וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה: "ביקשתי לעזוב את פריז? זה שקר מוחלט"

כוכב פ.ס.ז' התייחס אחרי הניצחון על מארסיי לדיווחים הבלתי פוסקים שהוא ביקש לעזוב: "אני בכלל ישנתי כשזה התפרסם והייתי בהלם כמו כולם". גאלטייה: "שום דבר לא קורה איתו, חדר ההלבשה שלנו חזק". וגם: המספרים המדהימים של ניימאר

תיקתקנו: סיכום אירועי היום, 16.10/ספורט1

פריז סן ז'רמן תארח את מכבי חיפה בשבוע הבא במחזור החמישי של ליגת האלופות, ואתמול (ראשון) היא ניצחה בקלאסיק הצרפתי 0:1 קטן משער של ניימאר ופתחה על לוריין השנייה פער של שלוש נקודות.

מי שנמצא בשיא הכושר שלו לקראת המונדיאל בקטאר בחודש הבא הוא ניימאר, שכבש את שערו התשיעי העונה בליגה והשתווה לג'ונתן דיוויד מליל. המאזן המדהים שלו העונה עומד על 12 שערים ותשעה בישולים ב-16 משחקים בכל המסגרות במדי פ.ס.ז', תפוקה מדהימה לצלע הברזילאית בשלישייה האימתנית של הפריזאים. ניימאר גם סחט את הכרטיס האדום כשז'יגו גלש בפראות לעבר הרגליים שלו, ללא מגע, אך עצם הכניסה המסוכנת השופט הרחיק את שחקן האורחת.

מרקו וראטי התייחס ליכולת המרהיבה של ניימאר, מסי ואמבפה ואמר: "ידענו שמארסיי תבוא לשחק קשוח, והם שוב התעלו על עצמם, כולנו התעלנו על עצמנו. זה היה ניצחון חשוב מאוד. שיחקתי עם אלופים ושחקנים נהדרים בעבר, וזה תמיד כבוד לשחק עם שחקנים כאלה. כל החברים לקבוצה הם נהדרים ויש לנו יחד זכרונות נפלאים, זה מה שחשוב כדי שחדר ההלבשה יהיה מאוחד".

הקשר האיטלקי סיפר על האווירה בחדר ההלבשה של קבוצת הכוכבים: "הכל בסדר בחדר ההלבשה. לפעמים בפריז הופכים דברים לגדולים ממה שהם ומנפחים אותם סתם. אנחנו מתעלמים מכך ומתרכזים במה שצריך לעשות על המגרש".

קיליאן אמבפה עם ניימאר שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים. רויטרס
מכחיש את הפרסומים עליו. אמבפה חוגג עם ניימאר/רויטרס

אלא שמי שגנב את הכותרות בשבוע האחרון היה שוב קיליאן אמבפה, כאשר לפני המשחק נגד בנפיקה בליגת האלופות התפרסמו שוב דיווחים לפיהם הוא נחוש לעזוב ודרש לעבור לריאל מדריד כבר בינואר. הצרפתי שמר על שתיקה מאז, אלא שאחרי המשחק אמש הוא הפריך את השמועות כשאמר: "אני ממש לא כועס על אף אחד, אני שמח כאן. מעולם לא ביקשתי לעזוב בינואר. לא הבנתי למה הדיווחים האלו התפרסמו ביום המשחק נגד בנפיקה, לא הייתי מעורב בחדשות האלו. הייתי בהלם כמו כולם. אני בכלל ישנתי כשזה התפרסם, הקרובים אליי היו במשחק של אחי הקטן. זה דיווח שקרי".

גם המאמן כריסטוף גאלטייה התייחס לדיווחים הבלתי פוסקים על חדר ההלבשה והיחסים המעורערים לכאורה בין אמבפה לניימאר: "שום דבר לא קורה עם אמבפה. שמעתי שהוא לא מרוצה מהעמדה שלו ואנחנו מחפשים את השיטה הנכונה, אבל שום דבר לא קורה בחדר ההלבשה. יש לי שחקנים עם אישיות חזקה והם מקצוענים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully