וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקס עצר את הרצף: פלקאו וראיו וייקאנו עצרו את אתלטיקו מדריד עם 1:1 דרמטי

הקולצ'ונרוס היו קרובים להשתוות לברצלונה, אבל פנדל של הקולומביאני (90+2) מנע ניצחון אחרי יתרון של אלבארו מוראטה (20). החמצת פנדל של חוסה גאיה בדקה ה-102 חילקה את הנקודות בין ולנסיה וסביליה, אדינסון קבאני (6) שוב כבש. אתלטיק בילבאו וחטאפה נפרדו ב-2:2

תיקתקנו: סיכום אירועי היום, 16.10/ספורט1

המחזור העשירי בליגה הספרדית נפתח הערב (שלישי) עם פספוס גדול של אתלטיקו מדריד ב-1:1 עם ראיו וייקאנו שיכול להרחיק את הקולצ'ונרוס בהמשך מברצלונה השנייה. קודם לכן, דרמת ענק הייתה במשחק בין סביליה לוולנסיה, שנפרדו בחלוקת נקודות אחרי פנדל שנהדף על ידי יאסין בונו בדקה ה-102. בתיקו נפרדו גם אתלטיק בילבאו וחטאפה שסיימו ב-2:2.

אדינסון קבאני, חלוץ ולנסיה. Fran Santiago, GettyImages
קבאני שוב מצא את הרשת, ולנסיה פספסה הזדמנות פז/GettyImages, Fran Santiago

סביליה - ולנסיה 1:1

אדינסון קבאני נפגע ב-2:2 מול אלצ'ה בו הבקיע צמד ועל פי ההערכות אמור היה להיעדר מהמשחק בסביליה, אבל האורוגוואי בן ה-35 התאושש, פתח בהרכב וכבר בדקה השישית כבש את שערו השלישי במדי העטלפים בהופעתו החמישית בלבד - אבל זהו ממש לא סיפור המשחק.

הדרמה החלה כעבור 80 דקות משערו של קבאני, בדקה ה-86, אז קיקה סאלאס בישל לאריק לאמלה והארגנטינאי קבע שוויון דרמטי. ולנסיה ניסתה להכריע את ההתמודדות ושבע דקות תוספת זמן בהחלט שירתו אותה. ממש בשניות הסיום גם הגיע המשחק לשיאו, כאשר שופטי המסך זיהו עבירה ברחבה, קראו לשופט והוא הצביע על פנדל וגם הרחיק בכרטיס אסום את סאלאס. חוסה גאיה התייצב מול יאסין בונו בדקה ה-102 ויכול היה לסדר לוולנסיה ניצחון שני בשלושה משחקים, אבל בונו הדף וסביליה שמתאוששת לאחרונה מפתיחת עונה רעה ניצלה מהפסד ביתי נוסף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

חטאפה - אתלטיק בילבאו 2:2

אתלטיק בילבאו קיוותה לשוב למסלול הניצחונות אחרי ההפסד 1:0 לאתלטיקו מדריד ועלתה פעמיים ליתרון, אבל זה לא הספיק לה מול קבוצת התחתית. איניאקי וויליאמס הבקיע כבר בדקה השנייה וגם ראול גרסיה הרשית בדקה ה-62 מבישול של ניקו וויליאמס, אבל המארחים פעמיים חזרו למשחק - קרלס אלניה היה הראשון להשוות בדקה ה-27 ומוניר אל חדאדי קבע 2:2 בדקה ה-76 מבישול של אלניה.

איניאקי וויליאמס, שחקן אתלטיק בילבאו. Fran Santiago, GettyImages
שער מוקדם שלו לא הספיק לבילבאו. איניאקי וויליאמס/GettyImages, Fran Santiago

אתלטיקו מדריד - ראיו וייקאנו 1:1

החבורה של דייגו סימאונה רצתה ניצחון ליגה רביעי ברציפות, אבל שער שיוויון דרמטי (90+2) בפנדל של רדאמל פלקאו חילקה את הנקודות עם 1:1 מאכזב עבור המארחים. השער של אתלטיקו מדריד הגיע בדקה ה-20 אחרי מסירת רוחב נהדרת של אנטואן גריזמן, ואלבארו מוראטה כבש מקרוב את שערו החמישי העונה כדי להעלות את הקולצ'ונרוס ליתרון. האורחים עם אקס אתלטיקו בחוד, רדאמל פלקאו, ניסו לחזור למשחק לקראת הסיום עם הזדמנויות לשער של איבו גרביץ', ובתוספת הזמן הצליחו להשוות מהנקודה הלבנה כשאקס הקבוצה דייק והשווה במשחק דרמטי במטרופוליטנו. סימאונה וקבוצתו יקוו למעידה של ברצלונה בהמשך המחזור, אבל יכולים להרגיש פספוס ענק להלחיץ את הקטלאנים.

דייגו סימאונה, מאמן אתלטיקו מדריד. רויטרס
פספוס גדול לאתלטיקו מדריד. דייגו סימאונה/רויטרס

משחקי יום רביעי בליגה הספרדית:

קאדיס - בטיס (20:00)
ריאל ויאדוליד - סלטה ויגו (20:00)
ריאל סוסיאדד - מאיורקה (21:00)
אלצ'ה - ריאל מדריד (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully