וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה בריינה: "לא חשבנו שננצח בלי הפסקה, צריכים ללמוד מזה"

16.10.2022 / 10:10

העולה החדשה נעצרה על ידי הפועל תל אביב: "לא שיחקנו כמו שצריך, חבל שלא הצלחנו להמשיך במומנטום". מימר מודה: "קיבלנו סטירה, לא יכולים לתת כבוד לאף קבוצה"

תקציר: הפועל תל אביב - בני ריינה 0:2/ספורט1

שחקני מכבי בני ריינה נחתו אתמול (שבת) אל הקרקע לאחר שהקבוצה ספגה הפסד 2:0 נגד הפועל תל אביב בבלומפילד. העולה החדשה הגיעה להתמודדות אחרי ארבעה משחקים ללא הפסד, בתוכם שבועיים חלומיים בהם ניצחה את בית"ר ירושלים ומכבי חיפה. בשבת היה נראה שהשחקנים של המאמן שרון מימר לא באמת הופיעו למשחק ובמועדון יצטרכו להפיק לקחים לקראת דרבי המגזר שיערך במחזור הבא, בבית נגד בני סכנין.

"צריך ללמוד מההפסד הזה ולהסתכל קדימה", אמר גורם במועדון, "לא חשבנו שננצח בלי הפסקה, אבל אתמול גם לא ממש שיחקנו כמו שצריך וחבל שלא הצלחנו להמשיך במומנטום אחרי מכבי חיפה".

שרון מימר מאמן מכבי בני ריינה. קובי אליהו
"ריינה לא יכולה לתת כבוד לאף קבוצה". מימר/קובי אליהו

"זה נכון שהיה לנו משחק לא טוב, אבל זה לא בגלל חוסר רצון, אלא בגלל יכולת לא טובה וזה קורה בכדורגל", אמר המאמן מימר בסיום. "רצינו מאוד, הפעם זה לא הצליח. במשחקים הקודמים עשינו את זה בצורה יותר טובה, והיום הקבוצה שרצתה יותר ונלחמה יותר גם ניצחה את המשחק. קיבלנו פה סטירה וריינה לא יכולה להיראות ככה, אנחנו קבוצה שנמצאת בשלבי הישרדות בליגה הזאת והבסיס שלה זה קודם כל מלחמה על כל כדור. ריינה לא יכולה לתת כבוד לאף קבוצה. ריינה באה להילחם על החיים שלה, זאת המשימה שלה מתחילת העונה וככה זה גם יהיה עד סיום העונה. אנחנו לא יכולים להרים את האף למעלה, כי אנחנו יודעים מה זה כדורגל, משחקים נגד קבוצות מצויינות, מועדונים גדולים וריינה היא כרגע בתהליך של בניית קבוצה ומועדון, יהיו הרבה מלחמות כאלה עד סוף השנה ונקווה שנבוא בצורה יותר טובה במשחקים הבאים".

על כך שקבוצתו לא בעטה לשער במהלך המשחק: "זה בעצם אומר הכל. לא היינו טובים התקפית וגם לא הגנתית ובגלל זה הפועל תל אביב ניצחה. תכנית המשחק הייתה טובה, הביצוע פחות טוב. עבדנו קשה במשחקים הקודמים והצלחנו להביא תוצאות טובות, במשחק הזה לא עשינו את הדברים כמו שצריך, נקודה. זה לא מדע בדיוני, זה כדורגל וצריך להילחם יותר ולעשות דברים יותר איכותיים עם הכדור, מה שלא עשינו היום. הוכחנו בארבעת המשחקים הקודמים שיש לנו את זה, כך שנצטרך לחזור לבסיס, לעשות את הדברים בצורה יותר טובה וכבר במשחק הבא להיראות יותר טוב".

  • עוד באותו נושא:
  • בני ריינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully