וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקטומיניי בעקבות סולשיאר. האם שוער היריבה שמח בשער של יונייטד?

הסקוטי הפך למחליף הראשון של מנצ'סטר יונייטד שכובש באירופה אחרי הדקה ה-90, מאז גמר 1999 המפורסם. סקולס התייחס לחיוך של אוזוהו, שוער אומוניה הסביר ורץ לעשות סלפי עם טן האח

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 0:1 על אומוניה ניקוסיה בליגה האירופית/ספורט1

שבעה משמונת השערים האחרונים של מנצ'סטר יונייטד בכל המסגרות הובקעו על ידי מחליפים, ואמש (חמישי) היה זה סקוט מקטומיניי שהעניק בדקה ה-93 ניצחון דחוק 0:1 על אומוניה ניקוסיה בליגה האירופית. הסקוטי החליף את קאסמירו 12 דקות לפני כן והפך לשחקן הראשון של השדים האדומים שמבקיע כמחליף אחרי תוספת הזמן במשחק באירופה מאז מאמנו לשעבר אולה גונאר סולשיאר, בגמר ליגת האלופות המפורסם ב-1999 מול באיירן מינכן.

"אתה חייב להיות סבלני במשחקים כאלה", אמר כובש השער שהציב את יונייטד במקום השני בבית ה' של הליגה האירופית, כשהיא צריכה רק נקודה כדי להצטרף לריאל סוסיאדד המושלמת שכבר עלתה, אבל השתיים צפויות להיאבק על המקום הראשון שמקנה כרטיס ישיר לשמינית הגמר. "למרכוס רשפורד היו כמה הזדמנויות וחייבים להודות שהשוער שלהם היה ברמה אחרת הערב. הרגשתי שהיו לנו מספיק מצבים להבקיע ולרגעים נדמה היה עם השוער הזה שזה פשוט לא היום שלנו. הקרדיט לכולם על הרוח הקבוצתית והנחישות עד לרגע האחרון".

שחקן מנצ'סטר יונייטד סקוט מקטומיניי. רויטרס
עשה את מה שכריסטיאנו רונאלדו לא הצליח. סקוט מקטומיניי/רויטרס

השוער המדובר הוא פרנסיס אוזוהו הניגרי, שלפני שרץ להצטלם עם מאמן יונייטד אריק טן האח, התראיין וגילה: "אני אוהד מושבע של מנצ'סטר יונייטד, זה נכון. חלמתי לשחק באולד טראפורד הרבה זמן. כשראיתי את ההגרלה רק רציתי לשחק והתפללתי לאלוהים שתינתן לי ההזדמנות. קיבלתי אותה ואני שמח, עשיתי את זה".

פול סקולס אמר מעמדת הפרשן: "החיוך על הפנים שלו, אני חושב שהוא שמח שיונייטד ניצחה". על כך הגיב השוער שסיפק 11 הצלות במהלך המשחק: "אני שמח באופן כללי, תמיד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
פרנסיס אוזוהו שוער אומוניה ניקוסיה. Matthew Ashton - AMA, GettyImages
פרנסיס אוזוהו מחייך לאחר ספיגת השער/GettyImages, Matthew Ashton - AMA

המאמן אריק טן האח כבר חושב על ניוקאסל ביום ראשון: "אנחנו מחכים לזה, משחק גדול. נצטרך להתכונן היטב. אני מקווה ששמרנו את השערים לשבוע הבא. אני חושב שהשחקנים עשו עבודה טובה וחייב להחמיא לקבוצה על ההתמדה ויצירת המצבים. לא נתנו ליריבה לצאת ורק דבר אחד היה חסר - כדור ברשת. זה היה צריך להיגמר 0:3 או 0:4".

סקולס התייחס גם לטן האח ואמר: "אני חושב שהוא מתוסכל. הוא ציפה לרביעייה או חמישייה, כמו כולנו. הפרש השערים יכול להיות משמעותי בבית הזה, הם חייבים לנצל את המצבים האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully