וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי יומיים: 5 מדליות באליפות העולם לצעירים בסמבו בארמניה

אחרי שזכו בשלוש מדליות ביום שישי, הישראלים הוסיפו שתיים באליפות המתקיימת בארמניה. דוד אלווארדייב זכה בזהב

נהורה שבתאי עם פבל מוסין. איגוד הסמבו, אתר רשמי
נהורה שבתאי עם המאמן פבל מוסין/אתר רשמי, איגוד הסמבו

שתי מדליות נוספות, היום (שבת) לסמביסטים הצעירים של ישראל באליפות העולם לקדטים, נוער ונוער עד גיל 21 המתקיימת בארמניה, בהשתתפות כ-470 ספורטאים.

נהורה שבתאי (17) מעוצמה ראשון לציון, המתחרה במשקל 50 ק"ג , זכתה במדליית הארד באליפות העולם לנוער אחרי נצחון על יריבה מרומניה, הפסד ליריבה מרוסיה בחצי הגמר ובקרב על מדליית הארד ניצחה יריבה מקומית מארמניה. שבתאי, חניכתה של אליס שלזינגר הג'ודאית האולימפית הוכתרה בסרביה לפני כחודש לסגנית אלופת אירופה לבוגרות.

ולאדי פולוצקי, שבעוד כחודשיים יחגוג את יום הולדתו ה-16, המתחרה במשקל 88+ בתחרות הקדטים, זכה היום גם הוא במדליית ארד באליפות העולם לנוער. פולוצקי, חניכו של שי גייזינגר מהפועל בת ים, עלה אוטומטית לסיבוב השני, בו הפסיד ליריב מרוסיה ובקרב על המדליה ניצח סמביסט מקזחסטן. אתמול, ביום הראשון של האליפות, בתחרות הקדטים סיים במקום החמישי.

ולאדי פולוצקי עם מאמנו שי גייזינגר. איגוד הסמבו, אתר רשמי
ולאדי פולוצקי עם מאמנו שי גייזינגר/אתר רשמי, איגוד הסמבו

הספורטאים השיגו אתמול (ששי בערב) שלוש מדליות: אחת מזהב ושתיים מארד.

דוד אלאוורדייב (88 ק"ג), חניכו של פבל מוסין מעוצמה סמוראי דו ראשל"צ, זכה במדליית הזהב בסמבו קומבט אחרי ניצחון בחצי הגמר על ספורטאי מקירגיסטן וניצחון בגמר על אלוף העולם לשנת 2021 מרוסיה.

מישל דזורייב ( 65 ק"ג), חניכתו של אדוארד פלטיאל מעוצמה רמלה, זכתה במדליית ארד לקדטיות אחרי שניצחה בקרב הראשון שלה יריבה מבלרוס, בהמשך נוצחה בחצי הגמר בידי יריבה מרומניה ובקרב על מדליית הארד ניצחה סמביסטית ממונגוליה. חברתה אנסטסיה דמצנקו (59 ק"ג) זכתה במדליית ארד בתחרות לקדטיות ניצחה בקרב הראשון יריבה מלטביה, הפסידה בחצי הגמר ליריבה מרוסיה ובקרב על מדליית הארד ניצחה יריבה מבלארוס.

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully