וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני לם שוקל להתפטר: "אשב עם אלמוג כהן ונראה מה עושים"

17.10.2022 / 21:53

מאמן מכבי נתניה ייפגש עם כהן וסגל בעקבות ה-2:0 להפועל ירושלים, הקהל קרא לו להתפטר: "צריך לעשות חשבון מה עליי לעשות"

תקציר: מכבי נתניה - הפועל ירושלים 2:0/ספורט1

האם ההפסד להפועל ירושלים יהיה הקש שישבור את גב הגמל? אחרי ה-2:0 לירושלמים הערב (שני), אוהדי מכבי נתניה קראו לבני לם להתפטר, והמאמן אכן שוקל להציע את התפטרותו מהתפקיד. לם ייפגש הלילה עם המנהל המקצועי אלמוג כהן ועם הבעלים אייל סגל וייתכן שיסיים את תפקידו.

המאמן אמר לאחר המשחק: "מה שעובר ראש כרגע זה ללכת הביתה ולעשות חשבון מה אני צריך לעשות. אשב היום בלילה עם אלמוג כהן ונראה מה אנחנו עושים".

על כך שרק שני זרים פתחו בהרכב: "לא רוצה להגיד אם נפלנו בזרים. כשמצליחים הכל טוב והמאמן מצוין, כשלא מצליחים אז אומרים שנפלנו בזרים, שאין קבוצה טובה ושהמאמן לא טוב. צריך לדעת לפרגן לקבוצה השנייה, היא עמדה טוב ויש לה מאמן מצוין. אנחנו לא מצאנו את השער, הנענו את הכדור בלי לסכנן את השער וזה היה קשה מאוד".

על החילופים: "לאביב אברהם היה כרטיס צהוב ופחדתי שיקבל את השני, רציתי להכניס דם חדש. בוריס אנו שחקן מצוין, היום הוא נכנס והיה חלש מאוד, אבל זה הכדורגל, יש תקופות כאלה וצריך לעבור אותן".

בני לם, מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
המשחק האחרון? בני לם/ברני ארדוב

אביב אברהם נשאל על ההצהרות של מאמנו בנוגע לעתידו במועדון ואמר: "כולם רוצים שיישאר, מאמינים בו, בצוות ובשחקנים שיש פה. לפעמים יש כדור שלג, אתה מפסיד והביטחון יורד. יש פה צעירים ושחקנים שלוקח להם זמן להתאקלם. .ברגע שנתחיל לנצח תראו מכבי נתניה שמחה כמו בשנה שעברה".

"לצערי אנחנו בפתיחת עונה לא טובה.כואב בשביל האוהדים שבאים לכל משחק ורכשו מנויים, אבל גם בשנה שעברה התחלנו פחות טוב. כרגע זה לא מתרומם, אבל יש פה שחקנים מצוינים ואני מאמין בהם. יש אמונה בסגל, כרגע זה לא נראה טוב וקשה לראות איך אתה יוצא מהמשבר, אבל כשאתה מנצח והביטחון חוזר אני בטוח שנראה קבוצה טובה. העונה ארוכה, יש עוד המון משחקים, בטוח שנצא לדרך חדשה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מאמן הפועל ירושלים זיו אריה חוגג עם סדריק דון. ברני ארדוב
חילוף מנצח. זיו אריה חוגג עם סדריק דון/ברני ארדוב

בצד השני היו הרבה יותר מחויכים, וזיו אריה בחר להחמיא דווקא למפסידה בסיום: "למרות התקופה הרעה שלהם, קשה מאוד לשחק פה. לא באמת יכולנו להחזיק את הכדור כמוש רצינו ובגלל זה מדובר בניצחון גדול, שמח שהחילופים עבדו היום טוב".

על כובש הצמד סדריק דון: "הוא ילד מהנוער, יש התלבטות גדולה במועדון אם להביא מישהו במקומו בינואר או לא כדי לא לפגוע בקבוצת הנוער, אבל לא ידענו אם נמצא מישהו יותר טוב ממנו. יש לו המון פוטנציאל אבל הוא עדיין ילד".

על כך שהמשיך עם אותו הרכב אחרי ההפסד לבני סכנין: "ה-11 שלי עושים עבודה טובה, הם היו טובים בשבוע שעבר מבחינת קצב וגישה. אמרתי להם שיש לי בעיה שממשיכים אותם 11 שחקנים, אבל פשוט מגיע להם. המועדון הזה עושה תהליך כמו שצריך, המטרה שלנו השנה היא לא להיות קרובים למקומות בהם היינו בשנה שעברה. יש לנו קבוצה טוב שמשחקת כדורגל טוב, תהיה ליגה קשה וארוכה אבל אנחנו בכיוון הנכון".

גוני נאור, שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
הירושלמים חזרו לנצח. גוני נאור/ברני ארדוב

גוני נאור גם כן חגג את הצמד של סדריק דון: "שמחים מאוד בשבילו, הוא מתאמן איתנו באופן קבוע ומשחק עם הנוער, גם בשישי האחרון הוא שיחק עם הנוער. זה חלומי בשבילו ובשבילנו, הוא מצוין, יש לו יכולות טובות בדריבל ובסיומת".

על הפתיחה הנהדרת של הקבוצה לעונה: "שאנשים ירימו גבה, אנחנו רק מתכוננים למשחק הבא מול הפועל באר שבע ורוצים לנצח גם בו, לא מעניין אותנו מה חושבים עלינו. רוצים לברוח כמה שיותר מהתחתית, לנצח כל משחק ואחרי פגרת המונדיאל יהיה אפשר להסתכל על הטבלה ולראות מה המצב".

על העובדה שנשאר במועדון ולא עבר למכבי חיפה בסיום חלון ההעברות: "שמח מאוד שנשארתי, כשיש הצעה קשה להגיד לא אבל זה לא הגיע אליי, זה לא הסתדר בין המועדונים. עוד לפני ההצעה, הפועל ירושלים זה מועדון שהוא בית שנתן לי המון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully