וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובודן דראפיץ': "ניצחון ראשון תמיד בא קשה, כמו לידה"

המאמן נשם לרווחה לאחר ניצחון הבכורה שלו בהפועל תל אביב, גוטליב הודה: "לא פשוט פה, יש המון לחץ". מימר: "המשחק הכי חלש שלנו"

תקציר: הפועל תל אביב - בני ריינה 0:2/ספורט1

הפועל תל אביב עצרה הערב (שבת) את כדור השלג שהחל עוד בתקופת קובי רפואה כשניצחה 0:2 את מכבי בני ריינה במחזור השמיני בליגת העל. דן איינבינדר (62) ואלן אוז'בולט (67) נהנו מבישולים של הישאם לאיוס והעלו את האדומים לפחות זמנית מעל הקו האדום בעזרת ניצחון ביתי ראשון, אחרי רצף של ארבעה הפסדי ליגה.

סלובודן דראפיץ' אמר לאחר ניצחון הבכורה שלו: "הפועל תל אביב לא ניצחה הרבה זמן והייתה צריכה את זה. אף אחד לא יודע איך הרגשנו לפני המשחק, ראינו את הרגל רועדת מול השער. היינו דומיננטיים וברגע שזה נכנס, אני מקווה שנראה עכשיו רוח חדשה. כל נקודה כרגע היא נקודה חשובה, צריכים להמשיך עם זה. אני מעודד מהיכולת ומזה שלא ספגנו. דיברנו על העניין הזה, פגשנו קבוצה שניצחה את בית"ר ירושלים ומכבי חיפה, ואני שמח ששמרנו על שער נקי. ניצחון ראשון תמיד בא קשה, כמו לידה. גם בקבוצות קודמות זה קרה לי".

על הסגל שלו: "יש כאן סגל רחב, החלטנו היום שאזולאי, סלליך וקונטה לא מתלבשים. זה לא אומר כלום לגבי המשחק הבא. ההחלטות הן רק שלי ולא של אף אחד אחר. החלטנו שהיום זה הסגל, בשבוע הבא הכול פתוח".

סלובודן דראפיץ' מאמן הפועל תל אביב חוגג עם הצוות שלו. קובי אליהו
"מקווה שנראה רוח חדשה". סלובודן דראפיץ' חוגג בסיום/קובי אליהו

הבלם אדי גוטליב הוסיף: "היה לנו מאוד חשוב לנצח היום, גם בשביל הביטחון. מי שמשחק בהפועל, יודע שזה לא פשוט להיות פה. יש המון לחץ והדרך הכי טובה להתמודד איתו זה ניצחון. אני מקווה שזה ייתן לנו ביטחון לקראת ההמשך. עבדנו על ההגנה, היה חשוב לא לספוג הפעם. הגנה זה לא רק הקו האחורי, זה מתחיל מלמעלה. עבדנו על זה באימונים וזה בא לידי ביטוי. ריינה לא הגיעה לשום מצב".

על החילוף שלו: "יש לי איזו פציעה קלה במפשעה, אני משתדל לשמור על זה ולא רוצה להיות בחוץ לתקופה, אז אנחנו מחלקים את הדקות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שרון מימר מאמן מכבי בני ריינה. קובי אליהו
"ריינה תילחם על החיים שלה כל העונה". שרון מימר/קובי אליהו

שרון מימר, מאמן מכבי בני ריינה: "המשחק הכי חלש שלנו מאז שאני פה. לא היינו טובים מבחינה הגנתית והתקפית. הקבוצה שרצתה יותר ניצחה את המשחק. נלמד מזה ונמשיך הלאה. התפקיד שלי כמאמן זה לנסות לעזור לשחקנים עם חילופים ושינוי שיטה, אבל לצערי זה לא עבד. דווקא נראינו יותר טוב עם שלושה בלמים, אבל הטעות שלנו בהגנה סידרה להם שער. אלמלא הטעות, היינו מוציאים יותר. לא התבלבלנו מהניצחון על מכבי חיפה, ריינה תילחם על החיים שלה כל העונה. יש לנו משימה להשאיר את הקבוצה בליגה, יהיו עוד ניצחונות ועוד הפסדים. אין לריינה משחק פשוט בליגה, כל משחק הוא מלחמת עולם. אם נחזור להיות הקבוצה הרעבה והלוחמת שהיינו בשבועות האחרונים, נחזור גם לנצח".

החלוץ שלומי אזולאי: "אנחנו כובשים כמעט בכל משחק, אבל היום לא הגענו למצבים. מהרגע הראשון לא היינו במשחק, אני לא זוכר משחק כזה חלש שלנו עד עכשיו. היינו אנמים, אסור שמשחק כזה יחזור על עצמו. התרגשתי מהטקס, אני מודה, אבל על המגרש אתה לא זוכר נגד מי אתה".

משחקי יום שני:

מכבי נתניה - הפועל ירושלים
הפועל באר שבע - סקציה נס ציונה
מכבי חיפה - הפועל חדרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully