וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד שוב אופטימית: "בהשוואה לעונה שעברה, יש יותר מוציאים לפועל"

16.10.2022 / 8:12

הקבוצה חגגה את ה-0:4 על הפועל חיפה: "לאט לאט חוזרים לעניינים". סדרת החינוך לבילו תעבוד? "לפעמים אתה מקבל מכה שמעירה אותך"

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל חיפה 0:4/ספורט1

במ.ס. אשדוד מאוד מרוצים אחרי הניצחון הנהדר 0:4 על הפועל חיפה. בקבוצה הדגישו אמש (שבת) כי גם לפני ההרחקה של לירן סרדל, כששתי הקבוצות היו ב-11 שחקנים נגד 11 שחקנים, מ.ס. אשדוד הייתה טובה יותר מיריבתה שידעה בעבר לעשות הרבה צרות לאשדוד באיצטדיון הי"א.

"אנחנו לאט לאט נכנסים שוב לעניינים", אמרו אמש בקבוצה אחרי שרשמו פתיחה טובה לעונה, איבדו גובה וכעת שוב חוזרים למסלול הניצחונות. גורם במועדון אמר אמש: "יש פוטנציאל טוב לאשדוד העונה ויש גם יותר מוציאים לפועל. בעונה שעברה סבלנו מבעיה גדולה בכיבושים, והעונה יש יותר גולרים לקבוצה".

אתמול נשאר מחוץ לסגל החלוץ יניב מזרחי כשעל הספסל היו לרן בן שמעון אבנעזר ממאטה ודור ג'אן. המאמן בחר שוב לפתוח עם זקאריה מוגיס שגמל לו בשער יוצא מן הכלל. מוגיס לא היה בתכנון המקצועי של אשדוד, אבל בלית ברירה ואחרי שבקבוצה נותרו עם חמישה זרים הוא נרשם כזר השישי ובינתיים הוא פותח בזכות היציאה המהירה שלו מהמקום והירידה ביכולת של ממאטה, אשר נראה בתחילת העונה הרבה יותר טוב מכפי שהוא כעת.

זקאריה מוגיס, שחקן מ.ס. אשדוד, חוגג. לירון מולדובן
נשאר בלית ברירה, ולאט לאט מוצא את מקומו. מוגיס/לירון מולדובן

בקבוצה היו גם מרוצים מיעקב בריהון שהוקפץ ברגע האחרון להרכב וכן מנאור סבג שניהל את המשחק מצוין במחצית הראשונה וסחט את גם הצהוב השני שהוביל להרחקה.

מנגד, בחר בן שמעון פעם נוספת להותיר את עוז בילו מחוץ לסגל. במועדון מדברים על סדרת חינוך שהחליט מאמן אשדוד לעשות לשחקן הצעיר והמוכשר. "זה רק יעשה טוב לעוז", אמר אמש גורם בקבוצה. "לפעמים אתה מקבל מכה שמעירה אותך והופכת אותך לשחקן טוב יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

המשחקים שנותרו במחזור השביעי

מכבי נתניה - הפועל ירושלים (שני, 19:30)
הפועל באר שבע - סקציה נס ציונה (שני, 20:00)
מכבי חיפה - הפועל חדרה (שני, 20:30)

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully