וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: הפועל חולון מגיעה לגן נר ורוצה להישאר מושלמת

המחזור השני בליגת העל: הסגולים יצאו למשחק חוץ נגד הקבוצה של רמי הדר (21:00) שגם כן ניצחה במחזור הפתיחה. נס ציונה תחפש ניצחון ראשון על חשבון הפועל אילת של בית הלחמי (19:00)

תיקתקנו: סיכום אירועי היום, 16.10/ספורט1

משחקי המחזור השני בליגת העל בכדורסל יינעלו מחר (שני). שתי קבוצות שניצחו במחזור הראשון יפגשו בגן נר - הפועל גלבוע/גליל שניצחה בשתי הארכות את גליל עליון תפגוש את הפועל חולון שמושלמת בינתיים בליגה ובאירופה. שתי קבוצות שטרם ניצחו יפגשו בלב המושבה - עירוני נס ציונה תארח את הפועל אילת.

שחקן הפועל חולון ניב משגב לצד שחקני הפועל חולון. ברני ארדוב
האלופה תעלה למאזן 0:2? שחקני הפועל חולון/ברני ארדוב

הפועל גלבוע/גליל - הפועל חולון (21:00)

גלבוע/גליל כבר פיגרה ב-20 הפרש במחזור הקודם נגד הפועל גליל עליון לפני שהחלה קאמבק מרשים וניצחה בשתי הארכות. הקבוצה של רמי הדר שואפת להיות אחת המפתיעות העונה בליגה, וכדי לעשות זאת היא תצטרך לדעת לנצח משחקים גם נגד קבוצות הצמרת. בגלבוע היו מרוצים מאוד מהיכולת של פייטון וויליס שהפגיז 35 נקודות במשחק הקודם, וביחד עם ג'וש פרקינס מרכיב קו אחורי עם איום מבחוץ.

למרות לא מעט חששות ובעיות, הפועל חולון פתחה את העונה ברגל ימין והיא מושלמת אחרי שני משחקים באירופה ומשחק אחד בליגה. הקבוצה של גיא גודס אמנם לא מרשימה יותר מדי עד כה, אבל מוצאת את הדרך לנצח משחקים, בעיקר בזכות ג'ו רגלנד הפנטסטי. בחולון יזכו השבוע למנוחה מאירופה, ומקווים לנצל את המנוחה הזאת עם ניצחון בגן נר שיסמן את הדרך שלהם העונה. בצוות המקצועי יכריעו לגבי השחקן שלא יתלבש לקראת שעות הערב, שככל הנראה יהיה זה אחד משחקני הפנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן הפועל אילת נתנאל ארצי. לירון מולדובן
אילת תתאושש מהתבוסה במחזור הפתיחה? נתנאל ארצי/לירון מולדובן

עירוני נס ציונה - הפועל אילת (19:00)

הכתומים יצאו מהמחזור הראשון מעודדים למרות ההפסד למכבי תל אביב, בעיקר על האופי שהראו כשחזרו פעמיים מפיגור דו ספרתי אל המשחק. נס ציונה צירפה בשבוע שעבר את רוני הארל ששיחק בעונה שעברה בגלבוע/גליל וכעת בסגל נמצאים שישה זרים כשרק חמישה יתלבשו לכל משחק. בקבוצה ממשיכים לחפש אחר חיזוק ישראלי ומקווים בינתיים לפתוח ברגל ימין נגד קבוצה שבאופן מסורתי מנצחת אותה כמעט בכל הזדמנות.

הקבוצה שספגה את התבוסה הקשה ביותר במחזור הפתיחה יוצאת ללב המושבה עדיין עם ארבעה זרים בלבד, כשבצוות המקצועי ממשיכים לחפש אחר רכז שייכנס לנעליו של סקוט משאדו שלא ישחק העונה במדי אילת. בקבוצה מקווים בעיקר לשני דברים - קודם כל לא להתפרק לאור היכולת הלא טובה במחזור הקודם, ולהוציא לפועל טוב בהרבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully