וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון הביסה בגן נר. קופר שבר את שיא האסיסטים בנס ציונה

האלופה טיילה ל-67:91 על גלבוע/גליל, גרין להט עם 31 נקודות. רכז הכתומים עשה זאת מחזור שני רצוף ומסר 20 בניצחון על אילת

המחזור השני בליגת העל הגיע לסיומו הערב (שני), לאחר שהאלופה הפועל חולון הביסה בחוץ את הפועל גלבוע/גליל. במשחק המוקדם, די ג'יי קופר שוב עשה היסטוריה ועירוני נס ציונה שייטה לניצחון על הפועל אילת.

הפועל גלבוע/גליל - הפועל חולון 91:67

האלופה רשמה את ניצחונה העשירי מתוך 11 ביקוריה האחרונים בגן נר, ועלתה למאזן 0:2 בליגה כשהיא מנחילה ליריבה את הפסד הבכורה שלה. אריק גרין סיפק את המשחק הכי טוב שלו במדים הסגולים עד כה וחיפה על ערב פושר למדי של ג'ו רגלנד, כאשר גם מרווין ג'ונס בלט בקבוצה של גיא גודס. גרין הגיע ל-14 נקודות כבר אחרי קצת יותר מחמש דקות של משחק, ודקות נהדרות שלו ברבע השלישי גדעו את ניסיון הקאמבק של גלבוע/גליל.

קלעו לגלבוע/גליל: ג'סטין גורהם (8 ריבאונדים) וג'וש פרקינס (6 אסיסטים) 12 כל אחד, רשארד אודומס 10 ו-6 ריבאונדים, עמית זיס וצוף בן משה 8 כל אחד, פייטון וויליס 6, ג'וש פאטון 4, יובל שניידרמן 3, דניאל גואטה ומירון רוינה 2 כל אחד.

קלעו להפועל חולון: אריק גרין 31 (4/8 לשלוש), מרווין ג'ונס 21 ו-9 ריבאונדים, שון דאוסון 10 ו-6 ריבאונדים, כריס ג'ונסון (3 חטיפות) והיידן דלטון 9 כל אחד, ניב משגב 7, ג'ו רגלנד 3 ו-6 אסיסטים, הראל דדון 1.

שון דאוסון, הפועל חולון. מאור אלקסלסי
טיול קליל לחולון. דאוסון/מאור אלקסלסי

רבע 1:

זיס קלע את הסל הראשון במשחק, אבל גרין השיב בשבע נקודות תוך פחות משתי דקות, וג'ונס עם מהלך של סל ועבירה סגר ריצת 0:10. גרין הלוהט ענה לשלשה של וויליס במהלך של שלוש נקודות שקבע 5:13, אחר כך החזיר לסל של גורהאם באחד משלו, ואז הגיע ל-14 נקודות אישיות כשעברו רק כחמש דקות מפתיחת המשחק. ג'ונס ומשגב העלו את הפער ל-14, אך המארחת מזערה נזקים וצימקה ל-27:19 עד תום הרבע.

רבע 2:

שש נקודות של ג'ונס הביאו את חולון לפלוס 12 אחרי שפאטון קלע בצד השני, רגלנד וגרין העלו ל-21:38. פרקינס ורוינה הקטינו ל-11 הפרש, אבל דלטון עם חמש נקודות וחטיפה בדרך קבע 30:47. אחרי שוויליס ואודומס צימקו למינוס 12, ג'ונסון סגר את המחצית הראשונה ב-35:49 לסגולים.

רבע 3:

אודומס ופרקינס ניסו להעיר את המארחת, אבל ג'ונסון וגרין הגדילו ל-39:57. בן משה ירה שתי שלשות עבור גלבוע, משגב וג'ונס דאגו לשמור על הפער בצד השני. ריצת 0:7, שהסתיימה בשלשה של זיס, הורידה ל-62:52 בלבד, אבל גרין הנפלא השיב בשבע נקודות משלו, ואחרי קליעות עונשין של דאוסון, הוא הוסיף שלשה שהשלימה 12 נקודות ללא מענה של האלופה. פרקינס קיזז ל-74:54 בתום 30 דקות של כדורסל.

רבע 4:

סלים של דאוסון וג'ונסון לא אפשרו לפאטון לצמצם, דלטון הצטרף למומנטום של הישראלי וחולון טסה ל-55:88. המחליפים החלו לעלות, גורהאם וגואטה הורידו את ההפרש מתחת לשלושים, דדון התכבד בנקודה בצד הסגול וזיס קלע את הנקודות האחרונות במשחק, עם שלשה שקבעה 67:91 לאלופה.

עירוני נס ציונה - הפועל אילת 73:87

לאחר שנכנעו למכבי תל אביב לפני תשעה ימים, הכתומים רשמו ניצחון בכורה ודי ג'יי קופר שוב עשה היסטוריה: הרכז, שמסר שיא ליגה של 19 אסיסטים במשחק הקודם, רשם הפעם 20 שכאלה. הקבוצה של אלעד חסין עלתה כבר ברבע הראשון ליתרון דו ספרתי, בזכות שש שלשות משבע ניסיונותיה הראשונים, ומשם לא הסתכלה לאחור בדרך לניצחון. אילת, שספגה במחזור הקודם את התבוסה הכי גדולה שלה בליגה מאז עונת 1998/99, בהפסד להפועל תל אביב, שוב נוצחה ללא תנאי וצריכה להיות בהחלט מודאגת מפתיחת העונה שלה.

קלעו לעירוני נס ציונה: טיילר ביי 21 ו-7 ריבאונדים, שאק ביוקנן 17 ו-4 חטיפו (3/6 לשלוש), ג'רום מיינסי 14, רוני הארל 11, תומר לוינסון וגולן גוט 8 כל אחד, די ג'יי קופר 5 (20 אסיסטים, 7 ריבאונדים ו-4 חטיפות) ורז אדם 3.

קלעו להפועל אילת: עמית גרשון ואריק גריפין 15 כל אחד, ג'ארד טרל 14, נתנאל ארצי 13, יהונתן לוי 9, נייט גריימס 4, עידו הראל 3.

שחקני הפועל אילת טרן פאטוויי, עמית גרשון, נייט גריימס. לירון מולדובן
הרבה סיבות לדאגה בהפועל אילת/לירון מולדובן

מהלך המשחק

רבע 1:

גוט רשם שמונה נקודות מהירות, כולל שתי שלשות מתוך ארבע שנס ציונה קלעה ללא החטאה בדקות הראשונות, וקופר ניצח על המקהלה באסיסטים בדרך ליתרון 16:22, כאשר מנגד ארצי וגריפין השאירו את האורחת בתמונה. שלשת בכורה של הארל הפכה את הפער לדו ספרתי, ביי הגדיל ל-17:29 בסיום הרבע.

רבע 2:

גרשון קלע את חמש הנקודות הראשונות של אילת ברבע, אבל בינתיים המופע של נס ציונה נמשך וקופר מסר אסיסט שביעי לפני שהושלמה הדקה ה-14 משחק - הכתומים ברחו ל-23:43. גרשון המשיך לתפקד, עם אסיסט לגריפין שהשאיר נקודה על הקו, ולאחר מכן סל נוסף, בצד השני קופר קלע סל ראשון וסידר לביוקנן שלשה שענתה לאחת של טרל. אחרי שהגיע ל-10 אסיסטים עוד לפני ההפסקה, קופר חטף וקבר שלשה מהפינה שקבעה 32:53. אחרי סלים של גריפין, ביי ולוי, המחצית הסתיימה ב-36:55 לנס ציונה.

רבע 3:

מיינסי וביי הגדילו את היתרון ל-24, טרל וארצי צימקו אך ביוקנן וביי קבעו 45:66. שלשה של גרשון ועוד סל של ארצי הורידו למינוס 16, הגארד הישראלי שמר על הפער הזה בקליעות עונשין, ואז חתם את הרבע בסל שהגיע אחרי שלשה של הארל לזכות המארחת, וקבע 56:73 לכתומים לפני הרבע האחרון.

רבע 4:

מיינסי והארל הריצו את נס ציונה לשמונה נקודות מהירות שהעלו לפלוס 25, גריפין עשה סוף לבצורת אילתית של קצת יותר משלוש דקות וטרל הוסיף שלשה, אבל קופר סידר אחת כזאת ללוינסון והגיע ל-20 אסיסטים - שיא כל הזמנים בליגת העל, לפני שירד לספסל ביתרון 63:87 לחבורה של חסין, שלא קלעה בלעדיו בארבע הדקות האחרונות של המשחק. האורחת ניצלה זאת כדי למזער נזקים, ובסיום 73:87 לנס ציונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully