וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטיזן וים מדר שוב הפסידו, ברצלונה טיילה, אנאדולו הופתעה

הרכז הישראלי קלע 10 נק', אבל ריצת 2:18 מאוחרת הובילה את מילאנו ל-75:80 בבלגרד. ולנסיה הנחילה הפסד שני רצוף לאלופת אירופה. ניצחון קליל גם לפנרבחצ'ה

תיקתקנו: סיכום אירועי היום, 16.10/ספורט1

המחזור השלישי ביורוליג נפתח הערב (שלישי) עם הפתעה גדולה, כאשר אנאדולו אפס ספגה הפסד שני ברציפות והפעם נכנעה בביתה לוולנסיה, שעצרה רצף הפסדים וניצחה לראשונה העונה במפעל. במשחקים נוספים שהסתיימו, פנרבחצ'ה דרסה את וילרבאן ובליטא ז'לגיריס גברה בביתה על וירטוס בולוניה. ברצלונה טיילה עם ניצחון נינוח במינכן על באיירן ו-10 נקודות של ים מדר לא מנעו מפרטיזן הפסד שלישי במפעל, הפעם מול מילאנו.

ואסילייה מיציץ', שחקן אנאדולו אפס. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
אלופת אירופה שוב הפתעה. מיצ'יץ'/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

אנאדולו אפס - ולנסיה 92:91

אלופת היורוליג עם הפסד שני ברציפות. אחרי שנכנעה למונאקו בהארכה, גם היום היא נכנעה בסיומה של דרמה מול האורחים שקטעו רצף של ארבעה הפסדים רצופים בכל המסגרות והשיגו ניצחון בכורה העונה במפעל. קבוצתו של ארגין עתמאן מתקשה ללא שיין לארקין, כשהערב וסילי מיצ'יץ' קלע 22 נקודות, מתוכן 17 במחצית הראשונה, אלא שבחצי השני הוא התקשה. לכוכב המקומי גם היו 8 אסיסטים ו-וויל קלייבורן הוסיף 18 נקודות, אבל זה כאמור הסתיים בהפסד נוסף כאשר את האורחים הובילו בויאן דובלייביץ' עם 20 נקודות וכריס ג'ונס עם 15 נקודות ו-8 אסיסטים.

אנאדולו עוד הוליכה בחמש נקודות יתרון אחרי סל של אלייזה בראינט כשנותרו 3:25 דקות לסיום, אלא שאז בויאן דולייביץ' וסם ואן רוסום עם נקודות חשובות השלימו מהפך והריצו את ולנסיה ל-84:88. וויל קלייבורן צימק עם שתי זריקות מהקו וכריס ג'ונס קבע 86:90 כשנותרו 36 שניות אחרונות, אלא שאז קלייבורן שוב צימק, ואן רוסום איבד כדור ורודריג בובואה בשלשה גדולה קבע 90:91, 15 שניות לסיום. בובואה ביצע עבירה חמש שניות לסיום ושלח את ג'ונס לקו, הוא קלע פעמיים ואנאדולו ירדה לפסק זמן בניסיון להפוך פעם נוספת, אלא שבראיינט איבד כדור וזה הסתיים בהפסד ביתי מפתיע בתוצאה 92:91.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
דניאל האקט, שחקן וירטוס בולוניה. Roberto Finizio, GettyImages
פספסו הזדמנות לניצחון שני רצוף. האקט/GettyImages, Roberto Finizio

ז'לגיריס קובנה - וירטוס בולוניה 65:68

עדיין ללא טוקו שנגליה הפצוע, מחזיקת היורוקאפ לא הצליחה לשמור על רצף הניצחונות ונעצרה בליטא, באולמה של ז'לגיריס שהשיגה את ניצחון הבכורה שלה העונה. בולוניה מושלמת בליגה האיטלקית, אבל ביורוליג היא כעת במאזן 3:1 - כמו ז'לגיריס כמובן. קייל ווימס הוביל את קלעי האיטלקים עם 15 נקודות במשחק בו מילוש תאודוסיץ' קלע 7 ודניאל האקט הוסיף 6, אבל זה לא הספיק מול 14 שקלע איגנס ברזדייקיס ו-13 של רונלדס סמית'ס.

שחקן פנרבחצ'ה סקוטי ווילבקין. פנרבחצ'ה, אתר רשמי
נשארו מושלמים. סקוטי ווילבקין/אתר רשמי, פנרבחצ'ה

פנרבחצ'ה - וילרבאן 63:84

הטורקים עם שלושה ניצחונות משלושה משחקי יורוליג, אחרי שהערב הביסו את הצרפתים ללא קושי ועדיין בלי הרכש הפצוע נמניה בייליצה. המחצית הראשונה עוד הייתה צמודה ובסיומה הטורקים הוליכו ב-6 נקודות, אבל הרבע השלישי הסתיים ב-10:23 ואלו היו הדקות שבהן המשחק הוכרע. קרסן אדוארדס עם 19 נקודות הוביל את קלעי פנרבחצ'ה וסקוטי ווילבקין הוסיף 15. יוסופה פאל קלע 17 וקטף 9 ריבאונדים, במשחק בו ננדו דה קולו הסתפק ב-10 נקודות, 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים.

תומאס סטוראנסקי, ברצלונה. Fran Santiago, GettyImages
ניצחון נינוח. תומאס סטוראנסקי/GettyImages, Fran Santiago

באיירן מינכן - ברצלונה 84:73

הקלאסיקו של הכדורסל הספרדי סידר ניצחון יוקרתי לברצלונה במסגרת המחזור השני של המפעל האירופי עם 73:75 על ריאל מדריד, ועם התנופה הזו בשילוב שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, הקטלאנים הגיעו לגרמניה ושמרו את המארחים על אפס ניצחונות אחרי שלושה מחזורים. המשחק הזה היה צמוד במחצית הראשונה, אבל אז הקטלאנים התפוצצו עם 19:28 ברבע השלישי ועלו ליתרון דו ספרתי שממנו המארחים לא היו יכולים לחזור. וסלי, לאפרוביטולה ואברינאס קלעו 14 נקודות למנצחים. סאטורנסקי תרם 7 נק' ו-7 אס'. אוגוסטין ראביט היה היחיד שתפקד מנגד עם 19, אבל באיירן נתקעה על 8 מ-24 מחוץ לקשת וממשיכה את פתיחת העונה העגומה שלה.

ים מדר, פרטיזן בלגרד. VTB, אתר רשמי
10 נקודות ומשחק טוב לא הספיק. ים מדר/אתר רשמי, VTB

פרטיזן בלגרד - מילאנו

אחרי שני הפסדים מפתיחת הקמפיין, פרטיזן בלגרד חזרה לאולם הגועש שלה וקיוותה להשיג ניצחון בכורה מול יריבה חזקה. זה הלך לה מצוין במשך שלושה רבעים, כאשר שלשה של אקסום העניקה לה יתרון 62:71 כשנותרו קצת פחות משבע דקות לסיום המשחק. אלא שברנדון דייויס ושבון שילדס הובילו ריצת 2:16 מדהימה והפכו את הקערה על פיה. לידיי ניסה להציל את המולדת עם שלשה שהלכה החוצה שילדס הבטיח את הניצחון מהקו כדי להשלים ריצת 2:18 מדהימה בדרך ל-75:80 בבלגרד הגועשת. אחרי שני משחקים מתסכלים, ים מדר סיפק 10 נקודות ו-4 אסיסטים לפרטיזן ב-22 דקות. זאק לידיי בלט מעל כולם עם 23 נקודות, אבל פרטיזן לא מצאה תשובה לשילדס (25) ודייויס (15) שחגג בצבע והותיר את אוברדוביץ' מתוסכל.

מאמן פרטיזן בלגרד ז'ליקו אוברדוביץ'. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
עדיין ללא ניצחון העונה ביורוליג. ז'ליקו אוברדוביץ'/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

שאר משחקי היורוליג במחזור השלישי:

אלבה ברלין - פנאתינייקוס (רביעי, 21:00)
באסקוניה - הכוכב האדום בלגרד (רביעי, 21:30)
ריאל מדריד - אולימפיאקוס (רביעי, 21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully