וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס מידלטון יחמיץ את השבועות הראשונים של העונה

שחקנה של מילווקי, שהחמיץ את מרבית הפלייאוף אשתקד עקב פציעה בברך, ימשיך להיעדר עקב התאוששות מניתוח בידו שעבר בפגרה

דני אבדיה וקריסטאפס פורזינגיס באימון קליעות/מתוך טוויטר

העונה החדשה של ה-NBA נמצאת מעבר לפינה ותיפתח בלילה שבין שלישי לרביעי, אך מי שימתין זמן נוסף עד לבכורה העונתית הוא חברו של יאניס אנטטוקומפו ממילווקי - כריס מידלטון. מדליסט הזהב עם נבחרת ארצות הברית מאולימפיאדת טוקיו יחמיץ את השבועות הראשונים של העונה, כך לפי שאמס צ'ראניה, מכיוון שהוא עדיין בשלבי החלמה מניתוח שעבר בפרק כף היד במהלך הפגרה.

כזכור, האמריקאי גם לא היה נוכח במשחקים האחרונים של הבאקס בעונה שעברה, לאחר שנפצע בברכו בסדרת הסיבוב הראשון של הפלייאוף נגד שיקגו. האלופה משנת 2021 אמנם צלחה את הסדרה נגד הבולס, אך בחצי הגמר האיזורי ללא מידלטון היא הודחה בתום 4:3 לבוסטון.

העונה תצא לדרך בין שלישי לרביעי עם מפגשים בין בוסטון ופילדלפיה ובין גולדן סטייט ללייקרס, אך הבאקס יפתחו את העונה רק יומיים לאחר מכן כאשר יתארחו אצל הסיקסרס. לאחר מכן מצפה לקבוצה של מייק בודנהולצר סדרה של שישה משחקים ביתיים, בהם הם ככל הנראה יאלצו להסתדר ללא אחד הכוכבים שלהם.

מידלטון בן ה-31 נבחר במקום ה-39 בדראפט 2012 על ידי דטרויט פיסטונס, אך שנה לאחר מכן הועבר בטרייד לקבוצה בה הוא משחק עד היום. ב-66 משחקים בעונה הסדרה אשתקד העמיד מידלטון ממוצע של 20.1 למשחק, נמוך בפחות מנקודה מהממוצעים שלו בשנתיים שלפני כן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully