וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנרדו סילבה: "הולאנד הדבר הכי קרוב לרונאלדו. הוא מסוגל לעשות קריירה דומה"

כוכב מנצ'סטר סיטי במוקד לפני הקרב עם ליברפול (18:30, ספורט1): "יש לו חושים מיוחדים". קלופ על פפ: "חוזה חדש? מעדיף שהוא ייצא לשבתון"

כתבתו של שרון דוידוביץ' על הפריחה של ארלינג הולאנד במנצ'סטר סיטי/ספורט1

אנגליה עוצרת את נשימתה לקראת הפרק החדש שייכתב הערב (ראשון, 18:30, ספורט1) ביריבות המתהווה בין מנצ'סטר סיטי לליברפול. התכולים מגיעים למשחק עם מה שמסתמן כיתרון מקצועי, אבל גם עם גיבנת מנטלית: רק פעם אחת מאז שנת 2003 הם ניצחו באנפילד, ובארבעת המפגשים הקודמים בין הקבוצות הם הפסידו פעמיים וסיימו פעמיים בתיקו.

אבל סיטי מגיעה למשחק הזה כשהיא חמושה בשחקן שנראה כמי שנולד לנפץ מיתוסים וסטטיסטיקות - ארלינג הולאנד. עם 15 כיבושים בתשעה מחזורים בפרמיירליג, הסקורר הנורבגי האימתני יעלה נחוש למצוא שוב את הרשת ולהחזיר את סיטי לפסגה על חשבון ארסנל.

בינתיים הולאנד ממשיך לסחוט מחמאות, וההשוואות היומרניות נמשכות. "ארלינג הולאנד הוא השחקן היחיד שמתקרב לכריסטיאנו רונאלדו בכל מה שקשור להתמצאות ברחבה", אמר חברו לקבוצה ברנרדו סילבה. "יש לו את החוש המיוחד הזה, הוא תמיד יודע היכן הכדור ינחת. והוא כל כך זריז וחזק, שעבור הבלמים הוא כמעט בגדר משימה בלתי אפשרית". לדבריו של סילבה, "הוא יכול להגיע לקריירה דומה לזו שעשה רונאלדו. בתור חבר שלו לקבוצה, אני מקווה שאלו הסטנדרטים שהוא הציב לעצמו. אף פעם אי אפשר לדעת מה יקרה בעתיד, וארלינג עדיין צעיר מאוד ויש לו דרך ארוכה לעבור. אבל יש לו את החוסן המנטלי, אז כן, אני מאמין שהוא מסוגל לעשות קריירה דומה".

שחקן מנצ'סטר סיטי ארלינג הולאנד. רויטרס
שובר שוויון. הולאנד/רויטרס

גם פפ גווארדיולה מצא אצל הולאנד אופי ששמור לשחקנים גדולים. "המנטליות שלו, האופן שבו הוא מתנהג גם ברגעים פחות טובים...הוא תמיד במשחק, תמיד מפוקס. הוא בקושי נוגע בכדור, אבל ממשיך לכבוש. זה די מדהים".

לצד המצ' אפ בין הולאנד להגנה של ליברפול, יעמוד במוקד גם קרב המוחות על הקווים. יורגן קלופ ינסה לעצור את המכונה המשומנת של פפ גווארדיולה, ויודע שזה לא יהיה קל. "פפ המאמן הטוב בעולם, אני מעריץ אותו", הוא מודה, ומספר על היחסים ביניהם בכנות: "למען האמת, אנחנו לא חברים ואפילו לא כל כך מכירים. דיברנו כמה פעמים סביב המשחקים בינינו, אבל אין בינינו מערכת יחסים. הוא אמר לי פעם שכשלא היה בתפקיד, נוכל לשבת יחד לכוס יין. אני לא שתיין גדול, אבל מצפה מאוד ליום שבו הוא כבר לא יהיה בתפקיד, ואני כן. אז נוכל לדבר בלי בעיות", התבדח. "הפיתרון הכי טוב מבחינתי הוא שפפ לא יאריך חוזה, אלא ייצא לשבתון. זה יהיה פשוט נהדר מבחינתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully