וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

140 מיליון דולר לארבע שנים: ג'ורדן פול האריך חוזה בווריירס

אחרי התקרית בה הותקף על ידי דריימונד גרין, הגארד חתם על חוזה שייכנס לתוקף בקיץ הבא וימשיך בגולדן סטייט. גם אנדרו וויגינס סיכם על חוזה חדש לארבע עונות נוספות

ג'ורדן פול באימון גולדן סטייט לפני העימות עם דריימונד גרין/מתוך טוויטר

מחנה האימונים של גולדן סטייט לקראת העונה החדשה סיפק את הרגע הכי דרמטי של תקופת ההכנה ב-NBA, כאשר מצלמות האבטחה הראו כיצד דריימונד גרין תוקף באגרוף את חברו לקבוצה ג'ורדן פול.

אחרי שקנסו את גרין בעקבות המקרה, הווריירס החתימו הערב (שבת) את פול על הארכת חוזה - 140 מיליון דולר לארבע שנים. החוזה של הגארד שמתחיל כעת את עונתו הרביעית בליגה ייכנס לתוקף רק בקיץ הבא, והוא לא יהפוך לשחקן חופשי מוגבל.

בעונה שעברה, השלישית שלו בליגה ובווריירס, פול סייע לקבוצה לזכות באליפות הראשונה שלו בקריירה והרביעית של המועדון בשמונה העונות האחרונות. הגארד בן ה-23 העמיד אשתקד ממוצעים של 18.5, 3.4 ו-4 אסיסטים ב-30 דקות לערב. הוא גם הוביל את הליגה באחוזים מקו העונשין (92.5).

קליי תומפסון התייחס לתקרית בין פול ודריימונג גרין וטען כי במשחק הבית הראשון של הווריירס, בו יקבלו את טבעות האליפות, הכל כבר יישכח: "ערב חלוקת הטבעות ירפא את כל הפצעים". על מצבו הבריאותי אמר הגארד שסיים עם 18 נקודות במשחק טרום העונה האחרון מול דנבר: "אני מרגיש מדהים, וממש לא לוקח את זה כמובן מאליו שאני משחק כדורסל באוקטובר".

במקביל לפול, גולדן סטייט סיכמה על הארכת חוזה לכוכב נוסף, אנדרו וויגינס - שסגר על חוזה לעוד ארבע עונות תמורת 109 מיליון דולר, מה שקושר אותו לווריירס לחמש שנים תמורת 143 מיליון דולר. יחד עם החוזים הארוכים שיש גם לסטפן קרי וקליי תומפסון, האלופה מקווה להמשכיות של השושלת הדומיננטית, גם מתוך הבנה שהיא תשלם קנסות גדולים על החריגה מתקרת השכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully