וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאל עבדה: "לא מודאג מהסטטיסטיקה שלי, אמשיך לעבוד קשה"

הווינגר הצעיר של סלטיק כבש או בישל רק בארבעה משחקים העונה ובסקוטלנד ניסו להבין אם יש סיבה לירידה: "זה לא משנה מי מאיתנו מבקיע אם אנחנו מנצחים"

תקציר ניצחונה של ליברפול 0:1 על מנצ'סטר סיטי/ספורט1

ליאל עבדה נבחר לשחקן העונה הצעיר הטוב ביותר בסקוטלנד בעונת 2021/22 בזכות 10 שערים ו-7 בישולים בליגה המקומית. גם העונה הוא שומר על קצב מצוין כשבמאזנו בינתיים 6 שערים ו-2 בישולים ב-10 הופעות שהתפרשו על פני 453 דקות. עם זאת, הוא כבש ו/או בישל בארבעה משחקים בלבד מתוך העשרה שבהם שותף וכלל לא כבש או בישל העונה במסגרות אחרות.

עבדה עלה בשבת מהספסל ב-1:6 המוחץ של היברניאן והספיק לבשל, ובסיום המשחק נשאל אם הוא לא מודאג מכך שהוא מתקשה לעשות קפיצת מדרגה העונה ולשפר את תפוקתו אחרי הפריצה: "אני כלל לא מודאג מהסטטיסטיקה שלי, מבחינתי מה שחשוב זה לעשות את העבודה על המגרש. זה בכלל לא משנה אם אני כובש או ששחקנים אחרים מבקיעים, כל עוד אחד מאיתנו מבקיע ואנחנו מנצחים".

ליאל עבדה שחקן סלטיק חוגג שער עם מת'יו אוריילי. רויטרס
לא מודאג מהמספרים. עבדה/רויטרס

"בכדורגל אתה לפעמים מבקיע ולפעמים אתה מחמיץ", המשיך עבדה, "אבל מה שחשוב זה שכולנו נעשה את העבודה וננצח. כולנו בקבוצה חברים מאוד טובים ומאוד מאוחדים ובכל פעם מישהו אחר יכול לכבוש".

עבדה גם נשאל אם לעזיבת חברו הטוב ניר ביטון יש השפעה על יכולתו: "ניר עזר לי המון בעונה שעברה, גם כי זו הייתה השנה הראשונה שלי בסקוטלנד ולא ידעתי לדבר אנגלית. הוא כל הזמן עזר לי ואנחנו עדיין חברים טובים, עדיין מדברים באמצעות 'פייס טיים' ואני מאחל לו את כל ההצלחה שבעולם. מה שחשוב זה שאמשיך לעבוד קשה בכל יום ובכל משחק. זה הדבר הכי חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully