וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי ב"ש שרקו בוז, חטואל: "מבין אותם, לפעמים יש חוסר מזל"

חלוץ הפועל באר שבע ששוב עלה מהספסל וכבש ב-1:1 מול נס ציונה: "אני מאחורי אליניב בכל מה שיצטרך ממני". ברדה המאוכזב: "30 הדקות הראשונות שלנו היו הכי פחות טובות העונה"

תקציר: הפועל באר שבע - סקציה נס ציונה 1:1/ספורט1

הפועל באר שבע קיוותה לשוב למסלול הניצחונות אחרי ה-2:2 מול הפועל חיפה ושתי תוצאות התיקו בקונפרנס ליג נגד לך פוזנן, אבל דווקא מול העולה החדשה ונועלת הטבלה, סקציה נס ציונה, שוב סיימה בחלוקת נקודות, כבר במרחק חמש נקודות מהפסגה וקשה לפספס את תחושת האכזבה בבירת הנגב.

באר שבע נקלעה לפיגור מאוד מפתיע אחרי טעות קשה של מיגל ויטור, שמסר ללבאן קוטאליה וגם הכשיל אותו ברחבה, פנדל שהגאורגי כבש בעצמו, ורק הצליחה להשוות משער של המחליף רותם חטואל.

בסיום הודה המאמן אליניב ברדה: "גם התוצאה וגם המשחק מאכזבים. מה לא עבד? 30 הדקות ראשונות היו הכי פחות טובות שלנו השנה, אחר כך כבר השתפרנו. לא לנצח בבית זה לא טוב מבחינתי וזה לא משנה מי היריבה. אני חושב שההגנה שלנו מספיק טובה, קיבלנו שער מטעות אישית נדירה של שחקן שנדיר שעושה טעויות. היו לנו גם הזדמנויות לנצח ולצערי לא הצלחנו. החמצות זה חלק מהכדורגל ואנחנו צריכים להמשיך לייצר מצבים ובטח ובטח שלא לספוג ראשונים".

על ספסול חטואל: "הדביקו לו תווית של מחליף שאני לא אוהב, כי הוא גם פתח במשחקים. אם הוא צריך לפתוח? יכול מאוד להיות בהחלט. אנחנו נלמד את הטעויות ונתקן, אני משוכנע שהתוצאות עוד יתהפכו".

רותם חטואל, חלוץ הפועל באר שבע. דני מרון
"אני מאחוריו". רותם חטואל מצדד במאמנו/דני מרון

רותם חטואל הוסיף לדברי מאמנו: "אני יכול להבין את הקהל (ששרק בוז), כי היה לנו משחק לא טוב היום. הקהל עודד היום לכל אורך 90 הדקות ואני מבין אותם, זה בסדר. בחצי השני נראינו יותר טוב והגענו להמון הזדמנויות, אבל לפעמים יש חוסר מזל. זה מאכזב, אבל אנחנו מסתכלים קדימה למשחק בשבת נגד הפועל ירושלים".

על כך שהוא שוב עלה מהספסל וכבש: "זו החלטה של אליניב. אני מאחוריו וכל מה שהוא יצטרך ממני, אעשה. אם אני מרגיש שאני שחקן הרכב? מה שיבקשו ממני אעשה, אני מרגיש שחקן הפועל באר שבע. עשיתי הרבה שינויים בראש ואני שמח שזה בא לידי ביטוי".

מן העבר השני, ניר ברקוביץ', ששאג משמחה בשריקת הסיום מהנקודה החמישית שצברה סקציה נס ציונה העונה, אמר: "נקודה כאן זה כמן לקחת אליפות. פגשנו קבוצה עם תקציב ענק במגרש ביתי, זה הישג גדול לנס ציונה. אנחנו עדיין מקבלים כל משחק גול וצריכים פעם לסיים בלי לספוג, אבל יש כאן קבוצה טובה והתקפית שכובשת בכל משחק. גם היום עם קצת יותר ריכוז היינו נותנים את ה-1:2. אני אוהב לשחק התקפי, אומר לשחקנים ללחוץ כל הזמן ולפעמים זה מצליח ולפעמים לא".

על לבאן קוטאליה: "זה היה הפנדל הראשון שלנו העונה ואני רציתי שפרדי (פלומן) יבעט, אבל ולו היה את הביטחון לבעוט. הכל בסדר כי הכדור ברשת".

ימים אחרונים

הזדמנות אחרונה למבצע מאי בתמי4: חודשיים ראשונים חינם

לכתבה המלאה
ניר ברקוביץ', אליניב ברדה. דני מרון
נקודה יקרה בטרנר. ברקוביץ'/דני מרון

בשבת תתארח הפועל באר שבע אצל הפועל ירושלים במסגרת המחזור התשיעי בליגת העל, בזמן שסקציה נס ציונה תתארח בכרמל אצל הפועל חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully