וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "ניצחון חשוב מאוד, התחתית התחילה לברוח לנו"

עודכן לאחרונה: 15.10.2022 / 23:01

מאמן בית"ר ירושלים חגג את ה-0:2 על קרית שמונה. קריאף: "התקשורת יוצרת את הלחץ, צריך פרופורציות". קורצקי: "נתנו יותר מדי כבוד"

ספורט1: בית"ר ירושלים - עירוני קרית שמונה 0:2/ספורט1

בשעה טובה ומוצלחת, חגגה הערב (שבת) בית"ר ירושלים ניצחון שני העונה - 0:2 ביתי על עירוני קרית שמונה - שהעלה אותה מהמקום האחרון בטבלה. הקבוצה של יוסי אבוקסיס עדיין מתחת לקו האדום, אך היא יכולה להתעודד אחרי ההופעה הערב ותקווה להמשיך במומנטום בשבוע הבא, כשתפגוש את מ.ס. אשדוד. דנילו אספרייה (71) ויון ניקולאסקו (79) כבשו, קרית שמונה ממשיכה לדעוך עם משחק שישי ברציפות ללא ניצחון.

"השער השני הכריע את המשחק, והוא היה קשה כמו כל העונה הזו", אמר יוסי אבוקסיס. "זה היה מאוד חשוב לנצח את המשחק הזה, כי התחתית התחילה לברוח. ראיתם מלחמה על כל כדור מההתחלה, זה הבסיס שלנו למשחק. זה לא היה משחק גדול שלנו, אבל כל השחקנים נלחמו ורצו מאוד לנצח. יחסית לתקופה גם הקהל תמך בנו רוב המשחק, הוא עזר לנו ב-0:0. היינו יותר טובים, בטח במחצית השנייה. כל משחק אנחנו סופגים ממצב נייח או שטות, אז הבסיס הוא לא לספוג. יחסית לתקופה הזאת, גם 0:0 היה בסדר. כולם היו מחויבים יותר במשחק ההגנה שלנו, גם החלק הקדמי, וכולם נתנו מעצמם יותר. עדיין יש לנו מה לשפר במשחק, וכדי שתהיה המשכיות, צריך לא לספוג".

על ירדן שועה שפתח על רקע בעיות המשמעת אמר המאמן: "צריך שיהיה סדר, ואם יש סדר וירדן בסדר אז הוא ישחק. הוא עשה היום כמה דקות טובות, כולל הבישול בגול הראשון, והוא צריך לייצר מעצמו יותר. אני דורש ממנו יותר".

אופיר קריאף הוסיף: "זה ניצחון סופר-משמעותי. אם להיות כן, אמרתי לחברים שאסתפק ב-0:0, המערכת היתה קצת מעורערת אז היה חשוב לייצב ולהרגיע. ידעתי שאם נשמור על שער נקי, ניתן את הגול. אני שמח שזה קרה. יוצאים לחג עם חצי-חיוך והפנים למשחק הבא. מי שיוצר את כל הלחץ זה התקשורת, צריך פרופורציות. כל המערכת נבנתה בשנייה האחרונה, יש פה שחקנים שהקריבו את עצמם, לא ידענו לאן אנחנו הולכים. ההתחלה לא היתה יציבה, היו פצועים, כל שבוע שחקן הצטרף. צריך קצת שקט, ועם הזמן אנחנו נתחבר. זה מועדון ענק, וכקבוצה צריך להתייצב, לחולצה הזאת יש לא מעט משקל ושחקנים צריכים להבין את זה".

מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס. דני מרון
סוף סוף אפשר לחייך. אבוקסיס/דני מרון

מנגד, המאמן מנחם קורצקי סיכם: "יותר מדי שחקנים לא באו למשחק היום, וחבל. כן היתה לנו הזדמנות לתפוס את בית"ר בתקופה שהיא הגיעה, לשחק עם יותר ביטחון, ללחוץ יותר. נתנו לה יותר מדי כבוד, חזרנו מעט אחורה ולא היינו מספיק טובים. לכן הפסדנו. דיברנו על זה שאנחנו יכולים ומסוגלים, הרבה יותר מדי שחקנים לא הופיעו היום. נבדוק את זה ונצטרך להרים אותם".

איתמר שבירו, שרשם משחק חמישי רצוף ללא ניצחון, הוסיף: "הגענו לכמה מצבים, אבל כשאתה לא מבקיע אתה בסוף סופג. נלמד מהטעויות. כולנו צריכים לעבוד יותר קשה, ננסה לנצח את מכבי חיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully