וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנדלמן חוזר לסגל נתניה: "בסוף הניצחון יגיע, לא יכול להיות אחרת"

הבלם/קשר שב מפציעה, אביב אברהם וגיל יצחק אמורים לפתוח ובמועדון מאמינים שהמשחק מול הפועל ירושלים יוציא אותם לדרך חדשה (ב', 19:30). זיו אריה צפוי לפתוח עם אותו הרכב שהפסיד לסכנין

תקציר: סקציה נס ציונה - מכבי נתניה 1:1/ספורט1

מכבי נתניה

מכבי נתניה, שלא ניצחה מאז המחזור הראשון, תארח מחר (שני, 19:30) את הפועל ירושלים ותנסה לצבור שלוש נקודות כדי להתרומם קצת בטבלה. היהלומים סופרים כבר שישה משחקים ללא ניצחון, אך במועדון מנסים לשמור על אופטימיות לקראת ההמשך: "בסוף הניצחון יגיע, לא יכול להיות אחרת. אנחנו מגיעים להמון מצבים וכשהכדורים יתחילו להיכנס, גם הניצחונות יגיעו".

הבלם עומרי גנדלמן, שהיה פצוע בברכו מאז הקיץ, ייכלל בסגל לראשונה העונה ואין ספק שזו תוספת כוח משמעותית מאוד לנתניה. לעומת זאת, איתן אזולאי שסובל מקרע ברצועת הקרסול, ייעדר בתקופה הקרובה וזמן ההחלמה שלו מוערך בכחודש וחצי. אביב אברהם אמור לפתוח בקישור יחד עם בוריס אנו ועדן קארצב, כאשר גם גיל יצחק נמצא בתמונת ההרכב אחרי שלא פתח במשחקים האחרונים.

המאמן בני לם והמנהל המקצועי אלמוג כהן יודיעו רק מחר על ה-20 שיתלבשו למשחק. אם הקיצוני אריך ברקו שוב לא יהיה בסגל, זה יגביר עוד יותר את ההערכות על כך שהוא מועמד להחלפה בחלון של ינואר.

הרכב משוער: איתמר ניצן, כרם ג'אבר, פלאמן גלאבוב, רז שלמה, פלוריאן הארטהרץ, עדן קארצב, בוריס אנו, אביב אברהם, פטריק טוומאסי, איגור זלאטנוביץ', גיל יצחק.

שחקן מכבי נתניה גיל יצחק. ברני ארדוב
בתמונת ההרכב. גיל יצחק/ברני ארדוב

הפועל ירושלים

הפועל ירושלים תגיע למפגש בנתניה לאחר הפסד ביתי לסכנין שקטע ארבעה ניצחונות ברציפות, אך במועדון מדברים על כך שדווקא ההפסד יכניס את כולם לפרופורציות: "לא תיכננו בתחילת העונה להתמודד על מקומות 1-3, התחלנו עם אחוזי הצלחה מדהימים וזה מתאזן".

יחד עם זאת, במועדון מאמינים בקבוצה וחושבים שאפשר לסמן את הפלייאוף העליון כמטרה. בקבוצה של זיו אריה פירגנו למכבי נתניה לפני המשחק וסימנו אותה כמוקש רציני בחזרה למסלול הניצחונות: "המיקום שלה מטעה, נתניה קבוצה חזקה שמתישהו תחזור לדרוס, נקווה שלא נגדנו".

בשורות הירושלמים לא צפויים שינויים בהרכב, כשאותם 11 שפתחו שהפסד 2:1 לבני סכנין יתלבשו גם למשחק בנתניה.

הרכב משוער: אדבאיו אדליי, אלוז' יאו, אונדז'יי באצ'ו, נועם מלמוד, הראל שלום, נדב נידם, גוני נאור, אופק ביטון, גיא בדש, ג'ורדן בוטאקה, וויליאם טוגי.

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
זיו אריה, מאמן הפועל ירושלים. דני מרון
שומר על אותו הרכב פעם נוספת. זיו אריה/דני מרון

טריוויה

* בימי הפועל קטמון, הירושלמים ניצחו בחוץ 0:2 במאי 2017, מחזור אחד לתום העונה בלאומית ואחרי שמכבי נתניה כבר הבטיחה עלייה. בליגה הבכירה זה קרה לאחרונה במאי 1978, כשהפועל ירושלים קלקלה במעט את חגיגות האליפות השלישית עם 0:1 בנתניה.

* מכבי נתניה ללא ניצחון בששת משחקיה האחרונים, מאז ה-1:4 על בית"ר ירושלים במחזור הפתיחה.

* נתניה הפסידה בשני משחקי הבית האחרונים שלה. רצף של שלושה הפסדי בית לא היה לה כמעט שנתיים, מאז דצמבר-ינואר 2021.

* הפועל ירושלים מגיעה אחרי הפסד הבכורה שלה העונה, אבל בחוץ היא בלתי מנוצחת בחמשת משחקי הליגה האחרונים, עוד משלהי העונה שעברה (ארבעה ניצחונות ותיקו).

הרכבי הקבוצות

שופט: אוהד אסולין
אצטדיון: נתניה
קהל: 6281

תוצאות משחקי השבת:

הפועל תל אביב - מכבי בני ריינה 0:2
מ.ס. אשדוד - הפועל חיפה 0:4
בית"ר ירושלים - עירוני קרית שמונה 0:2
בני סכנין - מכבי תל אביב 1:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully