וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן עלתה למקום השני עם 0:5, אוניון ברלין ניצחה את דורטמונד

הבווארים התפוצצו עם חמישייה על פרייבורג ונצמדו למוליכה המפתיעה שגברה 0:2 על השוורצגלבן ונשארה בפסגת הבונדסליגה שבוע נוסף. קלן גברה 2:3 על אוגסבורג

תקציר ניצחונה של באיירן מינכן 0:5 על פרייבורג/ספורט1

המחזור העשירי בבונדסליגה ננעל הערב (ראשון) עם ניצחונה של באיירן מינכן 0:5 על פרייבורג והתקרבה לאוניון ברלין, שהמשיכה בפתיחת העונה הקסומה שלה ושמרה על הפסגה בזכות 0:2 ביתי על בורוסיה דורטמונד. קלן ביצעה מהפך וניצחה 2:3 את אוגסבורג.

שחקני באיירן מינכן חוגגים. רויטרס
האלופה תחלוף על פני יריבה שמקדימה אותה בטבלה? שחקני באיירן חוגגים/רויטרס

באיירן מינכן - פרייבורג 0:5

אחרי ה-2:2 בקלאסיקר מול בורוסיה דורטמונד, באיירן מינכן קיוותה לחזור למסלול הניצחונות כשפגשה את פרייבורג בביתה בקרב על המקום השני. הבווארים התפוצצו על האורחים ועלו מעליהם בטבלה עם 0:5 מהדהד שקירב אותם למוליכה, אוניון ברלין, עם פער של ארבע נקודות. באיירן עלתה ליתרון כבר בדקה העשירית כשסרג' גנאברי כבש את הראשון לאלופה. בדקה ה-33 אריק מקסים צ'ופו מוטינג, שממעט לשחק, כבש את השני והוריד את המאחרת ליתרון כפול במחצית. בחצי השני חניכיו של יוליאן נאגלסמן לא הורידו את הרגל מהגז ולירוי סאנה כבש את השלישי בדקה ה-53 במהלך אישי נפלא, כשסאדיו מאנה כבש בהקפצה קלילה את הרביעי בדקה ה-56. את תוצאת הסיום חתם מרסל סביצר המחליף, שעלה בדקה ה-76 וכעבור ארבע דקות הבקיע את החמישי של באיירן מינכן. ניצחון חשוב של האלופה שעלתה למקום השני ונצמדה לאוניון ברלין.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
יאניק האברר שחקן אוניון ברלין כובש שער. TOBIAS SCHWARZ/AFP, GettyImages
ממצב כזה אי אפשר להחטיא. יאניק האברר עם הראשון של אוניון ברלין/GettyImages, TOBIAS SCHWARZ/AFP

אוניון ברלין - בורוסיה דורטמונד 0:2

הפתעת העונה ממשיכה להרשים והפעם סגרה חשבון עם דורטמונד על שני ההפסדים בעונה שעברה, בדרך לניצחון רביעי רצוף בכל המסגרות (ללא ספיגה) ושמירה על המקום הראשון. יאניק האברר קיבל מתנה מהשוער גרגור קובל וכבש מול שער חשוף כבר בדקה השמינית. דורטמונד החסרה לא הספיקה לצאת מההלם והאברר שוב הלם בה, הפעם בבעיטה מחוץ לרחבה אחרי הכנה של ג'ורדן סיבאצ'ו. גם הכניסה של מרקו רויס, שחזר למגרשים אחרי כחודש, לא עזרה לאורחת שנמצאת במקום השמיני וניצחה רק פעם אחת בחמשת המחזורים האחרונים.

משחק נוסף

קלן - אוגסבורג 2:3
לקלן: שטפן טיגס (47, 81), דניס חוסיינבאשיץ' (61). לאוגסבורג: פלוריאן נידרלכנר (14), דניאל קליג'ורי (69)

באמצע השבוע תתארח באיירן מינכן אצל אוגסבורג במסגרת הגביע הגרמני, דורטמונד תפגוש בחוץ את האנובר מליגת המשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully