וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל במגרש המרכזי של רולאן גארוס: מייק ג'יימס כיכב בניצחון מונאקו

ג'יימס קלע 29 והוסיף 9 אס' ו-7 ריב' ב-91:95 על פריז בסקטבול, רגע לפני המפגש מול מכבי תל אביב. ים מדר קלע 7 וקטף 6 ריב' בניצחון פרטיזן 82:91 בליגה האדריאטית

תיקתקנו: סיכום אירועי היום, 16.10/ספורט1

אירוע היסטורי היה הערב (ראשון) בצרפת, כאשר משחק כדורסל ראשון זה 73 שנה נערך במגרש המרכזי של רולאן גארוס. הבית של טורניר הטניס היוקרתי שינה פניו ושימש כאולם הביתי של פריז בסקטבול, שהפסידה 95:91 למונאקו אחרי משחק דרמטי. בשנות ה-40' נערכו שם משחקי גמר, וכעת הכדור הכתום חזר ולראשונה גם עם גג.

מונאקו, שתגיע ליד אליהו כדי לפגוש את מכבי תל אביב בעוד יומיים, מחזיקה במאזן מושלם בכל המסגרות - חמישה ניצחונות בליגה ועוד שניים ביורוליג. היא פיגרה כבר ב-10 נקודות (28:18) מול היריבה הבאה של הפועל תל אביב ביורוקאפ, אבל מייק ג'יימס הוביל את המהפך והוריד את האורחת למחצית ביתרון 39:40.

הפער צמח ל-13 נקודות במהלך הרבע השלישי, אבל הפריזאים לא ויתרו ובריצת 0:8 לקראת סיום המשחק כבר הקטינו לנקודה בלבד, לפני ששילמו על איבודי כדור מיותרים. ג'יימס היה אדיר עם 29 נקודות והתקרב לטריפל-דאבל עם 9 אסיסטים ו-7 ריבאונדים. ז'והאן בגארן הצעיר הפציץ 28 עבור פריז.

ים מדר ופרטיזן בלגרד ניצחו 82:91 את סטודנטסקי צנטאר הקרואטית במסגרת המחזור השלישי בליגה האדריאטית ונותרו עם מאזן מושלם. הגארד הישראלי פתח בחמישייה של ז'ליקו אוברדוביץ' ותרם שבע נקודות, קטף 6 ריבאונדים וחילק שני אסיסטים ב-18 דקות על הפרקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully