וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה?!": כשאוהדי הפועל באר שבע היממו את הקומיקאי האמריקאי המפורסם

תפאורה עם ציור מהפנט ושעון מטוטלת בטרנר הסעירה את כל אירופה ביום חמישי. כעת מתברר הסיפור מאחוריה, ואפילו האיש שדמותו צוירה על הדגל הגיב בתדהמה

תקציר מהקונפרנס ליג: הפועל באר שבע - לך פוזנן 1:1/ספורט1

זה קרה ביום חמישי. הפועל באר שבע אירחה באצטדיון טרנר את לך פוזנאן הפולנית. המשחק הסתיים ב-1:1 מאכזב, אבל אם על הדשא חלקו הבאר שבעים את הנקודות, הקהל שלהם ניצח בגדול.

הכול החל כשאולטראס הפועל באר שבע (אולטרה סאות') פרסמו דמות מאויירת כשמגג האצטדיון השתלשלה מטוטלת שנעה ימינה ושמאלה. הגימיק האדיר הזה יצר באזז מטורף והוביל לתגובות רבות ברשת ולציוצים של דפי ארגוני אוהדים מובילים, אבל זו רק תחילת הסיפור.

sheen-shitof

בצל המלחמה

מחסור במזון לחג אצל אלפי משפחות נזקקות בצפון. כך תוכלו לסייע

בשיתוף פתחון לב

ביום שישי נודע לקומיקאי היהודי-אמריקני מארק מרון, בעל הפודקאסט הפופולארי "WTF" ו-934 אלף עוקבים בטוויטר, כי הפך ל-TIFO - דמות פופ שמעצבים אוהדים במשחקים. האיור של מרון על הדגל לקוח מעטיפת ספרו "Attempting Normal" שראה אור לפני כעשור ובו 25 סיפורים הלקוחים מחייו האישיים. הספר זכה לתשבחות רבות והפך לרב מכר.

מרון כמובן לא עקב אחרי המשחק, וכשראה את הדמות שלו ניבטת הייתה לו רק מילה אחת לצייץ: "Huh?"

בהמשך הוסבר על ידי אוהדים ישראלים ולא ישראלים ללמרון ולרבים אחרים שחיפשו גם הם פשר ותהו באילו נסיבות הוא הפך לטיפו. כך או אחרת, אף אחד לא נותר אדיש לתפאורה הזאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully