וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאל עבדה ואלעד שחף בישלו, בכורה לבן אז'ובל באוסטרליה

25 דקות ואסיסט לשחקן סלטיק ב-1:6 על היברניאן, קשר בוטושאן הכין את ה-0:1 על קראיובה בתוספת הזמן. החלוץ הפסיד עם פרת' גלורי. ניצחון לאלי דסה ובוריס קליימן

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 13.10/ספורט1

ליאל עבדה התאושש מהפציעה הקלה בליגת האלופות ובישל הערב (שבת) שער ב-25 דקות כמחליף ב-1:6 של סלטיק על היברניאן בליגה הסקוטית. ג'יימס פורסט חגג שלושער והגיע ל-100 שערים במדי המוליכה, כשהיווני יורגוס יאקומאקיס הוסיף צמד, השני אחרי הכנה יפה של שחקן הכנף הישראלי. היפני דאיזן מאדה חתם.

* בן אז'ובל ערך הבוקר את הופעת הבכורה שלו בליגה האוסטרלית, כשהשלים 90 דקות בהתקפת פרת' גלורי בהפסד הדרמטי 2:1 לניוקאסל ג'טס. אחרי שלא נכלל בסגל בהפסד לווסטרן סידני וונדררס במחזור הפתיחה, החלוץ הישראלי קיבל את חולצת ההרכב, סובב כדור למשקוף בדקה ה-27 וסחט הצלה מהשוער לאחר מכן. קבוצתו הצליחה להשוות מפנדל של מקנף בדקה ה-73 וניסתה להשלים מהפך מול 10 שחקנים, אבל בדקה ה-93 נעקצה במתפרצת אותה סיים בקה מיקלטאדזה הגאורגי ונותרה ללא נקודות.

* אלעד שחף בישל את שער הניצחון הדרמטי של בוטושאן, שגברה 0:1 על אוניברסיטטאה קראיובה 1948 וקטעה חודשיים ללא ניצחון בליגה הרומנית. הקשר הישראלי נכנס כמחליף עם פתיחת המחצית השנייה ושתי דקות בתוך תוספת הזמן הכין לסקו קמארה שבעט בשמאל פנימה.

שחקני פרת' גלורי, בן אז'ובל שני משמאל. Scott Gardiner, GettyImages
בן אז'ובל מקבל תדרוך מהשוער ליאם רדי במהלך המשחק/GettyImages, Scott Gardiner

* אלי דסה השלים 90 דקות בניצחונה הביתי של דינמו מוסקבה 2:3 על אורנבורג. האורחת ביצעה מהפך ל-1:2, אבל דינמו הגיבה עם מהפך משלה ושערים של ויאצ'סלב גרולב (64) ורוברטו פרננדס (81) ועלתה על חשבון יריבתה למקום השמיני בליגה הרוסית.

* בוריס קליימן רשם חמש הצלות ב-1:2 הביתי של וולוס על לבדיאקוס וקבוצתו ברצף מרשים של ארבעה ניצחונות ולפחות זמנית ניצבת במקום השני בליגה היוונית.

* ג'ואל אבו חנא שיחק 90 דקות במרכז ההגנה של לכיה גדנסק, שהובסה בביתה 3:0 על ידי המוליכה הפולנית ראקוב ונותרה מתחת לקו האדום.

* דור חוגי פתח בהרכב ויסלה קרקוב ושיחק 77 דקות ב-0:0 בחוץ מול טרמאליקה. קבוצתו רק במקום השמיני בליגה הפולנית השנייה.

* רועי הרמן שיחק שמונה דקות כמחליף ב-1:3 של בוטב פלובדיב מול פירין במחזור ה-14 בליגה הבולגרית. זה היה ניצחון בית רביעי ברציפות של בוטב.

* עומר קורסיה ערך בכורה במדי פראלימני, כשנכנס בדקה ה-88 וסייע לשמור על ה-1:1 הביתי מול אנורתוזיס פמגוסטה. יהונתן לוי נותר על הספסל של המדורגת 11 בליגה הקפריסאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully