וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "תחושה זיפתית, ארבעה משחקים שאני יוצא בתחושת פספוס"

מאמן הפועל באר שבע לאחר ה-1:1 מול לך פוזנן: "תמונת הבית יותר קשה עכשיו, אבל לא נוותר. אף אחד לא יזיז אותנו מהדרך שלנו". חמד: "מצבים נייחים זה נטו מנטאלי"

הפועל באר שבע פספסה הערב (חמישי) הזדמנות לעשות צעד משמעותי לקראת עליית שלב בקונפרנס ליג, כשסיימה ב-1:1 ביתי מול לך פוזנן. תומר חמד כבש בפנדל בדקה התשיעית, אבל אלופת פולין השוותה לפני ההפסקה ושמרה על התוצאה שהשאירה אותה במקום השני בבית ג', עם שתי נקודות יתרון על פני מחזיקת הגביע הישראלית.

אליניב ברדה טען בסיום: "זה כבר המשחק הרביעי ובכולם יצאנו עם תחושת פספוס. ארבעה משחקים שאני יוצא עם תחושה זיפתית. עכשיו תמונת הבית כבר יותר קשה, אבל לא נוותר עד הסוף. בכדורגל הכול אפשרי וננסה לנצח בכל משחק. צריך להאמין, בכדורגל דברים קורים. היום הבקענו גול מוקדם וזה נראה טוב, אבל אחרי 25 דקות הם כבר השתלטו על המשחק. במחצית השנייה היינו טובים, יצרנו מצבים והיינו עם חמישה חלוצים, אבל אז הגענו לחצאי מצבים. אני בטוח שאם נייצר כזו כמות של מצבים, יהיה טוב. אנחנו חייבים לעבוד על המצבים הנייחים, צריכים לראות מה היה. נמשיך בדרך שלנו, אף אחד לא יזיז אותנו מהדרך הזו".

אלניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
"חייבים לעבוד על המצבים הנייחים". אליניב ברדה/דני מרון

תומר חמד, כובש שער היתרון: "רצינו לנצח, ידענו את המשמעות של המשחק, ומצד שני דיברנו על לא להפסיד, כי זה גם חשוב במשחק כזה שיכול ללכת לשני הכיוונים. כשאתה מוביל אתה מקווה לנצח, ונבדוק מה קרה ולמה זה לא עבד. סופגים ממצבים נייחים? מצבים נייחים זה לא כדורגל, זה נטו מנטאלי, זה משהו שצריך להיות בו מרוכזים, יותר רעים מהיריבה, לא לתת ליריב לקחת את הכדור. נבדוק מה לא עובד, ונשפר את הדברים. עדיין יש סיכוי, מרחק הנקודות הוא רק של משחק אחד, נהיה חייבים להישאר אופטימיים, ועכשיו הראש שלנו בליגה, וזה אפילו יותר חשוב. נעשה את הסוויץ' כדי לנצח ביום שני. הפנדל שלי? תמיד להבקיע זה טוב, אני מנסה לעזור בכל דרך. היום הגול שלי עזר להביא נקודה, מקווה שבפעם הבאה יביא ניצחון".

המשחקים שנשארו

27 באוקטובר:

ויאריאל - הפועל באר שבע
אוסטריה וינה - לך פוזנן

3 בנובמבר:

הפועל באר שבע - אוסטריה וינה
לך פוזנן - ויאריאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully