וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאי בריבו וקני סייף כבשו, ביברס נאתכו בישל שער ניצחון

עודכן לאחרונה: 17.10.2022 / 0:01

חלוץ וולפסברגר הגיע לשישה שערי ליגה בהפסד 3:2 לגראץ, שחקן נפטצ'י קבע 0:2 מול קפאז, קפטן הנבחרת נכנס כמחליף והכין את ה-2:3 של פרטיזן על צ'וקאריצ'קי. הפסד לרפאלוב

תקציר ניצחונה של קלאב ברוז' 0:1 על אנדרלכט/ספורט1

תאי בריבו הבקיע היום (ראשון) את שער הליגה השישי שלו העונה במדי וולפסברגר, כשהעלה את קבוצתו ליתרון 0:1 בגראץ מול שטורם. חלוץ נבחרת ישראל נהנה מטעות בהגנה והרשית בדקה ה-25, אבל המארחת ביצעה מהפך בפתיחת המחצית השנייה עם שלושה שערים מהירים בין הדקות 48 ל-55 וניצחה לבסוף 2:3, כשתורסטן רוכר רק צימק בתוספת הזמן. בריבו השלים 90 דקות וקבוצתו כעת במקום השישי באוסטריה.

* קני סייף כבש את שער הליגה השני שלו באזרבייג'אן, כשקבע את תוצאת המשחק ב-0:2 של נפטצ'י באקו בחוץ מול קפאז. שחקן הכנף פתח בהרכב יחד עם עטאא ג'אבר ומצא את הרשת מקרוב בדקה ה-82, כשאת הראשון הבקיע הקפטן אמין מחמודוב בכדור חופשי (17).

* ביברס נאתכו בישל את שער הניצחון של פרטיזן בלגרד ב-2:3 הביתי על צ'וקאריצ'קי, שהעלה את קבוצתו למקום השלישי בליגה הסרבית. קפטן נבחרת ישראל נכנס עם פתיחת המחצית השנייה ואחרי פחות מדקה וחצי כדרר מול שני שחקנים ומסר ביניהם למגן הימני מרקו ז'יבקוביץ', שהרים היישר לראשו של החלוץ אנדריה פאבלוביץ' שנגח פנימה והשלים מהפך. צ'וקאריצ'קי השוותה ל-2:2 בדקה ה-75, אבל חמש דקות לסיום נאתכו מיהר להוציא כדור חופשי ושלח לרחבה את סלובודן אורושביץ' שבעט פנימה. ניצחון ליגה שישי ברציפות לפרטיזן.

* ליאור רפאלוב שיחק 30 דקות כמחליף בהפסדה הביתי של אנדרלכט 1:0 לאלופת בלגיה קלאב ברוז'. קספר נילסן הדני (69) העניק את שלוש הנקודות לאקסית של רפאלוב שניצבת במקום השלישי, בעוד אנדרלכט המאכזבת סופרת כבר שישה הפסדי ליגה ונותרה במקום התשיעי.

צפו בבישול של ביברס נאתכו

* אופיר מרציאנו ישב על הספסל של פיינורד, שניצחה 1:3 בחוץ את אלקמאר שהייתה בלתי מנוצחת ערב המחזור ה-10. המפסידה ירדה למקום השלישי בליגה ההולנדית, פיינורד חלפה על פניה ושתיהן מפגרות בנקודה אחרי פ.ס.וו איינדהובן שהביסה 1:6 את אוטרכט.

* אילון אלמוג הפצוע לא נכלל בסגל של הארטברג שהפסידה 1:0 במשחק חוץ בליגה האוסטרית לריינדורף אלטאך, אצלה גיא דהן לא בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully