי האירוח והמלונות באזור הכינרת וטבריה, ומאחלים רכיבה מהנה לכולם"

אילן בן דרור, יו"ר ובעלים קבוצת בן דרור: " אנחנו גאים להפיק בפעם ה-12 את אירוע רכיבת האופניים המוביל בצפון ולאפשר ל-10,000 רוכבים ליהנות מנופיה המרהיבים של הכנרת.

להרשמה לחצו כאן

כדורשער גברים. יחצ,
נבחרת ישראל בכדורשער/יחצ

נבחרת הגברים בכדורשער סיימה את טורניר ההכנה במדריד לקראת אליפות אירופה דרג ב' עם ניצחונות על נבחרות בריטניה, פינלנד וספרד.ביום הראשון הסתיים המ שחק מול בריטניה בתוצאה 2:12, כאשר 9 מהגולים הבקיע מחמוד מחאג'נה. במשחק מול פינלנד שהסתיים בתוצאה 7:12 זכו כל חברי הנבחרת לשחק במשך דקות משמעותיות. המשחק מול ספרד שהיה ארוך ומאתגר הסתיים בתוצאה 9:10.

ביום השני שוב נפגשה הנבחרת עם בריטניה ושוב ניצחה בתוצאה 2:12, ואז גברה על פינלנד בתוצאה 7:11, ועל ספרד 0:8.

את הנבחרות האלה יפגשו שוב החניכים של המאמן שניר כהן ועוזר המאמן ניזאר מחאג'נה בחודש הבא באליפות אירופה דרג ב' שתתקיים בפורטוגל, שם ינסו לעלות לליגה א'. שניר כהן: "היו לנו הרבה דברים טובים בטורניר הזה שאותם ניקח איתנו קדימה לפורטוגל, נשארו לנו שלושה שבועות להתעסק בחידודים אחרונים ובצד המנטאלי כדי שנציג יכולת זהה גם באליפות אירופה."

חברי הנבחרת הם מיכאל רוזין, מחמוד מחאג'נה, ריקרדו פרז, דורון חודדה, ניב בן איש ואור בן דוד (וכלב הנחיה שלו הירו!), כולם שחקנים מבית חינוך עיוורים. מחמוד מחאג'נה: "אני שמח על הטורניר הזה, הרבה זמן חיכינו לחוות נבחרות נוספות ולחץ של טורניר. באופן אישי יש לי עוד על מה לעבוד, אבל אני חושב שיש לנו קבוצה חזקה עם המון אפשרויות."

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully