וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספק גדול למונדיאל: קאנטה חזר להתאמן, נפצע שוב וייעדר תקופה ארוכה

עודכן לאחרונה: 14.10.2022 / 19:17

הקשר שהיה בורג מרכזי בנבחרת צרפת שזכה במונדיאל הקודם, סובל שוב מפציעה בשריך הירך האחורי. על פי הדיווחים הוא צפוי להיעדר מהמשחקים בקטאר

תקציר: צ'לסי - וולבס 0:3/ספורט1

לפני ארבע שנים נבחרת צרפת זכתה במונדיאל אחרי ניצחון גדול בגמר על קרואטיה. אלא שלמונדיאל בקטאר היא מגיעה במצב לא אופטימלי ועם הרבה כאבי ראש לפחות בכל מה שקשור לחוליית הקישור שלה. פול פוגבה הפצוע לא משחק מפתיחת העונה בגלל פציעה ועסוק במלחמות עם אחיו הגדול וכעת מתברר שאנגולו קאנטה, המנוע של הצרפתים במרכז השדה, נפצע שוב והוא בספק גדול לטורניר שייפתח בעוד קצת יותר מחודש.

שחקן נבחרת צרפת, אנגולו קאנטה. רויטרס
יחלים עד המונדיאל? קאנטה/רויטרס

ב"לאקיפ" מדווחים שקאנטה ניסה לחזור לשחק, אבל נפצע שוב בשריר הירך האחורי וייעדר לתקופה ממושכת שתיאלץ אותו להחמיץ את חמשת המשחקים הקרובים של צ'לסי ועל פי ההערכות הראשוניות גם את המונדיאל בקטאר. קאנטה שיחק בפעם האחרונה באמצע אוגוסט נגד טוטנהאם ונפצע. הוא כבר חזר להתאמן, אבל נפצע שוב בתחילת השבוע באחד האימונים ולא ברור בדיוק מתי הוא יוכל לחזור להתאמן, אבל לא נראה שזה יקרה בחודשיים הקרובים.

קאנטה הוא בורג מרכזי מאוד בנבחרת צרפת, במדיה הוא רשם 53 הופעות. משחק הפתיחה של אלופת העולם בקטאר יהיה ב-22.11 נגד אוסטרליה. כרגע, חמישה שבועות בלבד לפני המשחק הראשון של הצרפתים במונדיאל, נראה שדידייה דשאן יצטרך להסתדר בלי שניים מהשחקנים הכי חשובים שלו מהמונדיאל הקודם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully