וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא לוקח בחשבון את חיפה? מוריניו עוקץ את יובנטוס: "נתראה בליגה האירופית"

מאמן רומא משוכנע שהגברת הזקנה תסיים שלישית בבית ח', ועוקץ גם את ברצלונה: "יהיה כיף לפגוש את הכרישים הכושלים מליגת האלופות". בינתיים יובה "מסוכסכת מתמיד", וחיפה יכולה להרוויח מההפקר

תקציר הליגה האירופית: ריאל בטיס - רומא 1:1/ספורט1

אחרי שהקשתה על בנפיקה ליסבון ופ.ס.ז' וגברה על יובנטוס, מכבי חיפה מרשה לעצמה לפנטז על המקום השלישי בבית ח' של ליגת האלופות, שמוביל היישר לשלב הנוקאאוט של הליגה האירופית. הקבוצה של ברק בכר אמנם מדורגת במקום האחרון בבית, אבל 3 הנקודות שהשיגה זהות למאזן של יובנטוס, שמדורגת מעליה בינתיים רק בזכות יחס שערים עדיף.

למרות שהמאבק עדיין רחוק מהכרעה, ז'וזה מוריניו כבר מחכה בקוצר רוח ליובנטוס בליגה האירופית. רומא שלו נמצאת במאבק משל עצמה, ומדורגת במקום השלישי בלבד בבית ג', מאחורי בטיס ולודוגורץ, אבל זה לא מונע מ"המיוחד" לעקוץ את ה"כושלות של ליגת האלופות", כפי שהוא מכנה את יובנטוס וברצלונה.

"הכרישים הכושלים של ליגת האלופות עומדים להגיע לליגה האירופית. זה לא היה צריך לקרות, אבל זאת המציאות. יהיה כיף מול הקבוצות הכושלות האלה", אמר מוריניו בריאיון לתקשורת הספרדית.

ז'וזה מוריניו לצד שחקני מכבי חיפה. אילוסטרציה, אתר רשמי
לא מפספס הזדמנות לעקוץ. מוריניו/אתר רשמי, אילוסטרציה

למרות דבריו של מוריניו, המקום השלישי נראה פתוח, גם לאור העובדה שיובנטוס מתקשה להתרומם מתחילת העונה, ולצד השמועות של עתידו של מסימיליאנו אלגרי, גם חדר ההלבשה מתחיל להתפורר. על פי דיווחים באיטליה, שחקנים ביובה חלוקים ומפולגים "יותר מאי פעם" אחרי ההפסד בחיפה.

לחיפה נותר משחק חוץ נגד פריז סן ז'רמן ומשחק ביתי נגד בנפיקה ליסבון. ליובנטוס מחכים משחקים נגד בנפיקה בחוץ ונגד פריז סן ז'רמן בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully