וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דין חדרה כדין יובנטוס: ברק בכר צפוי להמשיך עם אותו ההרכב

עודכן לאחרונה: 16.10.2022 / 16:31

שישה ימים לאחר הסנסציה, מכבי חיפה תקווה להימנע מעוד מעידה במסגרת המקומית (שני, 20:30): "אם נמשיך להפסיד בליגה, לא יהיה ביקוש לשחקנים בחו"ל". בשורות טובות לאורחת מכיוון סיסה

מחזור 8הסתיים17/10/2022
מכבי חיפה
  • פיירו (73)
0
    הפועל חדרה
    תקציר: בני ריינה - מכבי חיפה 0:1/ספורט1

    מכבי חיפה

    לאור העובדה שמחר (שני, 20:30) יושלמו שישה ימים מאז הנצחון על יובנטוס והשחקנים המרכזיים זכו לחופש במהלך ימים אלו, צפוי ברק בכר לפתוח בהרכב החזק ביותר שלו, זה שגבר על הגברת הזקנה, כאשר פרנזי פיירו יעלה בחוד. דולב חזיזה ומחמוד ג'אבר הפצועים ימשיכו להיעדר.

    הקבוצה ערכה הבוקר מסיבת עיתונאים לקראת המשחק בהשתתפות ברק בכר ודילן בטובינסיקה. "אנחנו לא מתלוננים, זו הליגה שלנו ואנחנו מקבלים באהבה את הסוויץ'", אמר בכר בנוגע לעומס בין ליגת האלופות לליגת העל. "אנחנו נזכרים במשחק המביש האחרון נגד ריינה ובאים לתקן את זה. צריך לעשות את העבודה מחר. יש לנו שני הפסדים בליגה ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לאבד עוד נקודות".

    על מצבת הפצועים: "חזיזה עושה טיפולים, נקווה שהוא יחזור כמה שיותר מהר. זו לא פציעה חמורה, אבל דברים משתנים. נקווה שהוא יעמוד לרשותנו בקרוב. ג'אבר מראה סימנים טובים והוא אמור לחזור לאט לאט לעניינים. לקבל אותו בחזרה יהיה בונוס גדול מאוד".

    על השחקנים שמועמדים לעזוב: "אם נמשיך להפסיד לריינה, חדרה והפועל ירושלים, לא יהיה פה ביקוש לשחקנים. רק אם נחזור לספק את הסחורה, נחזור כולנו להיות מבוקשים. אחרת זה לא יקרה".

    בטובינסיקה התייחס לבוגדן פלאניץ', אותו החליף בקבוצה: "שמעתי עליו המון דברים, כולם דיברו איתי עליו. אני יודע שהוא היה שחקן טוב מאוד, אבל זה העבר. התפקיד שלי הוא לעשות הכל כדי להוות מחליף טוב, ולהרוויח את מקומי בקרב חבריי לקבוצה והאוהדים".

    על האפשרות לסיים במקום השלישי בבית ח' של ליגת האלופות: "יש לנו איכות. ידעתי שהבית שלנו קשה, אבל יש לנו קבוצה טובה וראו את זה במוקדמות. בכדורגל אי אפשר לדעת, אפשר לשחק נגד הקבוצות הכי טובות בעולם, אבל אם אתה מגיע עם הרוח הנכונה, אפשר לעשות דברים ולקחת נקודות. לא יודע אם נעפיל, אבל נעשה את המיטב".

    מאמן מכבי חיפה ברק בכר. מאור אלקסלסי
    מסר לשחקנים. בכר/מאור אלקסלסי

    הפועל חדרה

    דריכות גבוהה בהפועל חדרה לקראת משחק החוץ הקשה בסמי עופר. בחדרה מודעים לפערי האיכות בינם לבין הירוקים ובקבוצה דיברו על כך שהשחקנים יצטרכו להיות בשיאם כדי לצאת עם משהו מהמשחק הזה.

    "אנחנו מגיעים אחרי משחק טוב שלנו נגד בית"ר ירושלים, רשמנו ניצחון שני העונה וזה נתן לנו אוויר בטבלה", אמר המאמן אסף נימני לקראת ההתמודדות מול האלופה שגברה בשבוע שעבר על יובנטוס הגדולה. "כמו שאני אומר לפני כל משחק, אנחנו בעיקר מתמקדים בעצמנו. אנחנו מבינים שחיפה עשו משחק ענק מול יובנטוס, אבל הם יגיעו לליגה עם המטרות שלהם וחדרה תבוא עם המטרות שלה. מקווה שנוציא את המיטב מהמשחק הזה".

    נימני שעבד פעם במכבי חיפה דיבר על המפגש האישי שלו מול ברק בכר, עמו עבד בצוות בעונת האליפות של הפועל באר שבע: "אני פוגש בעצם שתי אקסיות במכה אחת, הייתה לי זכות ענקית לעבוד לצידו של ברק, חווינו יחד רגע מרגש מאוד בעונת האליפות הראשונה של באר שבע. ברק הוא גם חבר אישי שלי וזה אדם שאני מאוד מעריך, הלב בהחלט מתמלא בגאווה בשבילו. מכבי חיפה זה מועדון שהייתה לי זכות ענקית להיות חלק ממנו, אבל ברגע שמגיעים למשחק והשופט מוציא אותו לדרך, להפועל חדרה יש את המטרות שלה ולמכבי חיפה המטרות שלה".

    "הקוף הזה מהמשחק נגד מכבי תל אביב יושב עדיין על גב, מהמחזור השני. הכדורגל הולך ומתפתח, נצטרך לעשות את המיטב כדי שנצא טוב מהמשחק נגד מכבי חיפה. מבחינתנו נגיע ברמה המנטלית והטקטית, הכי טובים שאפשר ונקווה שהדברים יהיו בצד שלנו".

    המאמן יחסר את קלמן שטרום, שטרם החלים משבר בארובת העין ונכון לעכשיו מושבת מפעילות. תומר מכלוף שפתח כמגן שמאלי במשחק הקודם, צפוי לפתוח גם מחר. הבשורה הטובה מגיעה מכיוונו של הבלם ג'ונתן סיסה, שסבל מכאבים ברגלו במהלך השבוע שעבר, אך השלים אימונים מלאים והוא צפוי לפתוח בהרכב. המאמן מתלבט בין סמי בוראר ומוחמד חטיב, כאשר מסתמן שהבלגי הוא זה שיקבל עדיפות בסופו של דבר.

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

    בשיתוף TI SWIM
    שחקן הפועל חדרה ג'ונתן סיסה. קובי אליהו
    בשורות טובות לחדרה. ג'ונתן סיסה/קובי אליהו

    טריוויה

    * בשמונת המפגשים האחרונים בכל המסגרות: שבעה ניצחונות למכבי חיפה ותיקו אחד (0:0 במחזור הפתיחה בעונה שעברה) כשהפועל חדרה כבשה במהלכם שער בודד.

    * הניצחון האחרון של הפועל חדרה בחיפה היה 3:1 באפריל 2019. לפני כן ניצחה את הירוקים בחוץ עוד פעמיים (0:1 בדצמבר 1973 וגם בנובמבר 1975).

    * מכבי חיפה טרם סיימה מחצית ראשונה ביתרון העונה וכבשה בסך הכול שלושה שערים לפני ההפסקה (לעומת תשעה אחריה).

    * חדרה ברצף של חמישה מחזורים ללא הפסד, אבל עדיין לא שמרה העונה על שער נקי.

    * ברק בכר עדיין לא הפסיד כמאמן מול הפועל חדרה. יש לו 10 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: שניר לוי
    אצטדיון: חיפה
    קהל: 29764

    תוצאות משחקי השבת:

    הפועל תל אביב - מכבי בני ריינה 0:2
    מ.ס. אשדוד - הפועל חיפה 0:4
    בית"ר ירושלים - עירוני קרית שמונה 0:2
    בני סכנין - מכבי תל אביב 1:0

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully