וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מגע הזהב של אנטואן": ציון דרך לגריזמן באתלטיקו מדריד

החלוץ הצרפתי הגיע ל-100 שערים במדי הקולצ'ונרוס בניצחון 0:1 על אתלטיק בילבאו שהעלה את הקבוצה מבירת ספרד למקום השלישי. דייגו סימאונה שיבח: "שחקן חשוב בקבוצה, ייתן לנו עוד המון בשנים הקרובות"

אנטואן גריזמן חתם רק לפני שבוע רשמית באתלטיקו מדריד, אחרי השאלה מברצלונה, ובניצחון 0:1 על אתלטיק בילבאו הראה כמה הוא עשוי להיות רכש חדש-ישן חשוב עבור הקבוצה של דייגו סימאונה כשכבש פעם נוספת שער ניצחון שהעלה אותם למקום השלישי בליגה. הגול של החלוץ הצרפתי היה ה-100 שלו במדי הקולצ'ונרוס בליגה הספרדית. יחד עם 45 שערים נוספים במסגרות השונות, הוא עלה למאזן של 145 שערים ו-59 בישולים במדים של הקבוצה מבירת ספרד.

גריזמן, שכאמור חתם עד 2026 בקבוצה של סימאונה, כבש את שערו החמישי העונה בכל המסגרות, כשארבעה מהשערים היו שערי ניצחון לזכות קבוצתו. בתחילת העונה, חלוץ נבחרת צרפת עלה כמחליף ברוב המשחקים עקב סעיף בחוזה עם ברצלונה בו אתלטיקו לא תהיה מחויבת לשלם את סעיף הרכישה של השחקן לפי כמות הדקות שלו אם יעבור מעל כמות דקות מסוימת. כעת, עם חתימתו במועדון ממדריד, גריזמן חזר להיות שחקן הרכב קריטי תחת צ'ולו ומחזיר בתפוקה נהדרת.

דייגו סימאונה פירגן בסיום לכוכב הצרפתי: "אנטואן הוא חלק מאיתנו. הוא שחקן חשוב בקבוצה ואני בטוח שעוד ייתן לנו רגעים ושערים רבים בשנים הקרובות. אני שמח על הניצחון, ושמח שגריזמן פה איתנו".

במחזור אמצע השבוע בספרד תארח אתלטיקו מדריד את ראיו וייקאנו (18.10) בניסיון להתקרב אף יותר לברצלונה וריאל מדריד בצמרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully