וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחרבן על האוהדים": המאמן הדליף ותמאש נזרק בשל שערורייה חדשה

סקנדל נוסף תוצרת אקס הפועל חיפה: מאמן פטרולול הקליט אותו מקלל ושלח לאולטראס, הבלם עזב ונאלץ להתנצל, ברומניה ביקרו

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל חיפה 2:2/ספורט1

נדמה שגבריאל תמאש לא מסוגל להעביר יותר מכמה חודשים מבלי "לככב" בסיפורים הזויים, אז הנה אחד חדש: ביום רביעי האחרון הודיעה פטרולול פלוישטי כי הבלם בן ה-38 ביקש להתיר את חוזהו ולעזוב את המועדון, אלא שאחר כך התגלה כי מה שהוביל לפרידה הייתה הדלפת שיחה על ידי מאמן הקבוצה, בה תמאש אמר לו שהוא "מחרבן על האוהדים".

תמאש, שכוונת דבריו הייתה לומר שהוא משחק בשביל לנצח ולא כדי לרצות את הקהל, ביקר את המאמן ניקולאי קונסטנטין בזמן שיחת טלפון בין השניים. קונסטנטין, שהבטיח לבלם הפועל חיפה לשעבר כי השיחה "תישאר ביניהם", אבל שלח את ההקלטה לראשי ארגון האולטראס של פטרולול, הסביר בהמשך כי הדליף את הדברים בגלל איומים שקיבל ממספר אוהדים.

תמאש, שלמעשה נזרק מהקבוצה לאחר שערך במדיה 14 הופעות מאז הצטרפותו בחודש יוני האחרון, התנצל זמן קצר אחרי הודעת המועדון על עזיבתו: "אני לא יודע מי הקליט אותי ולמה, דיברתי על כדורגל והייתי עצבני בגלל הפסד, אז גם קיללתי. אני מתנצל על השפה שדיברתי בה, זו הייתה התפרצות עצבים שאני מתחרט עליה. דבריי הוצאו מהקשרם, השיחה הייתה הרבה מעבר לזה. אני מכבד את אוהדי פטרולול ואת המועדון, כולם יודעים שהגעתי לכאן בגלל הקהל והאווירה בפלוישטי, לא בשביל כסף. אני מתנצל פעם נוספת, אני שחקן שנתן הכל עבור הקבוצה ועדיין מאמין בזה, מצטער שזה הגיע לסיטואציה הזאת".

ביום חמישי הגיב לדברים נשיא התאחדות הכדורגל הרומנית, שהשיב כך לשאלות בנושא: "זו סיטואציה מורכבת, אני מעדיף לא להתערב, במיוחד כי הבנתי שהשחקן והמועדון סיימו את החוזה בצורה ידידותית. ראיתי גם שגבי תמאש התנצל בנוגע להקלטה, אז אני לא רואה שאגיב על זה מעבר לכך".

אמש התבטא בתקשורת הרומנית דינו גאורגי, גורם בכיר בכדורגל המקומי, שאמר: "לפי מה שקראתי וראיתי, טוב שהוא עזב. זה היה ניצחון מבחינתם כשהביאו אותו, הוא חיבר את חדר ההלבשה סביבו ונתן לצעירים ביטחון, אבל שחקן בגיל כזה יכול להגיד למאמן בארבע עיניים 'שמע, אנחנו לא נראים טוב'. לא לומר את זה בפני כל העולם. אני מצטער בשבילו. פטרולול חיפשה הצדקה למהלך, כי אם היו מעיפים את תמאש בלי סיבה, כולם היו תוהים מה קרה איתו. אני בטוח שהיו עוד מעידות של תמאש מבחינת ההתנהגות שלו בחדר ההלבשה, ויותר מזה לא אגיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully