וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי ריאל עקצו: "צ'אבי תישאר". המאמן: "אני עצבני, הדינמיקה רעה"

הקטלאנים מחפשים הסבר להפסד 3:1 במדריד, ב"אל מונדו" הודו: "ריאל הרסה את בארסה האפורה". וגם: ההימור הכושל של דרייק, "המחווה המכוערת" של בנזמה וההחלטות השנויות במחלוקת של השופט, עליהן התלונן גם לאפורטה שסולק מחדר ההלבשה של השופטים

תיקתקנו: סיכום אירועי היום, 16.10/ספורט1

הקלאסיקו ה-100 בברנבאו נצבע הערב (ראשון) לבן, כאשר ריאל מדריד נקמה בברצלונה על הרביעייה במפגש הקודם, ניצחה 1:3 והתבודדה בפסגת הליגה הספרדית. הקטלאנים ספגו רק שער אחד בשמונת המחזורים הראשונים, אבל הפעם נכנעו לקארים בנזמה (12), פדריקו ואלוורדה (35) ורודריגו (91 בפנדל) והצליחו רק לצמק מרגלי המחליף פראן טורס (83).

אוהדי ריאל עקצו את ברצלונה בשירת: "צ'אבי תישאר, צ'אבי תישאר". ב"אל מונדו דפורטיבו" ביכו את ההפסד והודו: ריאל עדיפה הרסה את ברצלונה האפורה". על פי התקשורת בברצלונה, צ'אבי הפסיד 11 משחקים ב-50 המשחקים הראשונים שלו כמאמן בארסה, יותר משבעת המאמנים האחרונים של המועדון. עוד הקניטו אוהדי ריאל את בארסה, כאשר שרו להם במהלך המשחק: "אתם תשחקו בימי חמישי, ימי חמישי", על רקע ההדחה הצפויה של הקטלאנים מליגת האלופות.

הראפר הקנדי דרייק, שדמותו פורסמה על החולצה של ברצלונה במשחק, עדכן בבוקר כי השקיע מעל 800 אלף דולר על הימור לפיו בארסה וארסנל מנצחות היום. מוליכת הפרמיירליג עשתה עבורו את העבודה, אבל הקטלאנים כשלו ומנעו ממנו זכייה של כמעט 4 מיליון דולר.

בתקשורת בברצלונה כצפוי התלוננו על השיפוט, הזכירו את המרפק ששלח דויד אלאבה לפרצוף של לבנדובסקי ואת ההכשלה הגבולית של קרבאחל על הפולני, וכינו את תנועת ההשתקה של בנזמה כ"מחווה מכוערת" אחרי כיבוש השער שלו.

הנשיא ז'ואן לאפורטה נכנס לחדר ההלבשה של השופטים ודרש הסברים להחלטות במשחק, אבל התבקש לעזוב את החדר. העניין הוזכר בדו"ח השופט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
עיתוני ברצלונה מאשימים: "המחווה המכוערת" של קארים בנזמה בקלאסיקו. מתוך שידור הטלוויזיה, צילום מסך
עיתוני ברצלונה מאשימים: "המחווה המכוערת" של קארים בנזמה בקלאסיקו/צילום מסך, מתוך שידור הטלוויזיה
טענה לפנדל? דייויד אלאבה מול רוברט לבנדובסקי, ריאל מדריד מול ברצלונה. מתוך שידור הטלוויזיה, צילום מסך
טענה לפנדל? דייויד אלאבה מול רוברט לבנדובסקי, ריאל מדריד מול ברצלונה/צילום מסך, מתוך שידור הטלוויזיה
טענה לפנדל? דני קרבאחל מול רוברט לבנדובסקי, ריאל מדריד מול ברצלונה. מתוך שידור הטלוויזיה, צילום מסך
טענה לפנדל? דני קרבאחל מול רוברט לבנדובסקי, ריאל מדריד מול ברצלונה/צילום מסך, מתוך שידור הטלוויזיה

המספרים

* השער של בנזמה היה הכי מהיר של ריאל בברנבאו מול ברצלונה מאז מרץ 2013. גם אז היה זה החלוץ הצרפתי שהרשית בדקה השישית, וגם אז הבלאנקוס ניצחו (1:2).

* בנזמה נצמד לסנטיאנה במקום החמישי של כובשי הקלאסיקו בכל הזמנים - 12 שערים כל אחד. בראש ניצב כמובן ליאונל מסי עם 26, במקום השני כריסטיאנו רונאלדו ואלפרדו די סטפנו (18), במקום השלישי ראול (15) ואת המקום הרביעי חולקים ססאר רודריגס, פאקו חנטו ופרנץ פושקאש (14).

* השער של ואלוורדה היה בסך הכול השני של ריאל בבעיטה מחוץ לרחבה במשחקי קלאסיקו ביתיים מאז 1998/99, אחרי ראול שעשה את זה במאי 2008.

* הקשר האורוגוואי עם שלושה שערים ב-10 משחקים מול ברצלונה - כמעט שער אחד לשלושה משחקים. לשם השוואה, יש לו שמונה שערים ב-177 מול יריבות אחרות - ממוצע של שער ל-22 משחקים.

* בגיל 21 ו-280 ימים, רודריגו הפך לשחקן הצעיר ביותר שכובש מהנקודה הלבנה בקלאסיקו מאז 1916. אז, לפני 106 שנים, היה זה סנטיאגו ברנבאו עצמו שעשה את זה בגיל 20 ו-310 ימים.

* ברצלונה ספגה שער בודד ב-720 הדקות הראשונות של העונה בליגה. ב-35 דקות בברנבאו ספגה פעמיים ובתוספת הזמן הוציאה כדור שלישי מהרשת.

* ברצלונה לא חזרה מפיגור 2:0 במחצית במשחק מול ריאל, מאז 7 ביוני 1959, אז הפכה ל-2:4 בחצי גמר גביע המלך.

ז'ול קונדה שחקן ברצלונה. Soccrates Images, GettyImages
מאוכזב מאוד. ז'ול קונדה/GettyImages, Soccrates Images

התגובות

המאמן צ'אבי שוב לא היה רגוע: "אני רותח מעצבים, אבל למזלי מדובר רק בשלוש נקודות. התיקו ביום רביעי היה משמעותי יותר. ניסינו להשוות עד הסוף, אבל זה הכדורגל. היו לנו הזדמנויות, אבל לא ניצלנו אותם. אני לא יכול להיות מרוצה משום דבר במשחק הזה, אולי רק מהמחליפים שנכנסו והיו ברמה טובה. אנחנו חייבים להיות יותר אגרסיביים בהגנה. אנחנו עדיין בתהליך בנייה, אבל צריכים להיות תחרותיים יותר. דיברנו על הדרך לעצור מתפרצות בעזרת עבירות טקטיות, ובכל זאת ספגנו ככה את השער הראשון. הדינמיקה כרגע רעה מאוד, אנחנו חייבים לשנות אותה בהקדם".

הבלם ז'ול קונדה אמר בסיום: "אנחנו מאוד מאוכזבים, אני לא חושב שהיה לנו משחק רע. אנחנו צריכים ללמוד מזה ולהיות יותר יעילים. היינו צריכים לעשות עבירה כדי למנוע את השער הראשון. אני לא יודע אם היה פנדל, אני צריך לראות את ההילוך החוזר".

סרג'י רוברטו אמר: "חשוב להיות חזקים בשני הצדדים - בהגנה ובהתקפה. ברגעים ששלטנו בכדור גם ידענו לייצר הזדמנויות".

המגן אלחנדרו באלדה: "אנחנו מאוכזבים, אף אחד לא אוהב להפסיד קלאסיקו. היו לנו הזדמנויות לעשות 2:2, אבל הפנדל מנע מאיתנו לחזור. יש עוד הרבה משחקים עד לסיום הליגה, הכול עוד פתוח".

רוברט לבנדובסקי כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "היום כואב, אבל זה גורם לנו לעבוד קשה יותר מחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully