וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגו: "המעבר לריאל מדריד גבה מחיר, בברצלונה היה לי הכל"

מתחרט? יממה לפני הקלאסיקו, הפורטוגלי שעבר מהקאמפ נואו לברנבאו נזכר בריאיון: "זו הייתה יכולה להיות נפילה, למזלי זה לא היה כך"

מגש אירוח לליגת האלופות/רוני שרמייסטר

יממה לפני הקלאסיקו הגדול בין ריאל מדריד לברצלונה, הפורטוגלי לואיס פיגו, כוכב העל האחרון שביצע מעבר ישיר בין שתי הקבוצות הכי גדולות בספרד, סיפק ריאיון נרחב ל"גארדיאן" ובו חזר להחלטה הגורלית ההיא בשנת 2000.

לאלה שלא יודעים, לאחרונה עלה ב"נטפליקס" סרט דוקומנטרי אודות המעבר המתוקשר ההוא, אשר ממנו מצטיירת תמונה של "כיפה אדומה" שעשו לפיגו נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס, סוכנו של הקשר ז'וזה וייגה ושחקן העבר פאולו פוטרה, שגזר קופון מהעסקה.

"מי שהחליט אם אעבור או לא, זה אני", הבהיר פיגו בריאיון לסיד לואו. "היה לי הכל בברצלונה. המעבר לריאל מדריד גבה ממני מחיר. הייתי מאוד רגוע, אבל בו זמנית הייתי צריך לשמור על אלה שעבדו איתי. אבל את ההחלטה אני קיבלתי, אני האחראי למעשים שלי ורק אני בחרתי לנקות אותם מהאחריות על כך. שנה אחר כך הפסקתי לעבוד עם הסוכן שלי".

לואיס פיגו שחקן קבוצת הוותיקים של ריאל מדריד. קובי אליהו
נשמע שהוא לא מתחרט. פיגו בישראל ב-2021/קובי אליהו

הפורטוגלי, שכיכב בקטלוניה והוביל את בארסה לתארים לפני שעבר לעשות זאת גם במדי הלבנים של ריאל, סיפר על ניתוק הקשר מהאנשים שהובילו אותו לאותה החלטה: "אולי זה היה דבר טוב, כי חשבתי שהם חברים שלי והם לא היו. פתאום אתה קולט. אחרי שזה קרה, הם כבר לא ראו להיראות לצדי בגלל מה שחשבו בברצלונה. אני לא מבין את זה, אבל לא משנה. אתה סובל כי יש לך קשר עם אנשים שאתה חושב שהם ייחודיים, ומסתבר שלא".

עוד אמר פיגו בנוגע לשהפך אותו לאדם הכי שנוא בקאמפ נואו: "חשבתי לעצמי 'זה לא שאני עוזב לקבוצת דרג שני'. אם זו לא הייתה מדריד, אולי לא הייתי הולך. זה היה אתגר, החלטה מבוססת על הרצון להרגיש מוערך, על זה שהשתכנעתי שאהיה שחקן חשוב. זו הייתה יכולה להיות נפילה, אבל תודה לאל, זה לא היה כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully