וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

0:2 לוויאריאל על אוסאסונה בספרד, רומא עלתה לטופ-4 באיטליה

יריבת הפועל באר שבע בקונפרנס נהנתה מצמד של דנג'ומה וניצחה ב"לה ליגה" אחרי ארבעה מחזורים רצופים. הג'אלורוסי גברו 0:1 על סמפדוריה מפנדל מוקדם של פלגריני (9) ועקפו את לאציו

תקציר: סמפדוריה - רומא 1:0/ספורט1

רומא העפילה היום (שני) למקום הרביעי בליגה האיטלקית, אחרי שגברה 0:1 על סמפדוריה בחוץ. ז'וזה מוריניו פגש לפני המשחק את דיאן סטנקוביץ', ששיחק תחתיו באינטר וזכה עמו בטרבל בלתי נשכח. הפעם הם נפגשו כמאמנים, והשניים התחבקו לפני המשחק, אבל בסיום היה זה מוריניו שחגג עם שלוש הנקודות החשובות, שהעלו את קבוצתו בטבלה לטופ-4, מעל לאציו.

עם זאת, רומא שוב לא הרשימה, וניצחה רק הודות לפנדל מוקדם של לורנצו פלגריני בדקה ה-9, שגם הוא לא היה בזכות התקפה מסוכנת במיוחד. מנגד, סמפדוריה האחרונה בטבלה המשיכה גם היא ביכולתה החלשה, ולא סיכנה אפילו פעם אחת את השער של רומא.

במשחק נוסף שנערך הערב ונעל את המחזור העשירי, נפרדו לצ'ה ופיורנטינה ב-1:1. אסאן קיסיי העלה את המקומיים ליתרון בדקה ה-43, אבל האורחים מפירנצה חזרו במהרה עם שער של כריסטיאן קואמה שלוש דקות בתוך המחצית השנייה. אנטונינו גאלו ספג שני כרטיסים צהובים בדקות 94 ו-95 והורחק בלצ'ה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
ארנוט דנג'ומה, שחקן וויאריאל. Aitor Alcalde, GettyImages
שני שערים תוך 10 דקות. דנג'ומה/GettyImages, Aitor Alcalde

גם בליגה הספרדית הסתיים הערב מחזור משחקים, התשיעי במספר, ובמשחק שנעל אותו ניצחה ויאריאל 0:2 את אוסאסונה ובכך עצרה רצף של ארבעה משחקים ב"לה ליגה" ללא ניצחון. ארנאוט דנג'ומה השלים כבש פעמיים בדקות 42 ו-52 והעלה את הצוללת הצהובה למקום השביעי בטבלה עם 15 נקודות במאזנה, הורידה את יריבתה אוסאסונה למקום התשיעי והורידה אותה עם 13 נקודות.

ויאריאל, יריבת הפועל באר שבע בקונפרנס ליג, תתארח ביום חמישיבקאמפ נואו נגד ברצלונה, כעבור שלושה ימים תארח את אלמריה וביום חמישי הבא תארח את מחזיקת הגביע הישראלי. כזכור, העונה ויאריאל מארחת את משחקיה הביתיים באצטדיון בוולנסיה ולא במגרשה הביתי שנמצא בשיפוצים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully