וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בוגד. אל תחזירו אותו": מדוע מסי הרתיח את אוהדי ברצלונה?

עודכן לאחרונה: 14.10.2022 / 14:17

כוכב פריז סן ז'רמן עשה לייק לפוסט של לאוטרו מרטינס אחרי המופע נגד ברצלונה והסיט נגדו חלק מהאוהדים: "כואב יותר מהתיקו"

כתבתו של שרון דוידוביץ' על הפריחה של ארלינג הולאנד במנצ'סטר סיטי/ספורט1

ברצלונה עדיין מלקקת את הפצעים בעקבות ה-3:3 נגד אינטר, תיקו דרמטי שמבחינתה היה כמו הפסד משום שהיא איבדה סיכוי ריאלי להעפיל לשמינית גמר האלופות. מי שכיכב באותו ניצחון והציג יכולת נהדרת היה ללא ספק לאוטרו מרטינס. החלוץ הארגנטינאי, חברו הטוב של ליאו מסי מנבחרת ארגנטינה, כבש ובישל באותו משחק וכמעט במו רגליו הדיח את ברצלונה כבר בשלב הבתים, שנה שנייה ברציפות.

הפוסט המדובר

שחקן פריז סן ז'רמן ליונל מסי. GettyImages
עצבן את אוהדי ברצלונה. מסי/GettyImages

לאחר המשחק המדובר לאוטרו מרטינס העלה לאינסטגרם פוסט ובו תמונה של החגיגות של אינטר על רגע שחקני ברצלונה המאוכזבים. לאוטרו זכה להרבה מאוד לייקים בזכות הפוסט הזה, כשאחד הלייקים היה של לא אחר מאשר ליאו מסי, גדול שחקני ברצלונה בכל הזמנים.

מסתבר שגם מסי לא חסין מאוהדי ברצלונה, שממש לא אהבו את ה"מחווה" הזו של מסי לחברו הארגנטינאי והתגובות נגדו לא איחרו לבוא. "זה כואב יותר מהתיקו", כתב אחד האוהדים. "זו עוד הוכחה שמסי לא מצטער על כך שהוא עזב את ברצלונה. המועדון שעשה אותו כזה גדול. הוא בוגד חסר בושה". "בוגד. אל תחזירו אותו", כתב אוהד נוסף.

כזכור, ברצלונה תעלה לשמינית גמר האלופות רק אם היא תנצח את באיירן מינכן ופלזן, בעוד שאינטר לא תנצח את הצ'כים, תסריט קלוש ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully